Dagje organiseren, wie heeft tips ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Dagje organiseren, wie heeft tips ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-03 20:22

Ik zit in het bestuur van onze rijvereniging en doe samen met Desiree het organiseren van uitjes enz....
Nu wil ik voor de maand september iets organiseren, maar dan zonder overnachting. Dus een dagje weg, niet al te lang in de trailer en onderkomen voor de paarden als we eventueel iets gaan eten of iets dergelijks... Ik wil ook best een puzzeltocht maken, lijkt me heel erg leuk, maar ook dan weet ik niet wat we na afloop moeten doen met de paarden, aangezien onze leden van her en der komen. Wie heeft er tips !

Alles is welkom !

Alvast bedankt !

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 20:35

Wij gaan in September een buitenrit/oriƫntatierit met picknick maken. We gaan met de trailer ergens naartoe.. (waar is een verassing maar wij hopen de drunense duinen of iets in die richting Schijnheilig ) dan een picknick en rijden we weer terug.
Weet niet of dat een leuk ideetje is...?

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-03 20:59

maar hoezo is het een verassing ? Jullie zien toch wel elke kant je op gaat ? Verder wel een erg leuk idee moet ik zeggen, i`ll keep it in mind !

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 09:51

Joehoe !!! Toch wel mensen met ideetjes ? Help !

Ugene2001

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 10:24

Je kunt ook allemaal dingen in de bak zetten die eng zijn voor de paardjes en dan op de (wel de brave) paardjes bv was ophangen, koekhappen enz....

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 14:43

bedankt voor je reactie, maar bij de rijvereniging zijn ze allemaal volwassen en ik denk niet dat hier veel animo voor is....

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 17:55

Sando schreef:
maar hoezo is het een verassing ? Jullie zien toch wel elke kant je op gaat ? Verder wel een erg leuk idee moet ik zeggen, i`ll keep it in mind !


Ja nu is het nog een verassing. Als we dan onderweg zien dan zien we vast wel waar we naartoe gaan ja. Knipoog

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 23:04

Uhhhhhhh Zeeland? Cool

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-03 11:47

ja zeeland is leuk, maar met of zonder overnachting.....?
even denken hoor, ik wil dan nog wel meerijden.... dan ben ik.... in september een maand of 5, zou moeten lukken he.....

mandymonica

Berichten: 802
Geregistreerd: 31-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 14:55

Het idee van Lammetje is niet zo heel gek hoor. Jaarlijks organiseert de eigenaar van onze stal een soort "spelletjesmiddag", met ringsteken of een behendigheidsparcours. Je kan ook denken aan "paardenvoetbal" met een skippybal bijvoorbeeld. Of een parcours met "enge dingen" waar je je paard aan de hand langs moet leiden (paraplu's, vlaggetjes, over een zeil, over een plank, verzin het maar).
Maar dit is niet echt wat jij bedoelt, jullie willen echt een dag op stap. 't Kan natuurlijk wel een idee zijn voor een andere keer...

Wat een dagje weg betreft: kom eens in de omgeving van Soest rijden. De Lage Vuursche is erg mooi en je kan tussendoor of na afloop geheel in de traditie een pannenkoekje scoren.... Bij een aantal restaurantjes kan je zelfs je paard achterlaten aan een aanbindpaal of in een stand tijdens het eten. Is echt leuk!

bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 15:09

in wassenaar(zuid holland)is een restaurant en daar hebben ze ook speciaal een paarden plaats gemaakt waar je je paar kan achter laten misschien is dat leuk en het is der mooi om te rijden

renske
Berichten: 652
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 18:15

Bij zo'n ruiterkamp kwam er later een auto aan en die nam dan allemaal halsters mee en dan konden we de paarden daar aanbinden en dan gingen paar aan overkant pannenkoeken halen en dan kon rest bij paarden blijven en gingen we daar eten.. kan ook oplossing zijn dan:)

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 18:18

Ja..zoiets kan in Waalre bij pannekoekenhuis... daar hebben ze zelfs stallen.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-03 18:35

waalre, pannenkoekenhuis ?