Heb gister weer even gereden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-01 11:04

Ik gister naar de manege. In de stal ben ik niet geweest, want dat kon ik gewoon niet. Ik les altijd op dinsdag, en vind het altijd boeiend om naast mijn instructeur te gaan staan, en door zijn ogen de goeie en de foute dingen eruit te pikken. Op een gegeven moment moest er iemand naar de wc. Hou jij Jo maar even vast zei mijn instructeur. Dus ik twijfelend naar Jo toe. Stap er ook maar even op, zei mijn instructeur weer. Ik aarzelend mijn voet in de beugel en voordat ik het wist zat ik op jo. Ik begon te rijden. Ik was vergeten hoe fijn zo'n paardenrug ook alweer is. Na een kwartier had ik Jonathan, zoals ikhem graag wil. Ontspannen en ruime passen. Op een gegeven moment, het was zo stom, ik had zoiets van: Ik laat mijn hick stikken, ik had haar gezworen, als zij weg of dood zou gaan dat ik stop met rijden. en nou? ik heb mijn belofte verbroken. Ik probeer over een tijd er wel weer op te klimmen. Maar hoelang het nog duurt? ik weet niet.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 12:35

Het is niet erg hoor. Misschien is het wel de beste manier om een en ander te verwerken. Ik vind het trouwens wel een goeie actie van je instructeur, hij geeft je althans de kans.
Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 13:41

Vind het heel goed van je dat je toch weer ff hebt gereden......en voel je alsjeblieft niet schuldig tegenover Hick......want echt daar krijg je hem niet mee terug.....!!!!

Ga zo door en nog heel veel sterkte.

Jacqueline

janna

Berichten: 4535
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 14:01

s
Laatst bijgewerkt door janna op 03-02-22 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 14:12

ik vind goed van je , je moet je niet schuldig voelen tegeover hick die zou het zeker niet erg vinden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 17:34

ff kort,maar ik sluit me volledig bij de rest aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 20:13

Lieve Kimmy, waarom zou Hick het erg vinden als jij een beetje probeert over je verdriet heen te komen?
Maar laat je niet overhaasten, als je koppie er nog niet naar staat, doe het dan niet. Maar als je er zin in hebt, laat je dan niet tegenhouden door een schuldgevoel, ik weet heel zeker dat Hick dat niet gewild zou hebben....
Liefs, Sonja.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ArtHorse, Dartel, journee en 34 bezoekers