boos, verward

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ippolata

Berichten: 1344
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: Tilburg

boos, verward

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 08:12

ik kom net terug van emiel voest basis cursus ik heb het echt naar m'n zin gehad maar ben ook ergens achter gekomen wat me toch veel verdriet geeft, mijn paardje romantica heeft erge rugpijn van haar oren tot haar staart, ik ben boos op mezelf dat ik het niet eerder gezien heb ik ben zekr ook best wel boos op mijn instrukteurs want die weten meer af van paarden als ik, en ik ben echt wel boos op mijn spring instructeur waarvan de stalling is want hij heeft romantica aangeraden, het is een springpaard en ik heb duidelijk nog gevraagd kan ik er ook mee dressuren ? en hij zei ja maar ze heeft een hertenhals een knik in haar als zal ik maar zeggen en dat betekent dat haar boven spier kort is en haar onder spier lang, dat betekent dat ze zich niet bol kan maken niet makkelijk aan de teugel gaan en haar achterbenen er neit onder zetten ed. daar ben ik dit weekeind achter gekomen, ik neem nooit meer gauw iemand in vertrouwen maar ik kijk zelf eerst duizende keren voordat ik iemand iets vraag want ik kwam dus aan op mijn stalling en zei tegen mijn leraar dus, hij heeft een hertehals dus.... en hij zei jah dat weet ik,

mijn paard kan ik nu niet berijden ze gaat naar fysio zo gauw mogelijk we hebben eric(laarakker) in utrecht aangeraden gekregen en we gaan zo gauw mogelij kdaar naar toe, ik zal haar speciaal moeten trainen zodatr het niet terugkomt, er komt nog een lange rit voor de boeg en ik weet gewoon dat al dat boze gedoe geen zin heeft maarja ik ben het toch wel. Boos!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 10:23

Ik kan het me heelgoed voorstellen dat je boos bent.
Maar goed, wees blij dat je het nu weet en er iets aan kunt (en wilt!) doen.

Sterkte

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 10:28

Ik begrijp ook goed dat je boos bent, zelf zou ik ook boos en verdrietig zijn, ook al helpt het niet. Maar zoals Richtje ook al zei, ben blij dat je weet wat het is, en dat het verholpen kan worden!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 10:41

Blij dat je meteen dit probleem aanpakt en het advies aanneemt. Kan me ook erg goed voorstellen dat je pissig bent op mensen die je dit niet verteld hebben van tevoren.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 10:52

Wees blij dat je er achter gekomen bent en er wat aan kan doen.
Wees blij voor je paard er zijn genoeg paarden die hun hele leven MET pijn in hun rug vooruit geschopt worden door hun liefhebbende eigenaren Misselijk

prompter

Berichten: 11098
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 12:06

sarabande schreef:
Wees blij dat je er achter gekomen bent en er wat aan kan doen.
Wees blij voor je paard er zijn genoeg paarden die hun hele leven MET pijn in hun rug vooruit geschopt worden door hun liefhebbende eigenaren Misselijk


Oei ja, daar kan ik meerdere voorbeelden van opnoemen die ik in het dagelijks leven tegenkom..... en maar andere oorzaken opzoeken waarom die "rotknol" niet mee wil werken en zijn kop omhoog doet.

Jij doet het super hoor, hulp gaan zoeken voor Romantica, veel sterkte de komende tijd!

Ingrid2
Berichten: 96
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 12:13

Ik had je net een PB gestuurd over de cursus, maar je bent al geweest lees ik. Wel even confronterend dat je te horen krijgt dat je paard niet lekker in zijn vel zit, maar je gaat naar een goede arts met hem, dus daar is nog een hoop aan te doen. Veel sterkte ermee. Ps heb je nog wel voor een gedeelte mee kunnen doen met de cursus(loswerken, grondwerk)?

ippolata

Berichten: 1344
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 22:33

jah ik heb gewoon kunnen loswerken en zo maar ik mocht op iemand ancders zijn paard rijden dus daat was wel erg ardig, ik hoop ook echt voor m'n paardje dat hij geen pijn meer krijgt maar dit is niet verzekerd zo ie zo kan ik nooit dressuren maar wel springen en de rest, en thanx voor iedereens reactie