Menweek Ermelo!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Menweek Ermelo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 20:17

De instructiekampen in Ermelo zijn begonnen! Ik ging al gelijk in de eerste en ben weer thuis, het was in 1 woord fantastisch!! Er was ook nog een kleine bokt-meeting, Unitas was er namelijk ook Haha!

We hebben iedere dag 2 keer les gehad, behalve dinsdag en vrijdag (toen hadden we koetsiersbewijs examen en ik ben geslaagd!!!!! Party!! Party!!, 5 fouten bij de theorie had ik, was helemaal blij *LOL* ) Ik had 2 pony's meegenomen, Magpie en Spetter, met Magpie heb ik de meeste lessen gereden, Spetter 1 keer omdat Magpie anders wel heel veel moest doen. Samen met Lammert Haamstra heb ik ook nog Magpie gelongeerd, ooow wat liep ze toen lekker Kwijl

Woensdagavond hadden we een clinic van Ton (achternaam krijg ik niet geschreven Tong uitsteken), best intressant, een van in de lesgevers (Itz) had een Kwijl Fries bij.
We (Unitas (Jeroen), ik en Lobke (vriendin van mij) hadden dinsdag ook nog onder de man gereden. Ik op Magpie, Jeroen op zijn paard en Lobke zonder zadel op haar mini-appie. In volle galop over de hei en die kleinste ging keihard *LOL* Ze kon hem nog maar net houden Tong uitsteken

Gisteravond en vannacht was het leukste, ow wat hadden we een lol allemaal. We hadden iemand met strecher en al uit de trailer gevist om 11 uur 's avonds en naar de kantine gebracht. We hadden namelijk een feestje omdat er 7 mensen dus waren geslaagd voor het koetsiersbewijs, en hij moest er ook bij. Samen met een paar anderen lag ik er pas om 3.15 uur erin om er om 7.30 er weer uit te gaan Gaaaap Maar we waren erg melig allemaal Lips are sealed Schijnheilig Een paar waren echt gek aan het doen Schijnheilig

Vanochtend hadden we een dressuur en vaardigheidswedstrijd, ik reed met Spetter eerst, ik had 138 punten voor de dressuur, vond ik helemaal niet slecht voor de eerste keer! De vaardigheid ging ook goed, alleen ging ze een keer waardoor ze een bal er af sloeg, ze ging ook door de waterbak *LOL* Met Magpie had ik 150 punten, officieel dus een winstpunt, ging wel niet helemaal netjes, want we hebben nog wat moeten met de stelling en de buiging, en ze wou er hard lopen! Maar dat mocht ze van mij met de vaardigheid, en wat ging ze hard *LOL* We waren 2x foutloos, en we hadden de snelste tijd Party!! Eerste dus! We waren harstikke nat, Magpie zat helemaal onder de modder, en ik zat van top tot teen ook onder, het leek wal of ik er in gelegen had Knipoog

Nou, als ik alles ga vertellen ben ik nog wel ff bezig, er komen foto's, een deel vanavond en een deel zsm, want die krijg ik nog opgestuurd Haha!


marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 20:41

Leuk verslagje van een fantastische week zo te horen!!! Haha!
Goed dat het ook met Spetter zo fijn ging; klein maar dapper door de waterbak!!! *LOL* Enja Maggie blijft een super water-cross-pony Party!!
Kijk alvast uit naar de foto's!

De vraag is niet:
Kunnen dieren denken? Noch: Kunnen zij spreken?
De vraag is: Kunnen zij lijden? (J. Bentham)

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 21:00

Hier staan de foto's: [ITP] Foto's menweek Ermelo!

Was ook vergeten te melden dat ik Jantien gemeet had! We gingen Amigo en zijn moeder halen en toen hadden we een snelle meet, want ze kwam net toen ze op de wagen stonden en weg moesten Lachen

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 08:39

Ik denk dat dat idd de snelste/kortste Boktmeet ooit was Lachen
Erg leuk om alles eens te zien, is onderweg alles goed gegaan met die kleine?

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

JokeG

Berichten: 357
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 09:22

Bedankt voor je leuke en enthousiaste verslag. Ik heb het met plezier gelezen.

Een paard zonder ruiter is altijd een paard. Een ruiter zonder paard slechts een mens!


Jet

Berichten: 11942
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 09:30

Leuk dat je er zo veel plezier hebt gehad en je koetsiersbewijs hebt gehaald! Was die Ton mischien Ton Monhemius, dat is een bekende vierspanrijder. Zijn nicht heeft bij mij op de rijvereniging gereden. Ik ga even naar de foto's kijken.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 09:30

Klinkt goed zo'n menweek! Moet je je eigen menwagen meenemen?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 16:59

Jantien ==> inderdaad een van de snelste ja, zag je vandaag in het NRPS-blad staan Haha!

JokeG ==> Geen dank hoor Lachen

Jet ==> Inderdaad die bedoel ik!!!

Summertje ==> Met eigen menwagen ja, ik had er dus 1 bij voor 2 pony's.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30595
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:51

Klinkt als een hele gezellig week!! En natuurlijk gefeliciteerd!!

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 21:10

Zo te lezen inderdaad een hele gezellige week, gefeliciteerd met je 1e plaats!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 21:39

jeetje dat klinkt gezellig zeg.misschien dat ik me volgend jaar wel op ga geven met tinkie!als ik mijn nieuwe wagen heb,want met deze wagen wordt dat niks haha.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 05:29

Klinkt hardstikke leuk! gaaf ook dat je 1ste was!

Zouden de dressuurkampen ook zo leuk zijn? misschien wel iets voor mij volgend jaar Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-03 12:21

Die zullen vast wel zo gezellig zijn Nimber, we hadden gewoon hele leuke mensen, dus was het super gezellig *LOL*

Unitas

Berichten: 215
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 11:53

Was super gezellig!!! Leuk ok Liberty te ontmoeten en de rest en alle vaste klanten weer eens te zien, was in de meeste gevallen toch een jaar geleden al!

Maar het was niet zo gezellig dat iedereen zich volgend jaar maar moet gaan aanmelden hoor. Knipoog
Dadelijk zitten de weken al vol als ik me inschrijf Frusty


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 11:57

Ja inderdaad, vaste klanten (ben ik nu ook Haha!) mogen als eerste inschrijven Tong uitsteken Dan pas de rest.

Enne Unitas, het was wederzijds Haha!

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 12:28

Liberty, wat kost het om een extra paard (pony?) mee te nemen? Mag per PB, want dan zou ik misschien raimaer ook wel meenemen (als dat mag van mijn moeder).

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 14:20

65 euro, mits er ruimte is, want ik was in een kleine week en toen ging dat, anders moet je even bellen met de KNHS.

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 07:05

dat valt niet tegen. Eens even goed over denken Haha! en toestemming gaan vragen aan de eigenares *LOL*

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 11:14

Nee he, dat vond ik ook Haha! Maar zal eerst de KNHS bellen als ik jou was Lachen

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 11:18

yep, lijkt me eigenlijk best leuk. Dan kan raimaer ook alvast kennis maken met SGW.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _l_amanda_l_, Amazonbot, Fenders, Granoek, Lanoca, leonie1988, SylS en 35 bezoekers