Denman en Richtje,samen Snowdon naar huis gebracht

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Denman en Richtje,samen Snowdon naar huis gebracht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 14:30

Nadat Leon z´n weekendje Amersfoort had overleeft hebben Richtje en ik hem op zondagavond naar huis gebracht.
Richtje had Snowdon nog nooit in het echt gezien en die vond het dus wel leuk om een keer mee te gaan.

Leon moest zich even op z´n kamer omkleden en toen zijn we naar Snowdon gegaan. Richtje is Tiko gewend en dan is Snowdon wel een stukkie groter.

Toen Leon gereden had mocht Richtje op Snowdon. Na even gereden te hebben ging Richtje proberen met Snowdon te steigeren, wat steeds beter ging.

Daarna moest ik er natuurlijk ook met alle geweld op, maar ik moest wel effe wennen aan dat zadel, wat ik na een tijdje ook lekker vond zitten. Na een poosje rond gehobbeld te hebben sprong Leon ook nog gezellig achterop. Gingen we daar met z´n 2 en in de galop
Toen moest ik natuurlijk ook nog een keertje achterop en daar gingen we weer. Richtje er ook nog een keer op en toen ging het zadel eraf.

We mochten er ook even zonder zadel op, want volgens Leon zat dat nogal raar. Maar dat viel eigenlijk best wel mee, je kon goed blijven zitten Tong uitsteken

Leon ging toen nog even zonder halster door de bak met Snowdon. Tot dat Snowdon voor het draad stond en het hem wel leuk om er onder door te gaan. Dus Snowdon denkt leuk daar gaan we onder door en Leon dacht ik hou me wel vast aan het draad, maar dat rekte iets verder mee dan verwacht . Dus klapt Leon vol op z´n rug op de grond en loopt Snowdon op z´n gemak naar stal.
Richtje en ik schrokken ons echt kapot, wat hij maakte echt een harde klap!! Gelukkig kon hij er zelf wel om lachen *LOL*

Het was wel toevallig, want we hadden het er net over gehad dat Tiko nog wel eens door het draad wou heen lopen en Snowdon dat dus nooit deed!!


Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 14:38

Zijn hier ook foto's van?
En dan met name de val-actie????? Haha!
Volgens mij hebben jullie het wel gezellig gehad!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 15:55

Heb het hele verhaal al gehoord, vlak nadat jullie weer weggingen, en tja, zo zie je maar weer, paardjes doen nooit wat je verwacht Haha! En dat die draad iets verder meerekt, was wel duidelijk, heel dat ding naar de knoppen.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 16:11

Nouhou Verdrietig Ik heb er wel het een en ander aan overgehouden, dus niet grappig Verdrietig Ik ben nu al twee dagen licht in mijn hoofd, duizelingen, hoofdpijn en als ik opsta heb ik het idee dat ik zo flauw kan vallen en moet ik eerst even ergens leunen voor ik verder loop! Boos!

Maargoed net na t moment zelf kon ik er om lachen, maar ik wilde me groot houden voor Richtje Tong uitsteken Toen Richtje achter snow aanging en dennis bij me zat, kwamen de pijnaanduidingen pas Tong uitsteken tjezus wat deed mn rug zeer! Merkwaardig genoeg had ik daar later amper last van Verward

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 18:07

*gniffel* heb jij weer hoor... boktstuntman Tong uitsteken

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 18:29

*Aaauw* Scheve mond

Veel sterkte ermee Leon! Maar hierdoor kon je dus helaas niet naar Enschede komen....

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 18:38

En ik maar denken dat jouw paard zo goed opgevoed was Knipoog

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 18:43

orri schreef:
En ik maar denken dat jouw paard zo goed opgevoed was Knipoog


t blijft een puberende tinker Knipoog

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 21:30

snowdon schreef:
Maargoed net na t moment zelf kon ik er om lachen, maar ik wilde me groot houden voor Richtje Tong uitsteken Toen Richtje achter snow aanging en dennis bij me zat, kwamen de pijnaanduidingen pas Tong uitsteken tjezus wat deed mn rug zeer! Merkwaardig genoeg had ik daar later amper last van Verward


O, je moest gewoon stoer doen voor mij }>
Tja, je bent natuurlijk ook mijn vriend Haha!

Maarre, hij gaat toch steeds meer Tiko acties vertonen, Tiko trouwens steeds minder...
Dat zadel zat idd wat minder prettig Schijnheilig Maar Snow rijd wel lekker

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 14:59

Leon Leon Leon Leon Leon toch! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 15:01

Waarom val jij niet normaal van een paard af maar altijd op je rug??
Van Kiara werd je ook al achterover gelanceerd en landde je op je rug hahahahaha (oh sorry.. niet lachen!) hihihihihihihi

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 11:08

jeetje Leon........brokkenpiloot Haha! Tong uitsteken Knipoog

beterschap..........enne.....wat heb je nu geleerd??


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 19:24

xena schreef:
jeetje Leon........brokkenpiloot Haha! Tong uitsteken Knipoog

beterschap..........enne.....wat heb je nu geleerd??


Ik heb geleerd dat ik voortaan beide draden dicht moet doen Haha! Schijnheilig

Signe

Berichten: 5783
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 08:13

mama Xena...

arreme Leon

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Googlebot, IngeK, Spaansepony, TurboDi en 31 bezoekers