vage trutten..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 21:38

ik heb net gereden op expensive in de bak van me kennis zoals altijd en er waren ook meisjes met hun paard in de andere bak dus moet binnen en later gingen ze weg toen ging ik en ze praatte mij de hele tijd na omdat ik uit het westen kom en dan met de harde g praat en hier praatte ze met de zachte g dus deden ze heel overdreven na. en zaten zo dom te doen echt dom en nu komen ze er denk ik elke dag omdat hun paard daar staat!! en ik ook!! ze deden echt heel vaag en toen ze weggingen zeiden ze: haye domme poedersuikerkleuter (haye = doei) echt stom joh en eerst deden die kinderen keiaardig want toen mocht ik op een verzorgpony van een zon meisje rijden. en ze deden echt vaag en ik rijd daar ook elke dag met expensive want me kennis maakt gebruik van onze wei en dadelijk doen ze elke dag zo. echt vaag joh

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 21:55

PPPPffft... Dat is wel lastig.
Maar ze doen wel onozel, trek het je niet aan. Misschien gaat het na een tijdje wel beter, als ze wat verstand en volwassenheid gekweekt hebben. Niet op in gaan.
Femke

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 22:07

inderdaad gewoon niets van die meiden aantrekken.

Flauw van ze hoor.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 22:11

nou dat deden ze bij mij nou ook altijd.....
iedereen vind dat zevenaarders met een zachte g Verward praten ik heb eg geen idee waar ze dat vandaan halen maar daar deden ze vorig jaar bij mij op school ook heel vaag over ze wouden nie geloven dat ik gewoon uit zevenaar kwam iedereen zei dat ik uit limburg kwam

Love the life that you live, live the life that you love

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 22:12

ik trok me er ook niks van aan maar als dit elke dag zo doorgaat ga ik er wel wat van zeggen tegen me kennis want ik ben er al veel mee gepest en ik krijg daar geen zelfvertrouwen van, in tegendeel.. minder zelfs

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 22:16

dat kan ik begrijpen. je kunt het beter in de kiem smoren.

Ik ben op de maneg ook eens gepest door een of ander kind daar. Ze was haar pony zo vooruit aan het trekken dat ik zei "doe eens rustig het is geen ezel" nou dat had ik geweten. Steeds uitschelden en zelfs mijn halster in de paardenmest gooien.
Het heeft echt enkele weken geduurd voordat ze eindelijk ophielden


gelukkig is alles goed goed gekomen en zijn we zelfs vriendinnen geworden.
We hebben er later nog hartelijk om kunnen lachen.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 22:18

ja fijn dat het goed af is gelopen bij mij was het echter anders iedereen op de manege deed me na, schelde me soms uit, praatte me na, en maakte ruzie. een keer wouden ze me zelfs slaan! wat denk je.. ik ben bij die *** manege weggegaan. ik vind het echt leuk hier maar niet hoe al die kinderen doen tegenover mij in me klas niet maar soms wel op straat ofzo bizar gewoon stom is dat hoor

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 20:09

Toch maar niks van aantrekken het gaat echt vanzelf wel weer over. Of je moet genoeg moed verzameld hebben om opmerkingen (goeie) terug te maken waardoor ze hun mond wel houden.
Blijf iig genieten van je paardje!

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

Ange
Berichten: 73
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 21:08

AH jo ze zijn gewoon kinderachtig bezig en daar moet jij boven staan komt allemaal goed, gewoon negeren!!!!
Succes


¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 21:30

Boos! Jah, dat zijn echt stomme kinderen, maar je moet ze inderdaad gewoon negeren. Al zou ik ze zelf het liefst naar tokio meppen.... Extreme duivel Maar als je net alsof doet dat ze lucht zijn, vinden ze het na een tijdje niet meer leuk en houden ze vanzelf op! Dat soort kinderen zijn gewoon te dom voor jou.

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 23:51

Nix aantrekken van die meisjes!
Tegen mij zeggen ze ook weleens dat ik met een rollende 'r' praat (??, zolang ik me van oude cassettebandjes kan herinneren, spreek ik de 'r' juist heel duidelijk uit, maar goed) en dat ik echt Gouds praat.
Ik spuug woorden soms wel een beetje uit ja, maar daar kan ik nix aan doen. Zo praat ik gewoon.

Groetjes van Patricia

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 06:16

hard lachen om de manier waarop hunnie praten .
Ik vind die G juist leuk Mike praat ook zo Lachen
ene wie zijn hier nou de kleuters!!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 16:04

Limburgers? Breek me de bek niet los. De meeste zijn natuurlijk prima mensen, maar er zitten enkele portretten tussen.
Ik heb copieermachines gerepareerd en kwam daarvoor ook in Limburg. Veel goeie klanten hoor, niks mis mee, maar soms.....
Ik heb het eens meegemaakt dat er twee mensen met elkaar in plat Limburgs zitten te kletsen en daarbij vervelende dingen over de copier en mijn werk zeiden, zonder dat daar aanleiding toe was. Ik heb ze toen in plat limburgs antwoord gegeven, helaas voor hen versta ik het zeer goed en spreek het behoorlijk *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Ze zijn met een rood hoofd afgedropen....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ikke op 2001-08-26 16:05 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: assebassie, BleikjA, frutsel05, Kalea, loowny, lynn_Joy, MirjamRobin, MyWishMax, Natasja22, Silly_Woman, Thrive, veerledec en 121 bezoekers