als je op vakantie bent....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

als je op vakantie bent....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 19:11

ik ga volgende week op vakantie, en dan zstaan de shets dus zonder verzorging.
eigelijk denk ik dat ze dat makkelijk redden, ze staan gewoon in de wei, hoeven niet perse beweging verder, en krijgen geen eten enz.
de eigenaar kan het gewoon in de gaten houden want ze staan naast het huis en hij geeft water.

nu rijd er weleens een meisje van 8 op 1 van de ponys als ik erbij ben, en dr moeder komt ook vaak... zal ik die dan nog gewoon laten gaan als ik er niet ben?
ik weet niet helemaal of ik het vertrouw... een tijdje gelede gingen ze ook zonder mij.. en toen mochten ze niet op Bo rijden van mij en ik hoorde achteraf dat ze dat wel gedaan hadden!!

ik ben toch wel bang dat ik ze weer niet kan vertrouwen en dat ze bijvoorbeeld op Quin zomaar rijden... terwijl die nog helemaal niet zo lang kan en mag... dus eigelijk vertrouw ik het niet echt als ze zomaar gaan en die eigenaar is er ook niet de hele dag dus die kan het ook niet in de gaten houden...

zal ik ze lekker vakantie geven 2 weekjes... of toch maar die andere laten komen.....??

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 19:16

Als je ze niet vertrouwt zou ik ze niet laten komen, daar moet je geen risico's in nemen!! Lachen

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 19:36

Ja vind ik ook, maar als die moeder meekomt kan die wel helpen. Anders zou ik het niet doen, stel dat er wat met dat meisje gebeurt. dan kun je beter 2 weekjes laten staan.
Maar als je weet dat die moeder er mee om kan gaan kun je ze gewoon laten komen. Vraag anders aan die moeder wat zij denkt wat kan

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 19:37

ja die moeder doet juist die dingen die niet mogen... ik denk dat k ze dan toch maar lekker vakantie geef...

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 19:39

ja dan is het misschien maar wel beter dat je ze vakantie geeft.
Wat doet die moeder dan?