droppings in het bos......en puzzelritten met auto ....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 22:37

pffff ik had lekker gepland om savonds later als het afgekoeld zou zijn samen met teun een buitenrit met tinkie te maken.nou overal op de weg continue auto's allemaal verdwaald enzo.dan worden er van die puzzelritten/droppings voor auto's gehouden,nou al die gasten verdwaald!
maar het was knap lastig want ik moest dus echt elke keer voor die auto's aan de kant,we hebben helemaal niet lekker rustig kunnen rijden...*zucht*
en dan heb je nog van die randdebielen die keihard gas geven ter hoogte van de pony,gelukkig is tink inmiddels super braaf wb auto's en motoren maar toch,ze had ook harstikke kunnen schrikken......sommige mensen denken écht niet verder dan hun neus lang is

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-08-24 22:37 ]</font>



Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 23:01

Tja soms..... Veel mensen denken echt niet na hoor, dan heb je nog mazzel dat Tink zo braaf is!

Jammer dat net nu Teun weer eens een keer met je mee is je dit treft zodat je nog niet echt lekker even rustig buiten kunt rijden...

Maar verder hebben jullie het vast leuk gehad! Haha!

Groetjes Sonja

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 00:21

Doet me denken aan een voorval twee jaar terug. Was met een vriend in Engeland, onderdelen scooren voor de Land Rovers. Rijden we over een binnenweg, komen we een paard achterop. Dus hij houdt in, kijkt mij aan: wat moet ik nou doen, jij hebt verstand van paarden? *LOL* *LOL* *LOL*
Ik zeg dus: gewoon ruimte nemen en zachjes voorbij rijden.
Kregen we een complimentje van de ruiter. Dank U.

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 09:02

Ben je lekker mee, en dan denk je ff rustig te gaan rijden! Maar wat waren ze aan het doen??Een dropping met auto's? VAAHAAG!Nou ja, misschien is dat wel heel normaal en ken ik het gewoon niet...

groetjes Saskia

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 11:51

nou, ik ken het ook nie hoor!maar ja, hier, bij mij in de buurt valt ook nie zo veel te droppen....(druk druk druk)ja, het amsterdamse bos dan, maar ik denk nie dat ze daar blij mee zullen zijn...al die auto's daar..

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 16:49

Ja van die droppings op landweggetjes zeg maar, ik ken ze wel.
Is hier best irritant ja, als je een rustig ritje gepland had... zucht.
Maar ja, doordeweeks schijnen ze het niet zo vaak te doen, dus dan maar het ritje doordeweeks uitvoeren? Moet alleen wel lukken met je werk enzo...
Ik zal duimen Sandrijnie dat je volgende ritje rustiger is!

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 17:03

Das net zo irri als die vrachtwagens die dan voorbij komen rijden en dan eens lekker hard gaan toeteren Boos! Nee daar zit je dan echt op te wachten ben je net blij dat je pony rustig blijft van z'n groote enge vrachtwagen toetert die nog lekker even Boos! Boos! maar gelukkig heb je daar met een lieve haflinger niet zo heel veel last van (nou ja soms dan) Boos! Scheve mond\ Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, har166, Kimm4, Lisette1987, Meert, NinaCharlie, Ptl4ever, Sarah_Elise, schumiegirl, Thami, xSCWx en 85 bezoekers