naar utrecht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nair

Berichten: 118
Geregistreerd: 05-06-01
Woonplaats: Rotterdam

naar utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 17:57

Nou,

Lennon kwam dus niet door de buigproef heen. Het is niet te geloven. Mijn Lennon............die echt nooit kreupel is geweest. Ik snap er helemaal niks van Verdrietig .

1,5 Jaar geleden is het ook al een keer gebeurd, toen kwam hij met beide voorbenen niet door de keuring en nu niet met linksvoor en rechtsachter. Dus weer op de foto, maar dit keer in Utrecht.
1,5 Jaar geleden ben ik bij Meursing geweest en die heeft van alle kanten toen foto's gemaakt en er kwam helemaal niks uit. Scheve mond
Nou ja, als er niks uitkomt en je paardje is nooit kreupel, misschien is het dan wel spierpijn geweest, maar nu............ ik weet het niet

Dus ik hoop dat het niks ergs is. De dierenarts zegt dat het eventueel begin stadium van artrose kan zijn.

Ik hoop dat ze nu wel zien wat het is en dat het niet te erg is. Ik kan er niet vanuit gaan dat het erg is, want hij heeft echt nooit wat aan zijn benen gehad.

Ik ben nu 33 weken zwanger en omdat ik niet meer goed kon rijden, trainde ik hem regelmatig met de pessoa in een vrij zware bak, zelfs dan liep hij goed en ook de dag erna was er niks te merken Verward .

Ook reden we gewoon buitenritten van 3u Verward .

Nou, ik wou dat het al de 24ste was, want dan wist ik wat meer.

Groetjes Nair

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 18:54

Jeetje, wat vervelend allemaal. Zeker dat wachten tot je naar utrecht bent geweest.

Sterkte ermee.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 21:02

Mag ik iets vragen?
Misschien wel een domme vraag.......
Maar waarom heb je je eigen paard laten keuren als ie niet ongezond is?

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 21:29

Meursing is altijd zeer goed als het benen en kreupelheid betreft, anders ook hoor, maar dit ins echt zijn specialiteit. Ik kan me niet voorstellen dat ie wat over het hoofd heeft gezien.
Heel veel suc6 in Utrecht, echt meid, een betere verzorging als daar vind je nergens!!
Sterkte en maar hopen dat het meevalt!!!

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 21:57

Nair heeft Lennon laten keuren omdat ze hem eerst wilde verkopen,maar gelukkig houd ze hem nu.

Nair

Berichten: 118
Geregistreerd: 05-06-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-03 09:16

Natas: Het is geen rare vraag hoor Lachen . Ja, zoals viking al zegt. Ik had Lennon te koop staan. Maar natuurlijk door deze uitslag blijft hij gewoon bij mij *LOL* . De eerste keer dat ik hem liet keuren was ook voor de verzekering. Moest natuurlijk een keuringsrapport hebben. Nu heb ik gehoord dat je bij de Friese Onderlinge ook zonder keuringsrapport erin kan komen.

Ricoh: het is fijn om te horen dat iemand goede ervaringen met Meursing heeft Tong uitsteken . Dat geeft me weer wat hoop. Je gaat zo twijfelen als deze dingen gebeuren.
Er zijn wat mensen om mij heen, die niet zo tevreden over hem waren, dus dan ga je steeds meer twijfelen.

He, Viking, hoe is het met jochie en viking? Haha! Heb je de foto's al ontvangen?

Groetjes Nair