onbezonnenheid van een kind ;)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 22:04

Hebben jullie dat ook? Zo van die dingen die je als "jong" kind (want we zijn allemaal nog kinderen Knipoog ) deed waar je nu van zegt... " Verward "

Ik ben bevoorbeeld af en toe naar school gekomen in paardrijkleding tip top, inclusief rijlaarzen Pling . Dat was omdat ik na de school bij een vriendje zou gaan spelen. Tssss... denk je dan achteraf Knipoog


irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 22:10

Hahaha, toen ik een jaar of 6 was, ik snap nog niet hoe we dat ooit in ons hoofd gehaald hebben, heb ik samen met 2 vriendjes boter kaas en eieren op een mercedes gespeeld met een steen.
Vond de eigenaar en onze ouders achteraf toch niet zo leuk. Geloof dat ik heel lang niet buiten heb mogen spelen.
Verder is mijn strafblad blanco hoor Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 22:18

Zo heb ik er niet veel, maar wel dat ik denk, hoe heb ik dat durven doen???
Met Isolda over een slagboom springen, zomaar in een opwelling. Of zonder zadel/ halster/ hoofdstel ponies naar het land rijden, zo tussen de kudde in, in galop. Of keihard galoperen zonder zadel. Zo kan ik er nog wel een paar dingen noemen, zou ik nou toch zeker niet meer durven!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 22:26

ik had iets heeeeel vaags.. snap het zelf ook niet waarom..

maar ik was 3 en moest tussen de middag gaan slapen omdat ik erg moe was.. toen had ik daar geen zin in en er stond een potje luierzalf van m'n broertje (van dat witte zalf). Ik had mezelf er helemaal mee ingesmeerd (inclusief haren) en m'n knuffels ook.. Na een tijdje kwam m'n moeder me "wakker maken" (en m'n oma was er ook) toen ze binnenkwam zei ik

"kijk mama, wij zijn van de witte ganzen!"

Verward ben je vaag dan.........

ik heb ook wel eens m'n paardrijkleren aangetrokken naar school, mocht alleen niet van m'n moeder Lachen
en ik heb eens paardje gespeeld op m'n fiets (met m'n vriendinnetje), touwen als teugels, cap op en al lichtrijdend gingen we door de buurt Verward word er nu nog mee "gepest" Boos!

en een keertje iets bij een vriendinnetje waar haar ouders NIET zo blij mee waren..
Ik ging bij haar logeren en we moesten onder de douche.. toen kwam ik op het "geweldige" idee om een zwembad te maken.. met de shampooflesjes hadden we een muurtje gebouwt zodat het water niet te ver kwam, en toen de kraan aangezet.. op een gegeven moment stroomde het door de hele badkamer want de shampooflesjes functioneerden niet zo goed Lachen noujaa.. dachten we, de deur houd het wel tegen, niet dus Haha! heel de vloerbedekking in de overloop was nat geworden en ik geloof dat het zelfs in het hoekje door het plafond heen ging lekken! oepzzzzz...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 22:45

hahaaaaa ireeentjuh die is melig ja ik denk dat iedereen zowat dat wel heeft. vroeger euh.. deed ik of me fiets een paard was en mijn vriendinnetjes ook en dan gingen we daar. en in het speeltuintje deden we een popgroep na ik me haren paars gespoten en toen bleren Verward ennuh.. ff denken hoor.. ja me barbie pop kaal knippen (de oude van me moeder) inclusief de barbie pop van me vriendin (de oude van haar moeder) enne.. dan ging ik met me laarzen in de modder staan en als het dan "slurpde" dan was er een monster Verward en dan rende ik gillend weg anders werd ik opgegeten Verward nou ik heb wel meer als ik nog wat weet zet ik er wel weer bij hihi Haha!
leuk topic btw

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 22:47

Gut,
ik was vroeger altijd een bitch Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel }> }> gneh gneh gneh! Ik schopte iedereen van de schommel af enzow,en wou nix delen.Wat dat betreft ben ik errug veranderd...Ben veel vriendelijker geworden Pling Pling Maarjah,beetje offtopic nie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 22:48

ik heb dat allemaal verdrongen Haha!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 22:51

haha.. poppen jah.. ik heb een keer een hele oude pop van m'n oma d'r haar geknipt! (kappertje spelen) vond ze niet zo leuk alleen!! ik zo "het maakt toch niet uit??? hij is toch al oud!!"

in de kleuterklas hebben we een keer echt kappertje gespeeld (MET SCHAAR).. met 2 vriendinnetjes in de poppenhoek.. haha ik zie dat gezicht van de juf nog precies voor me!! Mijn haren waren er nog niet af want ik was "de mevrouw in de wachtkamer" eentje was kapper, en bij een meisje ging echt de schaar erin! ze had allemaal happen in d'r pony.. groeide wel weer bij gelukkig maar toch.....

ojee ik heb zoveel van die stomme dingen van vroeger..

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 22:52

haha sunnylover echt?? ooh ja ik heb laatst nog iets bizars gedaan was een kwart jaar gelede ofzo met carnaval heb ik me hele gezicht als zwerver gemaakt en me tanden met zwarte smink zwart gemaakt samen met me vriendin haha we zagen er niet uit tandvlees, tanden, gezich alles zwart ( Verward )

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 23:07

net als zep ik wil het niet meer weten ik heb zoveel dingen uitgeprobeerd etc. af en toe vraag ik me af hoe het mogelijk is dat ik nog leef

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

PollyJarig
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23407
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 23:11

ik was een keer samen met een vriendinnetje op het logeerbed aan het spelen dat we op een schip midden op de oceaan zaten, bedachten we dat water er wel leuk bij was. Toen hebben we ehm..*schaam* een heleboel emmers water op de grond in de logeerkamer gegooit en op een gegeven moment voelde mijn moeder het binnen regenen *eeeh ai* nou ja toen moesten we alle lakens en handdoeken daar neergooien, geloof dat ze het niet zo leuk vond.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 23:13

ja, ik knipte ook de haren van barbie!en van de barbie paarden, haha LOL, en ik speelde paardje op het schoolplein...ahum..en ik ging ook in m'n paardrijkleren naar school...*schaam* * schaam* en ik had een keer een knuffel onthoofd!ahahaha, maar verder heb ik vast nog heel veel gedaan, alleen ik kan me nie echt veel meer herinneren..

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 23:35

Oow jaah dat paardje spelen op de fiets, oh gut als ik daar aan denk, hadden we een bak gemaakt op straat en gingen daar figuren inrijden en... naja laat maar anders zak ik zo erg heel erg in niveau hierzo Haha!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 07:09

ik speelde paardje op de strijkplank, had ik beugels gemaakt van een springtouw...grinnik

Voorzitster AFM

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 07:12

ik deed vroeger echt wild.ik sprong op mijn verzorgpony zonder zadel,zonder cap,aan het halster en knupte het touwtje aan de andere kant vast.en zo racede ik in vollegalop over het grasveld door een woonwijk met spelenede kinderen Verward ik was toen dertien jaar maar hoe dom kun je zijn hahahaha Haha!

zal ik nog even doorgaan?
god zeg zoveel lef heb ik nu niet meer(en zoveel verantwoordelijkheids gevoel ervoor terug gekregen Knipoog )

_________________
Where is the road
I must look at the road
I must pray a little longer
Or laugh a little more

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-08-25 07:28 ]</font>

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 07:16

Ach ja *zucht*, dat paardje spelen op de fiets klinkt me wel heel bekend in de oren. En dat kappertje spelen ook *LOL* Ik moest in het tweede jaar van de kleuterklas op de schoolfoto. Ik bedacht dus zelf dat mijn haar geknipt moest worden Haha! 's Morgensvroeg om 6 uur onder tafel heb ik toen mijn eigen haar geknipt.... Ik heb de schoolfoto nog met mijn geweldige kapsel *LOL*
En als jongste van vier kinderen thuis, zie je dan je broer in de auto stappen. Op een dag dat niemand dan thuis is dacht ik ook wel auto te kunnen rijden (AHUM!!). Ik zette de auto van mijn broer tegen de auto van onze buren Bloos . Gelukkig heeft de verzekering het allemaal gedekt...
Ik kan zo nog wel uren doorgaan *LOL*

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 07:27

haha mijn fiets heeft jarenlang de naam van mijn lievelingsmanege pony gedragen........inclusief een zelfgemaakt met touw-manen en staart Haha!

soms is het beter om te zwijgen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 08:57

hihi dat paardje spelen:

[img]../upload/49/Paarijdenophek.jpg[/img]

Als mijn vader geen tijd had om mee te gaan naar de paarden, sja dan moet je wat he?

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 09:24

Hahahaa, wat een grappige foto *LOL*
Ik ben vroeger toen ik 7 was weggelopen van huis, omdat ik geen paard/pony voor m'n verjaardag kreeg }> Ook al zoiets Verward
En nu ik Jantina d'r foto zie moet ik aan het nichtje van mijn man denken. Die pakt mijn oude zadel van het rek af en stapelt 2 koelers bovenop elkaar, gooit het zadel er bovenop, en rijdt vervolgens in haar fantasie, de zonsondergang tegemoet *LOL*

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 14:55

Ik droomde dat mijn zus ook eindelijk paardengek werd en op rijles ging....
Oh nee oeps dat was vorige week Verward
Nou ja eigenlijk deed ik niet zoveel toen ik klein was.
Het ergste begon in de puberteit. Zestien jaar en gewoon een dag lang weglopen. Geen zin in school, een dagje Amsterdam naar een vriendje... jep, stom he.
En uh, als klein kind was ik erg serieus.
Net vier jaar oud, we hadden een half jaar in een huurhuis gewoond terwijl we op het nieuwe huis wachtten tot die klaargebouwd was. Mijn vader was erg gestressed omdat er wat was op het werk, mijn moeder moest ook alles tijdelijk in dat huisje proppen, afwachtend tot we weer weg konden.
Eindelijk dan toch konden we in dat nieuwe heerlijke huis, en bleek mijn vader op het werk toch die baan te kunnen houden....
Zegt de net vierjarige Dorine na een paar weken plotseling, totaal zonder reden, tegen mammie die staat te koken:
"Mamma... in dat vorige huis,
toen lééfden we niet he?"
Ja inderdaad, ik was toen al raar *LOL* .

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-01 15:11

Hahaha, wat een grappige verhalen allemaal!!!

Mijn moeder had me pas met al de moeite moeten wijsmaken dat mijn haartjes wel weer zouden teruggroeien als je ze afknipt en ik ging prompt mijn pop te lijf. Hij heeft nu nog altijd even lang haar en het kapsel trekt op niets Scheve mond\ . Mijn broer is zo eens een plnt te lijf gegaan (een die erg lijkt op haar, zo van dei sprieten die alle kanten op gaan) maar die is er wel bovenop gekomen Scheve mond\ Scheve mond\ .
Femke

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 15:21

Toen ik klein was ad ik weleens hondenbrokken en niet eentje maar bijna de helebak Verward Misselijk Had ik een paar jaar terug weer geprobeerd maar toen smaakte ze toch wel anders heeeeel vies Misselijk

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 16:40

Vroeger hadden wij een hele lange gang die vanuit de werkplaats voor naar het kantoor ging, ik die gang "tekende" ik altijd op de muur... Verward
Nou ja, tekenen.......Eerder krabbelen denk ik.... Haha!
Anyway, op een bepaald moment kwam de schilder en werd de hele gang gewit, ik kreeg gelijk al te horen dat er nu dus niet meer op de muur mocht worden getekend...(raar eigenlijk Haha! )
Als ik nu mijn moeder moet geloven was de verf nog niet eens droog of ik was alweer aan het tekenen geslagen....
Het schijnt dat ze daarna vanuit kantoor nog zijn komen vragen wie er werd vermoord, want ik heb maar 1 keer echt op mn donder gehad en dat was dus toen.....Heel ouderwets over de knie! auw! Boos!

En ach, we deden zoveel dingen, op vrijdagavond wanneer het koopavond was gingen mijn buurmeisje en ik als debielen aan het appels eten...We bewaarden de klokhuizen om de winkelende mensen te kunnen bekogelen vanuit een boom....
Hoe verzin je het, vraag ik me nu weleens af.... Haha!
Ik heb toen trouwens wel hard leren lopen.... *LOL*

En zo zijn er zoveel kleine dingen alhoewel mijn geheugen me ook weleens behoorlijk in de steek laat.....

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 17:02

MM paardje spelen op de fiets natuurlijk!
En koetje gespeelt en dan echt gras eten Koe
Tegen een kat schoppen omdat ik m niet mocht aaien(zag k laatst op de film schaam)

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 17:28

haha mika mensen met appels bekogelen vanuit een boom hahahaha moest meteen lachen toen ik DAT las *grin* *LOL*
ik bekoogelde mensen met eieren
knipte ook de haren van mijn barbie+barbie paarden en me poppen ja voor de rest deed ik alles wat niet mocht toen ik heel klein was hadden me pa en ma net de muren gewit (geverft dus) we gingen eten ik kreeg een bord met kroten en gooide meteen alles tegen de net geverfde muur aan haha...
ik moest ook altijd tegen de muur aan staan met kinderstoel en voor mij de tafel dus dat ik ingesloten zat want ik wiebelde altijd op die stoel dat ik er vaak half uit viel *grin* toen had ik al geen geduld met wachten tot die andere uitwaren gegeten en ja zo kan ik nog wel even door blijven gaan Gaaaap Lips are sealed

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!