Ook mijn verslagje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Ook mijn verslagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 19:07

Vanmorgen vroeg eerst naar rotterdam gereden om daar kleintje op te halen.Daarna naar gouda om horseless te halen en op naar zevenaar.Na nog geen anderhalf uur kwamen we aan bij het ac.Er waren al een paar mensen dus we hebben ons netjes voor gesteld.Onder tussen kwamen de huifkarren en koetsen al aangereden en toen ik dat zag liep het kippevel al over mijn lijf heen.Echt waanzinnig.
Ook werd ik nog ondervraagd door het"radiovrouwtje".
Na een tijdje wachten werd het half 1 dus tijd om in te stappen.wij zaten in de dichte huifkar(wat beter was want die was koeler hihi).Op naar dorine's huis waar ik helaas geen glimp van opgevangen heb want onze kar reed als laatste in de stoet.Vanaf daar zijn we door gereden naar het aanknopingspunt waar de rest zich toekon voegen.Even naar de toilet en toen vertrok de stoet al weer om richting cherise te gaan.Wat een pracht paard was/is dat zeg.De stal ook op en top verzorgt.Echt toppie.Daar nog een glimp op gevangen van dorine en ze zat echt te glunderen.Ze genoot van alles om haar heen.Vanaf daar zijn we weer terug gereden naar het aanknopingspunt om daar nog de dag af te sluiten.Na de beker en mand in ontvangst genomen te hebben werd het voor dorine iets wat te veel en zijn zij en family richting huis vertrokken.
Nou echt het was een fantastische dag ook al had ik toch wel een beetje een dubbel gevoel maar ben blij dat ik er heen ben gegaan.
En zo ver ik kon zien heeft dorine en haar family ook zitten genieten van deze geslaagde dag.

Tancreda4

Berichten: 24029
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:49

Weer kippenvel over mijn armen. Zo fantastisch. Dorine zal echt zeker hebben genoten als ik al die verslagen lees!!