Verzorgpony gezocht!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 13:30

Hoi!
Ik weet niet of het bij dit onderwerp hoort, ik heb het maar ff geplaatst.
Ik zoek een verzorgpony. Mijn naam is Manon en ik ben 11 jaar oud (wordt over ongeveer 1 week 12) Ik ben trouwens 1.65 m. Ik heb half jaar ervaring. Het moet in omgeving Vlaardingen zijn anders kan ik helaas niet komen (ik moet met de fiets) Ik houd van poetsen dus een knuffel-pony is ideaal! Ook vind ik het niet erg om uit te mesten of andere klusjes te doen maar daar zou ik wel graag voor willen rijden (als dat kan, het hoeft natuurlijk niet) Ik kan 2 dagen in de week (zaterdag en zondag) een paar uurtjes en in de vakantie kan ik wel meer komen. Soms kan ik ook wel doordeweeks komen het ligt er natuurlijk aan hoeveel huiswerk ik heb. Ik hoop dat je een verzorgpony voor me heb! (ik zoek er namelijk al anderhalf jaar een!) Nou, doei! -xxx-jes Manon Mailen naar: maantje64@hotmail.com


_________________
~*~!~*~!~*~!~*~!~*~!~*~
Geen paard, geen leven!
Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: RealMaantje op 2001-08-25 20:39 ]</font>


daffielove

Berichten: 11
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 20:48

Hoi manon

Ik zoek ook al een verzorg pony, misschien kun je een briefje in een ruitersportzaak ophangen, of op de manege een briefje op hangen

Groetjes nicolien

Geen paard? Geen leven!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 20:51

Manon, woon je dicht bij Schiedam? (ik weet niet waarzo je woont in Vlaardingen.. maar weet je de abtswoudseweg?

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-01 20:35

Nou, ik ken nie zoveel straten in Schiedam, hoor! Eigenlijk geen een.......... Verward
Maarre ken je dan een verzorgpony voor mij?
Enne nog bedankt voor de tip, Nicolien!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 20:59

Nog een tip!
Bij elke manege in de omgeving en als het mag ook ruitershop in de omgeving advertentie ophangen.
Als er een grote pensionstal in de buurt is, gewoon vragen of het daar ook mag.
Anders hang je je advertentie in de supermarkt die daar heel dichtbij zit!
Verder in de week-kranten een advertentie zetten helpt soms ook. En als je iemand kent die wedstrijden rijdt met een eigen pony, vraag haar eens of ze op de maneges in de omgeving waar ze komt jouw advertentie wil ophangen? Of dat ze kan vertellen op welke manege 'eigen pony's' staan, waar er bijv. een vereniging is?
Ook zou ik bij een boerderij met fries, haflinger, fjord of ander ras of zo, gewoon aanbellen en vragen.
Wie weet wordt er met de pony gefokt, en vinden ze het wel prettig als iemand zorgt dat de merrie in conditie blijft.
Kun je ook helpen bij het opvoeden van veulens.
Dat zou ik ook eerst gaan doen bij de friezen, maar nu moet ik eerst maar eens beter worden van de uitzaaiingen.
En vooral bij http://www.marktplaats.nl, bij de rubrieken 'paarden', 'pony's', maar ook de andere rubrieken van spullen voor paarden enzo, moet je advertenties blijven zetten, twee keer per week minstens want er komen er steeds meer bij hihi.
Daar staan ook regelmatig berichtjes met 'bijrijdster gevraagd".
Ik duim voor jullie!
Groetjes, Dorine.
Veel succes! Groetjes, Dorine.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 22:26

neej ik weet er niet echt eentje.. maar aan de weg waar Evita nu staat (langs het spoor) zijn heeeeeeeel veel stallen waar paarden en pony's staan.. dus hier in de buurt is vast wel ergens een verzorgpony voor je.. maar dan moet het niet te ver zijn voor je..

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 23:41

Maantje, bedoelde je dit bericht?> Verward

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-01 10:54

Jah, Nath enne jullie allemaal bedankt vor de reactie's!

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-01 10:56

Citaat:
Op 2001-08-25 22:26, schreef Ireentjuh:
neej ik weet er niet echt eentje.. maar aan de weg waar Evita nu staat (langs het spoor) zijn heeeeeeeel veel stallen waar paarden en pony's staan.. dus hier in de buurt is vast wel ergens een verzorgpony voor je.. maar dan moet het niet te ver zijn voor je..


Staat Evita dan in Schiedam? Dan kom ik wel ff is een keer kijken hoor als dat mag? Hihi, houden we een mini-bokt ofzo?

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 13:41

jah ze staat nu in Schiedam (eigenlijk tussen schiedam en delft) maar vande winter gaat ze weer naar delft terug

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-01 17:04

Oh,ja zeker omdat ze nu in het weiland kan staan Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers