Dit schrijft Dorinepien zélf......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Dit schrijft Dorinepien zélf......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 19:03

Hoi allemaal!!

Het is lastig om blind te typen vooral ik nu ff de laptop gewend ben zucht... die letters liggen dichter bij elkaar dan bij de 'gewone pc' zeg maar.
Van de vriendin van mijn schoonmoeder een grooooooooote doos drop gekregen maaar we gaan nu eten dus ik mag het niet ineens allemaal opeten snik.... Huilen
Ach ja ik zie het na het eten wel. *LOL*
We hebben net shoarma besteld, heeeeeeeeeerlijk. Lovers

Ik heb ENORRUM GENOTEN DIE UREN, echt hoor!!!
Reken maar dat Dorine genoot.... dankzij jullie...

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:05

Fijn dat je zo genoten hebt Dorine, ik heb bijna de ganse dag aan je gedacht. Ga maar lekker smullen, dat heb je wel verdiend Lachen

liefs!

*leentje die vol spanning op meer foto's wacht*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:07

Hee meis! Blij te horen dat je een heerlijke dag hebt gehad! Ik vond het ook erg tof om je weer eens gezien en gesproken te hebben. En nu maar wachten op alle verslagen en foto's, voor de napret! Lachen

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:07

Lovers Gelukkig Dorine, want dat was wel de bedoeling Haha!
Eetze! Vork

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:08

Fijn om te lezen dat je genoten hebt dat was ook zeker de bedoeling van deze dag.Geniet nog maar lekker na van een dag die je nooit vergeten zal en die bij deze is om gedoopt tot d-day.

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:09

Leuk Dorine dat je het ook zo naar je zin hebt gehad!
Veel succes met al dat drop, als je het nou niet op krijgt, moet je me even bellen, dan kom ik wel helpen Haha! Vork !!!

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:11

Smakelijk Vingers aflikken Fijn dat je zo genoten hebt van deze dag! Ik wacht ook nog ongeduldig op meer verslagen en foto's, maar volgens wat ik tot nu toe gehoord en gezien heb was het allemaal zeer geslaagd. Echt blij dat je er zo van genoten hebt

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:17

Hey Dorine! Had je nog een beetje kunnen slapen van de zenuwen?
Ik ben blij dat jij genoten hebt, ik namelijk ook. Ben zo trots op mijn knolliebol en op onze hengst, wat waren ze braaf vandaag!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:33

Ik ben spijtig genoeg niet kunnen komen, maar heb vandaag wel geprobeerd kraanvogels te vouwen(ik heb dat boek teruggevonden Haha!).
Er is er eentje gelukt, maar het is geen klassieke kraanvogel, een andere versie(die klassieke lukte écht niet!).
Dus binnenkort, poooooost Knipoog.

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:40

Fijn dat je er van genoten hebt. Ik heb me alleen maar even snel aan je voorgesteld want ik wilde je niet te veel vermoeien met hele verhalen, we waren ook met zo'n grote groep. Stom genoeg ben ik toen helemaal vergeten om Peter de hand te schudden.

Nu maar hopen dat er snel heel veel foto's op bokt komen zodat je nog flink kan nagenieten van deze dag!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23436
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:56

Ik heb ook enorm genoten!!!!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:58

Ik ben erg blij dat het zo n mooie dag voor je was!! Geniet lekker van al je kadootjes Lovers

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:59

Zo Dorinepien. Ik denk dat je de shoarma nu wel verslonden hebt Haha!
Ik ga zo ook even iets eten. Begint te rammelen.
En dat blind typen komt wel weer.
Ben zo blij dat je het naar je zin hebt gehad!
En al die toffe paarden! Baal dat ik geen kans heb gehad om foto's te maken.
Maar dat komt vast wel goed, zijn er genoeg in aantocht! Ik ga dus de hele avond hier de boel in de gaten houden!
En snoep niet teveel Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:00

dorine, ik ben heel blij dat je zo'n fijne dag hebt gehad! ook al ben ik er niet bij, hou ik toch alles in de gaten.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:05

Ik heb 63 foto'sgeupload, die komen zo allemaal online. Ik ben blij dat je van deze dag hebt genoten en dat je het echt hebt ervaren als jouw dag, want dat was het! Ik vond het echt heel erg indrukwekkend dat er zoveel mensen zijn komen opdagen voor onze Dorinepien!

Ik ga snel foto's hierop gooien!

James
Berichten: 12
Geregistreerd: 13-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:07

Beste Dorine en Peter,

Indrukwekkend was het hele gebeuren. Het was zo'n imposant gezicht toen jullie aankwamen op de Hogenend. Ik beb blij dat ik samen met Pie en Pip, uitstekend begeleid door Richtje, dit voor jullie heb kunnen doen.
Indien je er behoefte aan hebt,kan je Pie nog even persoonlijk komen knuffelen. De"stal"-deur staat open of anders komen wij wel naar Cerise.
Groeten van Lindy & Toon, Pie en Pip

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:29

fijn dat je zo leuke dag hebt gehad. aangezien ik vreselijk nieuwsgierig ben, zit ik al alle topics te lezen hierop het dorine dag forum!

Tancreda4

Berichten: 24038
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:31

Fijn om te horen dat je hebt genoten! Ik was er jammer genoeg niet bij. Maar zo te zien waren er genoeg mensen Haha!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:34

Het was geweldig, ik ben blij dat je zo genoten hebt!!
(enne, je moet niet naar de anderen luisteren, gewoon die doos drop in 1 keer opeten }> Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:40

Heerlijk om te horen dat je hebt genoten
Daar deden we het natuurlijk ook voor

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:02

Wat geweldig dat je zo genoten hebt. Ik heb er ook verschrikkelijk van genoten.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:15

Lieve Dorine,

Aan de foto's van jouw kon ik al aflezen dat je ontzettend hebt genoten, en ik vind het heel jammer dat ik er niet bij heb kunnen zijn. Jullie hebben ook ontzettend geboft met het weer, en je verdient het alleen maar om in het zonnetje gezet te worden!

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:21

Wat een geweldig treffen hebben jullie gehad! Helaas heb ik geen trailer noch een auto die zo'n sleurhut kan trekken dus kon er niet bij zijn. Had je graag een hart onder de riem willen steken. Ik geniet wel van de mooie foto's en prachtige paarden. Ik heb mijn favorieten al gevonden, waaronder Cerise. Wat een liefje! Houd moed Dorine, al zal dat niet altijd meevallen. Ik weet wel een beetje wat je doormaakt hoor, heb mijn ouders op vrij jonge leeftijd aan kanker verloren alsmede de hele mannelijke lijn van vaderskant. Ga niet bij de pakken neerzitten en geniet van de goede momenten en van je man, familie en Cerise. En van de drop (eet ik altijd voor het slapen gaan in bed, mmmmm) en lekker eten. Doe gewoon wat je fijn vindt. Knuffel voor jou, Peter en Cerise, groetjes en zet hem op! Mary

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:15

Geweldig dat je zo genoten hebt vrouwtje! We hebben het met alle liefde voor je gedaan!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:30

hey, ik ben blij dat je er zo van genoten hebt!
En het was echt fantastisch dat alles zo goed georganiseerd was, en dat er zoveel bokkers gekomen zijn
Was het trouwens lekkere shoarma? Haha! Vingers aflikken
xxx