Shadow heeft mij natgegegooid!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-01 15:47

Vandaag ik samen met Iris en mijn moeder al vroeg naar Shadow. Ze wilden mij weleens zien rijden. Eerst gepoetst, want hij zag er niet uit en verhaarde verschrikkelijk Haha! Er was trouwens op zijn rug een plek waar gewoon geen haar op zat Verward was niet open, alleen zat er geen haar meer op... of dat nou van het schuren is geweest of dat een ander paard de haren eruit getrokken heeft ofzo, ik weet het niet Scheve mond\ vond het erg vreemd, maar het kan geen kwaad volgens mij omdat het geen wond is.

Opgezadeld en hoofdstel omgedaan (dit keer geen problemen...hij ontsnapt alleen als ik mijn eentje ben Extreme duivel Frusty maar ik hem al een oplossing gevonden }> )

En het rijden zelf gaf niet zoveel problemen.
Mijn moeder heeft hem uitgestapt Party!! (niet gaan gillen graag, want ze weegt maar 55 kilo, kan ie nog makkelijk)

Daarna hebben we Shadow nat gemaakt met emmers water. Toen was ik even bij de bak gaan zitten en Shadow was met de emmer aan het spelen, daar zat nog een beetje water in...gooit ie hem opeens over het hek heen!! Toen was ik nat Haha! Clown

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 18:15

mhhh waterballet! als die kale plek een tikkie zacht is bij het aanraken en ook iets warm is (kun je dat nog voelen met dit weer) en het ligt op de plek van het zadel pas je dan op dat het geen drukking is? die beinnen ook zo voor ze open gaan...

leuke foto's ook zeg op in the pic.!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-01 18:44

Nee is geen drukking want gister zat het er niet en kan toch niet in een nacht haar uitvallen?? Tis niet warm, dik en ook niet gevoelig...vreemd raadsel

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 12:43

haha ook al zo'n ondeugd Lachen
Hoe oud is Shadow eigenlijk?
want hoor pas sinds een tijdje verhalen dat je erop rijdt, vandaar Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-01 12:55

Shadow is 4 jaar, sinds 14 juni 2001 rijd ik er op. Het jaar daarvoor was ie 'ingereden' (ingereden betekent hier dat ie ging lopen als ie er zin in had en er een rem opzat) en reed Raymond (zoon van eigenaresse) er voor de lol een paar keer op. Ik kon toen bijna nooit bij Shadow komen omdat ik geen fiets had. Vanaf Oktober 2000 totdat ik weer ging rijden had er geen zadel meer opgelegen...dus hij kent eigenlijk nog niets!

Verder heb een tijd niet veel gereden, omdat we veel met het tuig gingen oefenen en daarna was ik van 'Tender' gevallen dus weer een tijdje uit de running 'grijnz'

En nu heb ik sinds vorige maandag iedere maandagavond les van Wendy (hier bekent als Prakkie) dus rij ik nu 2 a 3x per week een half uurtje op Shadow. Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 13:02

ahaa, zo Lachen maar shadow is wel van jou? want hoezo kwam je er dan niet vaak? wie verzorgde hem?
*hoezo nieuwschierig*
irritand he, die mensen die denken beter te weten omdat je groter bent dan ze vinden dat 'hoort' vootr je paardje.
Ik rij nog niet op Pinky en ze zeiken nu al! Frusty
maar ja, die mensen die zeggen dat het zielig en dierenbeul is weten simpelweg niets van de welsh... *LOL*

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 13:08

Shadow is niet van haar, toch? Verzorgpony ofzo geloof ik Verward er staat ook

"Raymond (zoon van eigenaresse)"
_________________
<FONT COLOR="blue">Ik zou willen dat je altijd in de wei bleef staan,
Ik heb je nou eenmaal nodig in mijn bestaan</FONT>

<FONT COLOR="red">Robin, ik hou van je!</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nathalie op 2001-08-26 13:09 ]</font>

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-01 13:23

Nee Shadow is niet van mij (maar ik mag hem wel als eigen beschouwen, alleen kost het mij geen geld Haha! )
Ik kwam er niet vaak, omdat ie toen hij 2,5 jaar was verhuisd is naar een andere stal (ik verzorgde hem vanaf dat hij 10 maanden was tot 2,5 jaar bijna iedere dag, dus dat hij toen daarheen verhuisde vond ik niet leuk Verdrietig ) Die stal (waar hij nu dus nog steeds staat) is bijna niet bereikbaar met het OV dus moest ik een fiets hebben en die had ik niet!

Nu zul je zeggen dan leen je er toch een?? Dat gaat dus niet, omdat ik niet op een 'gewone' fiets kan fietsen. Ik heb nu dan eindelijk sinds een half jaartje een driewieler, dus Shadow was weer bereikbaar voor mij Party!! Party!! Party!!

De eigenaresse van Shadow is wel in het bezit van een auto dus af en toe nam ze mij nog wel mee, maar omdat zij een eigen dierenwinkel heeft en dus niet zomaar even weg kan kon ik niet vaak naar shadow Verdrietig

Ze heeft verder geen verzoger voor hem, dus ik doe hem lekker in mijn eentje Party!! Maar als ik niet kan dan doet ze hem zelf (niet rijden natuurlijk Haha! ) maar longeren of wandelen. Of Raymond gaat erop rijden als ie zin heeft...

Iid vind ik het af en toe behoorlijk irritant als mensen zeggen dat ik te lang ben voor Shadow en dat het zielig is ect...pff dat maak ik lekker allemaal wel zelf uit. Ik zie dat ie er lol in heeft dus ga ik lekker verder!!

Maareh wat zeggen ze dan tegen jouw?? Je mag toch wel met een pony wandelen?? Ik zie niet in dat 'onwetende' mensen daar iets over te klagen moeten hebben Verward Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ImkeTarek, Laj1, Luna_Rose, manonutjuh, miicchhellee, sterregoud en 134 bezoekers