Gekke bosrit

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Gekke bosrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-03 18:22

Ik ga normaal altijd met 2 het bos in als ik met op mijn verzorgpaarden ga rijden, maar mijn nicht kan al een tijdje niet (examen's enz)
en ik had geen zin om in de bak (eigenlijk gewoon een wei) terijden dus ging ik alleen het bos in met de braafste van de 2.
Pas in het bos aan gekomen kreeg ik ineens een gans lading dazen of op af echt k*t beesten zijn dat Boos!
Cantate was al een beetje op gejaagd omdat we alleen het bos in gingen en nu voor al door die stomme steek beesten

Maar goed als ik draafden ging het goed,
maar in het bos waar ik rij staan veel krot achtige huizen kom ik lang zo een huis, komt er een hong op mij af (zat gelukkig achter de draad) maar die had nog een riem aan en aan die riem zat ze een helm gelijk die van bob de bouwer vast, wat een lawaai niet normaal Frusty
shrok me rot, en cantate ook begong gans achteruit tegaan enz.
gelukkig zat ik op cantate als ik met het andere paard was gegaan was dit niet al te goed afgelopen denk ik
die zou er gewoon in volle galop van door gaan en bokken tot het niet meer normaal was.

Maar goed alles ging weer oke dus ik verder. Kom ik weer langs zo een huis, daar hebben ze normaal altijd 1 jack russel, dus ik zie het hondje al naar de draad komen, en toen nog 1 en nog 1 en nog 1 en nog 1 en nog 1 en nog 1 en nog 1. Stonden daar ineens meer dan 20 jack russels aan de draad teblaffen Bloos wat een lawaai niet noraam Lips are sealed

voor de rest is de rit goed gegaan was wel maar een half uurke gaan rijden want met al die dazen was het echt niet tedoen. Cantate was al drijfnat. Ga nu van dat vliegenspul kopen en hopen dat dat werkt!!!!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 18:37

Jeetje wat een drama rit inderdaad gelukkig nix gebeurt!!

wij hebben vliegop gekocht bij de paardenapotheek op internet werkt echt perfect!!

groetjes

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-03 19:18

ok ik hoop dat die wat ik ga kopen ook werkt want het was echt niet normaal met al die dazen

Sannieke

Berichten: 40
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: Dilsen-Stokkem (Limburg, België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 22:00

Jaja Tessake, dat was me blijkbaar iets geweest, sry dat ik al een tijdje niet meer mee kan komen mar zodra de examens gedaan zijn gaan we terug rijden he!!! Party!!
Die stomme school ook het is altijd daardoor gekome als ik niet mee kon gaan, ge moet al altijd leren en dan nemen ze u ook nog uw ontspanning af stommerikken Boos! Boos! Boos!
Dus Tessa na morgen heb ik nog 4 examens op 5 dagen ma vrijdag ben ik klaar dus als ge wilt kunnen we dan al direct gaan of misschien is zaterdagmorgen beter als het nog niet zo warm is he Verward Zeg maar tegen de paardjes in as en op de manege dat ik hen mis of wacht eens ik kom woensdag trug mee naar de manege zeg dat dan maar tegen Cantate, Cypress en Trésor.
xxx

Sannieke

Berichten: 40
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: Dilsen-Stokkem (Limburg, België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 22:02

oh ja by the way, weet ge hoe erg da is dinsdag heb ik al drie weken niet meer gereden zal blij zijn als het woensdag is jong!!!!!