vakantie....wie zal ik vragen???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-01 17:38

Hallo,

binnenkort ga ik 2 weekjes met vakantie. Twee paardeloze weekjes!!! Iemand moet dan de zorg van Ody dan op zich nemen. Nu kan ik stalgenoot A nemen. Die heeft Ody al eerder 2 weken gedaan. Op zich ging het heel goed, maar ze traint Ody veel te fanatiek ineens (maar dat vind zij niet), waardoor mijn paard, toen ik terug kwam ineens maaide met haar voorbeen (!!!). Mijn vriend omschrijft het heel kriptisch als " een ferrarimotor in een lelijke eend stoppen werkt ook niet" . Laats was ik een paar dagen weg en toen heeft stalgenoot B het gedaan. Zij kan minder goed rijden maar is wel super rustig en als ik zeg dat iets op een bepaalde manier moet doet ze dat ook. Ze zal mijn paard nooit overvragen. Dilemma is dat ik nu niet weet wie ik moet vragen. Stalgenoot A gaat ervanuit dat zij Ody doet, maar ik wil niet dat er teveel van mijn paard gevraagd wordt.

Ik weet het dus echt niet meer: ik wil niemand voor z'n hoofd stoten!!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 17:52

Ik zou zelf stalgenoot B pakken. Dan word je paardje misschien niet fanatiek gereden ofzo, maar hij verdient toch ook wel eens een beetje vakantie?
Het is (lijkt mij) fijner voor je paardje om eens wat minder fanatiek gereden te worden, dan dat hij ineens veel fanatieker gereden word.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 17:57

ik zou ook voor b gaan ik ga met nathalie mee. veel plezier op vakantie Haha!

lisanne

Berichten: 180
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 18:00

hoi,
als ik jouw was zou ik eerst eens met stalgenoot a gaan praten dat je liever hebt dat ze wat rustiger aan doet ofzo en als ze dan nog gwoon doet wat ze zelf wil dan zou ik voor b gaan dan heeft je paard ook een beetje vakantie Haha!
veel sucses nog veder met de beslissing
groetjes lisanne
en ohja een fijne vakantie

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: lisanne op 2001-08-23 18:01 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: lisanne op 2001-08-23 18:02 ]</font>

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 18:02

Euh, Lisanne, ik denk dat je met 1 - B bedoeld en met 2 - A Verward

lisanne

Berichten: 180
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 18:03

ja sorry Haha! ik heb het al veranderd Clown

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 18:48

Ik zou absoluut voor meisje B gaan. Die belde je toen ook zo lief op om te vertellen hoe het ging enzo.
Waarom geef je Ody anders niet gewoon 2 weken vakantie? Niet rijden, misschien alleen een beetje longeren op de dagen dat ze niet naar buiten kan. Dan wil meisje A waarschijnlijk helemaal niet meer.
Ik vind het altijd veiliger als ze niet wordt gereden, dan dat ze of te fanatiek of te inconsequent wordt gereden.

Ik vraag het natuurlijk weer aan Spirit en Skipperfan en die zijn superlief voor Bolivia. Nu met die blessure moet ze gelongeerd worden en waarschijnlijk vraag ik dat wel aan iemand anders want ik wil niet dat Bolivia die meiden gaat longeren (ze zijn best licht allebei).

Succes!