Verslag Fasel en Magic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Verslag Fasel en Magic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 11:14

Nou, ben nog bekaf maar toch maar een verslag van een schitterende happening. De foto's komen later nog. Ik zet ze op mijn website en dan een link want ik kan het effe niet aan ze ook nog allemaal hier te gaan knippen en plakken Haha!

Zaterdagavond na een dag van regelen en doen vertrokken met Maaraak naar Didam alwaar Petra voor ons een stal en een plekje voor de tent op Stal 't Hooge End geregeld had. Maaraak werd verwelkomd door de dochter van de manegehouders en had een heerlijk dik opgestrooide box. Hij voelde zich er prima thuis. Hem zijn avondmaaltje gegeven en toen maar de tent opgezet na nog wat gekletst te hebben met Petra en Ingrid. Daarna zijn zij naar huis gegaan en hebben wij nog even een patatje van niet al te beste kwaliteit bij de plaatselijke snackbar gehaald. Toen onze mummyslaapzakken aan elkaar geritst en gaan slapen. Lovers .

De volgende ochtend waren we rond acht uur al op. Aangekleed en lekker even buitengezeten. Prachtige vogels aanschouwd en een molletje voorbij zien komen. Schitterend om zo wakker te worden. Magic en ik genoten ervan.

Toen tent afgebroken, spullen in de auto, trailer er weer achter en Raakje erin. Op naar AC Zevenaar.

Aldaar aangekomen waren er al drie bokkers aanwezig. Heb zoveel mensen gezien dat ik het allemaal niet meer weet. Dat het gezellig was dat vergeet ik echter niet.

Al snel druppelden de bokkers de parkeerplaats op en het werd een dolle boel alhoewel iedereen wel gemengde gevoelens had. Dat is natuurlijk ook heel begrijpelijk.

Opzadelen en de corsages aan Raakjes hoofdstel bevestigd. Glunder!!! wat is hij toch mooi Lovers . Zoveel mensen horen zeggen 'oh, ik neem hem mee hoor Haha! '. Mooi niet Haha!. Maar ik was wel heel erg trots!!! Hij zag er ook wel superdeluxe uit.

Toen is Magic nog snel even de trailer naar het eindpunt gaan brengen en weer terug met INgrid om in de huifkar te stappen. Ik op Raak net achter de eerste koets gezellig gevolgd door de zusjes Fuld (Was leuk he!!!). Ik geloof dat we met z'n drieën regelmatig een traantje hebben weggepinkt. Ik kreeg van hun nog een lief compliment voor dit idee. Was wel heel erg lief Lovers . Tja, dat een ideetje zo massaal zou worden opgepakt had ik niet verwacht. Dat Dorine en Peter het zo geweldig hebben gehad is dan een geweldige gedachte. Maar echt Dorine en Peter, wij Bokkers hebben heel wat voor jullie over zien jullie wel.

Op naar Dorine en Peter's huis waar wij met z'n drieën wederom natte ogen hadden. Zo massaal en zo mooi. Al die mensen die volgens mij bloedjaloers naar Dorine en Peter keken. Tja, wie wil niet die aandacht maar ja, die aandacht moet je verdienen en dat waren nu alleen Peter en Dorine.

Door naar de grote boze kruising. Raakje was erg druk maar evengoed wel heel braaf. In draf de weg over en onder het viaduct door. Super hoe de paarden zich gedroegen. Ok, druk misschien maar wel heel braaf. Verder over de weg richting 't Hooge End en daar de tweede groep opgehaald. Meteen met Magic gewisseld die het volgende traject met Raakje zou afleggen. Ik ben de huifkar ingedoken met Karin, Marco en Mike. Was gezellig weer . Het was een indrukwekkende dag. Ka en ik waren beiden wat stiller dan normaal volgens mij. Wel een uitzondering als je het mij vraagt Schijnheilig .

Aangekomen bij de stal van Cerise even een kijkje genomen bij dat prachtig glimmende diertje. Ik zei nog tegen Dorine wat een schitterend beest en werd door Peter meteen op mijn vingers getikt 'het is een dier' Haha! Je hebt helemaal gelijk Peter .

Vandaaruit weer de huifkar ingedoken en VEEL foto's gemaakt. INeens zei de camera 'memorycard full'. Boos! EVERT-JAN JIJ ZEI DAT IK GENOEG ZOU HEBBEN Boos! Boos! Boos! Boos! Frusty De hele huifkar keek mij geloof ik aan met een blik van 'meent ze het nou serieus'. Nou mensjes, ik en serieus??? Haha! De dag dat ik serieus word eet ik mijn schoenen op Nerd .

Terug op 't Hooge End eerst Raakje even verzorgd en op stal gezet. Mijn dank aan de manege want het was FANTASTISCH. Toen de kantine in, alwaar ik werd gevangen door Petra die mij vervolgens vroeg 'wil jij de beker aan Dorine overhandigen'? Eeeeh, euh, nou eeeh, ik weet niet hoor. HEb niets kunnen voorbereiden. Heb wel cursussen ervoor gehad maar....' . Petra's antwoord 'mooi, einde discussie'. Nou mooi is dat. Ik uiteindelijk de boel maar bij elkaar gehaald. De paarden in de bak zich laten opstellen voor het raam en maar een speech gehouden . Onvoorbereid. Voor mijn gevoel heb ik vreselijk lopen stotteren maar dat werd ernstig tegengesproken. Het was een eer in ieder geval om twee van die prachtmensen te mogen toespreken en knuffelen. Beker van de tofste bokker ooit was overhandigd .

Toen nog een laatste verrassing. Mijn geheim die ik hier niet heb willen verklappen. Vanuit mijn functie hier op het bestuur heb ik de stoute schoenen aangetrokken en uit functie gebeld naar het gemeentehuis van Zevenaar. Daar werd ik warm telefonisch ontvangen en uiteindelijk bleek dat de burgemeester verhinderd was maar men stuurde graag de loco in de vorm van een zeer lieve mevrouw Klomp. En met een prachtige en zeer toepasselijke speech sloot dit deze dag af op een zeer mooie manier. Mw. Klomp bleek Peter nog te kennen. Heel erg leuk. Ik heb haar en haar man nog even van iets te drinken voorzien en zij hebben nog gezellig met Dorine en familie gesproken. Heel erg lief.

Toen was het alweer een uurtje of vier. Peter, de ridder die zijn prinses zo fantastisch beschermd, besloot dat het genoeg was. Dorine moest naar huis en het bed in. En daar waren wij Bokkers het allemaal mee eens. Het was een fantastische dag geweest maar zij had nu haar rust nodig. En zo vertrok het stel naar huis.

Wij zijn toen ook Maaraak gaan inladen en na Petra nog even gedag te hebben gezegd en de rest zijn we ook vertrokken. Doodmoe maar voldaan. Bij de MAc in Westervoort nog even gaan staan, stoelen uit de auto bij de deur van Raakje gezet en zo nog even een McChicken menu en een LeRoyalmenu (de eerste voor mij en de tweede voor Magic) weggewerkt. Eigenlijk zijn we ook een stel zwervers met alles in de auto. Hup twee stoelen eruit en wij zijn weer gered Haha! .

Onderweg gewisseld en heb ik nog evn gereden. Magic was te moe om nog door teg aan. Beiden waren we ontzettend aan ons eind wat in nog wat irritaties eindigde maar dat hebben we snel weer goedgemaakt Lovers .

Raakje op stal gezet, trailer afgeleverd, naar huis en nog even gebokt. Daarna bed in en geslapen als een os. Wat waren wij moe zeg Gaaaap . Maar wel van een superdag.

Dorine en Peter, nogmaals het is me een eer jullie twee lieve mensen te hebben moge leren kennen.

En jullie lieve bokkers bedankt dat het zo'n geslaagde dag is geworden.

'Paint' it 'Black'


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 11:41

Prachtig verslag, vond het super ook jullie te hebben mogen ontmoeten!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 11:41

Maaraak zag er idd heel goed uit. Maar probeerde ie nou de bloemetjes van zijn hoofdstel te eten Verward
En je toespraak (ik wist niet dat het onvoorbereid was, en dat is me ook niet opgevallen) was super!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 11:54

Wat een geweldig, uitgebreid verslag Lachen !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 11:59

Wat een lekker verslag!
Zie gewoon alles weer gebeuren.
Was ook een gezellige korte meeting op zaterdagavond!
nog even lekker flauwekullen, en toekijken hoe een tent wordt opgezet Haha!
En je onvoorbereide toespraak was super hoor! Sorry dat ik je daarmee overviel Extreme duivel
Was een mooie dag, om nooit te vergeten!
En de zaterdagavond was zeker ook geslaagd!
Heb ook gelijk weer foto's gepikt van je Knipoog

a dirty mind is a joy forever

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 12:00

Sterre schreef:
Wat een geweldig, uitgebreid verslag Lachen !


Inderdaad!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 12:13

Eeeh ja, hij probeerde de bloemetjes op te eten :S . En jij hebt foto's van mij gepikt Skatje??? Eeeh hoe dan? Die staan toch nog nergens?

'Paint' it 'Black'

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 12:17

Fasel schreef:
Eeeh ja, hij probeerde de bloemetjes op te eten :S . En jij hebt foto's van mij gepikt Skatje??? Eeeh hoe dan? Die staan toch nog nergens?

Niet die jij gemaakt hebt, maar wel van anderen!
Je paardje zag er zo mooi uit! Wilde daar een foto van maken, maar helaas, heb de camera de hele dag meegesleept maar vergeten foto's te maken!
Heb nu al heeeeel veel foto's van die zwarte schoonheid. Haha!
Jullie hebben zelf toch wel foto's gemaakt?
Want die wil ik ook nog ff checken!

a dirty mind is a joy forever

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 12:20

Ja hebben wel foto's hoor van 'die zwarte'. Kan ze nu niet uploaden maar als je me je mail geeft mail ik ze even.

'Paint' it 'Black'

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 12:21

het was zaterdagavond idd ook heel gezellig. kort maar wel lachen. en je weet gelijk hoe onze mentaliteit is he fasel Haha!

idd jou speech was echt gewelidig mooi Lovers ik zou het dus echt nooit beter kunnen.

Love the life that you live, live the life that you love

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 16:07

Ik vind het jammer dat ik die gemist heb, kan iemand proberen een impressie te geven? Nee waarschijnlijk, je mist toch de sfeer enzo...
Mooi verslag en Raakje zag er prachtig uit, hij stuiterde wel een beetje met Nina maar dat was wel leuk om te zien Haha!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 00:32

Wij stonden voor de ruit met de paardjes, heb er helaas dus niets van gehoord Boos!

(Rowan schrok zich wel een stuip bij het applaus, dus ik neem zonder twijfel aan dat het mooi was *LOL*

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 06:11

Nou, het was wel handig om achter Raakje aan te rijden, Patentje vond het idd best! Haha!
Hij wou ook zo'n knabbelding aan z'n hoofdstel! *LOL*

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie