wasmachine overleden

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 09:37

verdomme de wasmachine is overleden. Er was net een mannetje langs om hem te repareren maar hij is te ver heen om nog gered te kunnen worden, ding was nog geen vier jaar oud!!

Komt ook helemaal niet goed uit met de hoeveelheden was die ik tegenwoordig produceer met een paard.


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 09:39

Arme Dimmelim!!! Gauw een nieuwe wasmachine kopen...heb je geen wasserette bij je in de buurt zitten als noodoplossing!!! Tsss...ik zie je al die hele bergen paardenkleding en zo met de hand wassen...arghh!!! Frusty Ik heb echt medelijden hoor!!!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 09:54

Mond op mondbeademing proberen??? Haha! Levensreddende actie voor de wasmachien!

Mooi waardeloos als zo'n ding zijn laatste adem uitblaast! Die was stapelt zich altijd zo snel op.... Boos!

succes Mieke

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 09:55

hmm ga je hem ook begraven in de tuin ?moet je wel een groot gat maken denk ik.....is de dood echt al geconstateerd ?

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 10:05

Ja hij is echt dood, repareren kost meer dan een nieuwe. Helaas heb ik geen tuin om hem te begraven... nou ja, zo maar eens naar de wasserette en dan op zoek naar een andere tweedehands maar want ik heb net een paard gekocht...

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 18:50

Nou dan wordt het ook maar eens tijd voor eencreamatorium voor wasmachines. Kun je nog waardig afscheid nemen van dat K ding. Haha!
Oja Gecondoleerd met je verlies. Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 18:57

Gecondoleerd Verdrietig

*LOL*


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 21:03

aaargh dat gaat weer centjes kosten.

Ik heb een heel oud machien georven van mijn opa. Hij is oud maar doet het nog best.*afkloppen*

maar gecondoleert haha

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

ikke

Berichten: 37461
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 21:08

Verdorie, de Technische Unie heeft ze in de aanbieding, diverse soorten en maten. Kan helaas maandag pas voor je kijken.
O, en gecondoleerd met het verlies van je wasmachine.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 21:13

Aanbiedingen, ja dat zoek ik ikke!! waar zit de Technische Unie?

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 21:15

innige deelneming Schijnheilig

ikke

Berichten: 37461
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 21:16

Technische Unie is een technische groothandel die overal, in A'dam zelfs op twee plaatsen, zit. Je kunt er alleen als bedrijf kopen. Ze verkopen absoluut niet aan particulieren, in tegenstelling tot sommige andere groothandels, maar als je iemand kent die inkoopt op een bedrijf dan kun je er gewoon alles halen.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 21:19

Dank je! mijn vriend is net een bedijfje gestart en ingeschreven bij de KvK dus dat moet lukken!

ikke

Berichten: 37461
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 21:24

Dikke kans dat dat gaat lukken. Als het tenminste een technisch bedrijfje is. Als hij een administratiekantoor is begonnen geef ik je toch niet zoveel kans.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 21:24

En dan weet ik er ook nog wel twee, alleen niet echt in de buurt:

Pater Witgoed op de Laan van Nieuw-Guinea in Utrecht (overigens wel aan de kant van de A2 Lachen )

en een zaakje in Almelo waar mijn wasmachine vandaan komt (3 jaar oud, z.g.a.n., Miele, normaal over de 2000 piek en voor mij 750).

Ik zou gewoon een beetje rondbellen, soms zijn er ook witgoedzaken die inruilapparatuur voor een zacht prijsje hebben staan.

Pfff... kan me goed voorstellen dat je nu onthand bent. Een koelkast en een wasmachine zijn toch wel de eerste vereisten in mijn keuken...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Jody_, Appelflapje, Celiien, corinec, Eleeke, IASCrawler, karelien, lenaa_tje, maessie, manonutjuh, Paardennamen, PeerAppel, Ruai, Sabbientje, Taucha, teunis001 en 67 bezoekers