KMC (into week)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 18:46

Mijn kmc....

Het begon al maandag erg vroeg want ik moest nog n deel van mn tas inpakken en n meisje ophalen....

Toen we bij school aan kwamen was het eigenlijk 1 grote chaos van mensen met tassen en fietsen en ouders die hun auto niet bepaald strategisch hadden neergezet...

Het begon meteen goed want met je bagage moest je een parcours lopen... (OP DE VROEGE OCHTEND...!!!!) Daarna moest je op n zwaar gesaboteerde weegschaal staan met als gevolg dat je Brinta moest eten... (wat normaal wel te eten is maar echt niet lekker was!!!!)
Toen kreeg je n leuke fles water....
Je mocht je tas ergens dumpen toen opp de foto en daarna kreeg je je tas... en je PET... met oornummer...
deze week was ik letterlijk n nummertje!!!!!!!!
(89 op pessies te zijn)
Op je pet stond ook je naam zodat je altijd aanspreekbaar was voor de KMC (de leiding)

Daarna werd er de standaard praatjes gehouden en ging de helft eten en de helft naar de kamers...

Na het eten en het "inruimen" van de kamers gingen we het bos in in groepen...
Het eerste spel was zo ongelofelijk ranzig..
je kreeg n glaasje ranja (het was zooooo zoet het was ranja met n beetje water ipv andersom!!)
En dan moest je het met je tanden geklemd houden en dan naar de andere kant van de groep lopen en die moest het dan overpakken met zn tanden en het dan opdrinken... (zo snel mogelijk) dat is zooooooo ranzig!!!

Daarna nog wat gedaan en toen terug om te douchen en te eten...

Na het eten ging ik naar huis en ik kwam dinsdag ochtend weer terug.
Dinsdag ook de hele dag druk bezig geweest met van alles en nog wat...

Woensdag heb ik in de auto meegereden omdat mn rug zo'n pijn deed en zijn we naar de schoolboederij geweest en nog even het dorp in...
Woensdagavond was kroegentocht... heb ik samen met 1 vd KMC's gedaan met de auto..
was wel leuk maar ik drink geen bier dus was er voor mij nix aan want alle spelletjes waren met bier!

Donderdagochtend ging ik eerst Grease kijken en daarna met de LIMO (limonade wagen, red)
het fietsparcours afgereden limo uit gedeeld en n beetje rondgekeken...
Donderdagvond was het bbq-n en later rock n roll feest...
dat feest was echt heeeeeeel leuk.. hele leuke band en er waren ook fransen en die konden heel goed rock n rollen en die gingen met het leren... (lachuh!!!)

En vanmorgen eindelijk n beetje uitslapen.... en daarna heel luxe gebruncht...
dat was eindelijk het einde van de week zo'n beetje..

We konden nog kamers inschrijven voor de campus dus ik zit wel op verdieping met hele leuke meiden maar zit misschien met nog iemand op de kamer...

Thats all...

Sharda