mijn arme paard...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 18:36

Ik was net op stal, moest mijn paard een wormkuur geven. Dat vind ie echt vreselijk smerig, maar ja, niet zeuren, slikken!! Toen heb ik even gepoetst en daarna moest ie nog z'n streepje sedalin omdat ik hem zo ga stappen en hij anders ontploft zodra ik opstap, hij mag nog steeds niet werken namelijk. Daar heeft ie dus ook een ontzéttende hekel aan. Vandaag is de laatste keer waarschijnlijk maar ja, vertel hem dat maar. Ik wist niet dat paarden zó'n vies gezicht kunnen trekken als ze iets smerig vinden *LOL* *LOL* Dus meneer verdwijnt naar achter in de stal en denkt "je kan m'n rug op" <- nee nu nog niet lieverd, over een uurtje als jij duf bent Haha!
Vond ik toch wel zielig, dus ik wilde hem nog iets lekkers geven voor de smaak, maar had natuurlijk niks bij me... In de keuken lag wel suiker, maar mijn paard lust dat niet. Toch maar gegeven met het idee dat het zoet is en toch beter smaakt dan wormpasta of sedalin, maar het klontje kwam bijna net zo snel weer naar buiten als ik het erin stopte *LOL* Dus nu staat ie achter in z'n hok héél sjagarijnig naar de muur te staren... agossie! *LOL*

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 19:45

oooooh wat zielig Verdrietig

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 20:18

misschien kun je wormenkuur met smaakje(appel ofzo..)proberen, ik weet nie of je dat al gebruikt...sommige vinden die namelijk zelf lekker!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 21:16

Die van mij is ook een drama met ontwormen, en als ik sedalin geef, bijv. voor de hoefsmid, dan doe ik altijd 1 streepje op een boterham. En lekker dat die dat vind... Schijnheilig Schijnheilig Werkt erg goed!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 21:19

Barley eet de wormenspuit zo op. lekker makkelijk.

maar inderdaad heel zielig hoor. haha. Zie het helemaal voor me.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 21:21

Jah, ik vind je paard ook heel zielig... Schijnheilig Ik hoop dat hij er snel overheen is! Clown

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 22:33

Is het toch nog een beetje goedgekomen tussen juliie twee? Haha!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 22:40

mijn paard vind het ook helemaal niet leuk als hij ontwormd word, maar ja het moet gebeuren he.
En een wormspuit met smaakjes bestaat dat ook al?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 22:44

Wat die wormspuit betreft: hij moet niet miepen hoor! Haha! Eerder was hij heel braaf, maar ik heb hem heel vaak medicijnen e.d. oraal moeten geven, dus nu vind ie het verschrikkelijk. Toen ik terugkwam om te rijden bleef hij achter in de stal staan, normaal komt hij altijd naar me toe. Maar toen ik had gestapt en hem nog weer lekker uitgebreid had gepoetst waren we wel weer vriendjes Lovers

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 22:48

aguttie dierenbeul Knipoog
nou ik vind jou paard ook heeeel snielig!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 22:51

Pfff, mijn paard wordt steeds truttiger en knuffeliger. Hoe vaker hij wat heeft, hoe aanhankelijker hij wordt. Ik zit nu in die fase dat ik hem gewoon verschrikkelijk zielig vind, bovendien heb ik behoorlijk wat tijd dus dat kan ik mooi botvieren in aandacht op hem. Hij vind zichzelf dus ook heel snielig *LOL*

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 22:57

haha ja snielig is een contaminatie op zielig en sneu,........zeg ik altijd als ik het ook echt meen enzo dat ik die of dat snielig vind Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig ach je paard komt er wel weer bovenop(*waar bovenop?*)op jou getroetel Haha!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 09:52

O, wat ontzettend herkenbaar: een doodzielig paard wat staat te mokken achterin zijn stal omdat hij wormenkuur o.i.d. in zijn mik geduwd heeft gekregen! Toon is precies zo!

Kaminka niet: die lust er nog wel drie, vol of leeg, geef maar die spuit!! *LOL*

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 12:13

Ah Gossie! Zo'n beledigd gezicht, kan het me helemaal voorstellen. Mijn paard (Trak) was altijd snel beledigd maar ook weer zo hoffelijk. Toen ik hem een teen knoflook met appel op wilde laten eten (tegen de vliegen) spuugde hij het steeds weer uit. Dus hield ik op een gegeven moment mijn hand gewoon heel licht tegen z'n lippen aan, meer voor de grap, zo van 'binnen houden'. En wat denk je? Meneer trekt zo'n hoofd van 'sh*t, nu kan ik het niet uitspuugen' en slikt het gewoon door!! Ik dacht nog dat het een toevalstreffer was maar de volgende dag deed hij t weer! Wat een gentleman he!!!
geef 'm maar lekker veel aandacht, verdientie wel! Knuffel ze!!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 13:05

Hah ik zie het voor me die kop die ze dan kunnen trekken lodewijk is er ook zo 1! maarja die trekt al zo'n kop als ie inplaats van een vanille snoepje een ander krijgt (lust ie niet) haha had ie zich zo op het snoepje verheugd!

daffielove

Berichten: 11
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 20:57

Gossie, dat paarden zo'n hekel aan wormenkuren hebben wis ik nie, wel zielig voor je paard dat ie geen suiker lust!

Groetjes nicolien

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 22:49

haha ik deed vanavond nog een vitamine spuit in tink dr bekkie,ik kwam aanzetten met dat ding,zij eerst nieuwsgierig,toen ze zag wat het was gelijk omdraaien zo van Frusty Frusty moet dat nou????

maar goed oke dan dus hup dat ding drin en klaar.staat ze me duffig aan te kijken Sigaar Verward

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 22:50

Kun je wel, zo'n kleine pony pesten. Moet je eens met mijn paard proberen.

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 09:34

Heeeeeeey nou herrineren jullie me aan iets, IK MOET MN PAARDJE VANDAAG ONTWORME!
GROETJES SASKIA

THNX

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 11:37

Ik moet Donja altijd voor de gek houden als ik haar ontworm. Als ze het nl door heeft dan kom ik niet meer in haar buurt, of ze begint te steigeren als ik de spuit in haar mond wil steken. Zo moeilijk als die kleine (ze is maar 1.35m) dus kan zijn, zo makkelijk is Odette (1.66m) doet praktisch haar mond al open, zo van: "Ja, lekker!! Kom maar!!!"