hihi lang leve vrijdag de 13e

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

hihi lang leve vrijdag de 13e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 17:59

In mijn jacht op winstpunten hadden we gisteravond een wedstijd, Pony liep erg lekker, alleen Cloor maakte weer eens een foutje maar goed, we hebben gelukkig nog een proef, ging ook lekker, niet zo fijn als de 1e proef maar toch wel lekker, het was erg warm dus Pony was een beetje slomer in de 2e... lekker gereden.. maar ik durf daar geen uitspraken meer over te doen aangezien ik nooit van te voren weet wat de jury er van vindt.
We kwamen net op tijd terug (van de paarden terug brengen) om net het begin van onze baan te horen.. word ik toch naar voren geroepen, 3e plaats met 173 punten TJAKKA dat zijn er weer 2.
Maar ik moest voor mijn 2e proef ook weer naar voren, 169 punten ik heb gewoon 4 punten bij elkaar gereden op vrijdag de 13e Haha!
Nou schiet het op hihi nog MAAR 12 te gaan Clown

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 19:17

netjes hoor! ik was gister ook mee te groomen
was je ook in Den Helder? ik dus ook!
met vriendin mee en haar ma, die voor de 2ex met haar nieuwe paard ging starten(beest wordt meer gebruikt voor het mennen, is ook halve tuiger) maar in het B werd ze zomaar 1e met maar liefst 176 pnt! dus we keken elkaar echt aan van....WOW!!!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 19:33

Vet goed!
Gefeliciteert! Dat schiet lekker op.

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 19:40

reddytobias schreef:
netjes hoor! ik was gister ook mee te groomen
was je ook in Den Helder? ik dus ook!
met vriendin mee en haar ma, die voor de 2ex met haar nieuwe paard ging starten(beest wordt meer gebruikt voor het mennen, is ook halve tuiger) maar in het B werd ze zomaar 1e met maar liefst 176 pnt! dus we keken elkaar echt aan van....WOW!!!!


Mooi toch, dan heb je mij ook naar voren zien komen Haha! hihi wij waren dat "luidruchtige" groepje van Hollands Noorden.. Clown

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 19:50

oja EEN en AL Hollands Noorden!!!!!!!!!! sodeju! kende die hele vereniging niet! had je ene pet op of nie?! naja zou niet zo 1,2,3 weten wie je was! aangezien het toch allemaal Hollands Noorden was haha

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 21:39

Ehm, hoezo nog twaalf punten? Je hoeft toch alleen de B uit en L1 puntjes te hebben? Maar super, gefeliciteerd, op naar wedstrijden met je eigen kanjer.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 21:53

reddytobias schreef:
oja EEN en AL Hollands Noorden!!!!!!!!!! sodeju! kende die hele vereniging niet! had je ene pet op of nie?! naja zou niet zo 1,2,3 weten wie je was! aangezien het toch allemaal Hollands Noorden was haha


Nee ik had geen pet op hoor, hihi mijn knot had ik zelfs nog in Haha! donker haar en de pony heet Roofer, werd uitgesproken door Henk als Roefer Knipoog

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 21:54

Jurga schreef:
Ehm, hoezo nog twaalf punten? Je hoeft toch alleen de B uit en L1 puntjes te hebben? Maar super, gefeliciteerd, op naar wedstrijden met je eigen kanjer.


Nope samen met de 10 punten regeling hebben ze ook besloten dat ik nu L2+1 moet zijn om met Piropo te mogen starten.

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 21:58

opja roefer ja! dat woord heb ik wel gehoord! ach ik onthoud mensen gezichten niet zo snel!
maar was je er ook op het kringconcours in DH?

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 22:55

WAAAAAT?!?!?!?!?!?! wat onwijs cool joh, gefeliciteerd *LOL* *LOL*
gut moet ik tegen jou starten 6 juli dat redt ik van zijn lang
zal ze leven niet

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 14:37

reddytobias schreef:
opja roefer ja! dat woord heb ik wel gehoord! ach ik onthoud mensen gezichten niet zo snel!
maar was je er ook op het kringconcours in DH?


Ja daar was ik ook idd

Enne Barb, echt dat jij dat wel redt, maar hoop liever voor mij dat ik veel heel veel punten haal ik wil zoooo graag met die gekke schimmel verder...

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 14:45

cloris"]
[quote="reddytobias schreef:
opja roefer ja! dat woord heb ik wel gehoord! ach ik onthoud mensen gezichten niet zo snel!
maar was je er ook op het kringconcours in DH?


Ja daar was ik ook idd

Enne Barb, echt dat jij dat wel redt, maar hoop liever voor mij dat ik veel heel veel punten haal ik wil zoooo graag met die gekke schimmel verder...
[/quote]

we spreken gewoon af dat we samen door die selectie heen komen
Lisse here we come *LOL*

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:13

Super Cloor Party!!
Ik wilde eigenlijk komen kijken(en Jasmijn ook meteen meeten), maar ik kwam pas om half elf uit de trein Bloos Beetje lang doorgegaan op stal...Clown

Gezellig even meeten bij de wiron de 6de Verward ik kom er ook even om een rondje te springen Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annamk, Arlette1991, fleurtjeuh, mingming, prii_boy, Sanne_zepp en 10 bezoekers