Familie van mijn paard gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Familie van mijn paard gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-03 23:03

Hoi hoi daar ben ik weer, ik heb de smaak te pakken en heb besloten om ook maar de moederlijn van mijn oude merrie uit te gaan pluizen.
Ik weet dat het zoeken is naar een speld in een hooiberg maar ik heb toch besloten om o.a. op zoek te gaan naar het zusje van mijn oude merrie. Ik weet niet hoe oud dit paard nu zou moeten zijn, mijn merrie is nu 17 jaar dus het zal rond die leeftijd zijn en zou dus nog heel goed in leven kunnen zijn. De fokker van mijn paard vertelde mij een lange tijd geleden dat mijn paard een zus zou hebben van Legaat. De naam van dit paard weet ik niet maar de vader van dit paard is dus Legaat en de moeder van dit paard is de veulenboek merrie Vimosa (79.6630 vb) en deze Vimosa is weer een dochter van de hengst Fresco en de stermerrie Joliejacqueline (2679Stb). Trouwens is alle informatie over de merrielijn van mijn paard welkom, ook als iemand haar moeder ooit heeft gekend of haar oma of iets dergelijks. Ik hoop dat iemand mij kan helpen alle informatie is welkom.

"Begin bij het begin", zei de koning plechtig, "en ga door tot je bij het einde komt. Stop dan" ~Lewis Carroll, Alice in Wonderland


Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 23:06

Mail is naar het Kwpn, en daar kan je een nakomelingenoverzicht van de moeder van je paard krijgen, dan weet je al veel meer!!! Als je vraagt waar al die nakomelingen staan krijg je adressen van de eigenaren!!!


Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 23:09

Nou euhm Jan, ik kreeg er geen adressen bij dat was helaas niet mogelijk.
Maar een nakomelingen overzicht kan je idd opvragen.

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 06:26

Jan_VT schreef:
Mail is naar het Kwpn, en daar kan je een nakomelingenoverzicht van de moeder van je paard krijgen, dan weet je al veel meer!!! Als je vraagt waar al die nakomelingen staan krijg je adressen van de eigenaren!!!


Zoiets heb ik inderdaad een keer voor iemand anders gedaan (stom dat ik er nooit voor mijzelf ben opgekomen eigenlijk) maar toen kreeg ik inderdaad geen adressen. Ik zal het nog een keer proberen, thanx voor de tip in ieder geval.

"Begin bij het begin", zei de koning plechtig, "en ga door tot je bij het einde komt. Stop dan" ~Lewis Carroll, Alice in Wonderland

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 07:38

Helaas, maar sinds vorig jaar krijg je geen adresgegevens meer van eigenaren bij het KWPN niet op overzichten en ook niet telefonisch.


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: corinadrenth, Sewri en 60 bezoekers