Zijn er al mensen met vakantiewerk?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Zijn er al mensen met vakantiewerk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 20:01

Morgen begint mijn vakantiewerk, voor een maandje dan.
Ik had me al heel vroeg ingeschreven bij een uitzendburo en ze hebben er zeker werk van gemaakt.

Eerst vroeger ze of ik in een snackbar wilde staan de hele zomer, dat zag ik niet zo zitten Ben verder niet kieskeurig Knipoog

Daarna kwamen ze met het baantje dat ik nu gaan doen. Ik moet (waarschijnlijk met nog een scholiere) een archief opschonen. Het zijn iets van 20.000 dingen Gaaaap

Dit duurt iets van 3/4 weken. En daarna ga ik misschien verder bij mijn stageadres. Als ze me nog willen hebben Lachen

Hebben jullie ondertussen al vakantiewerk? En zo ja, wat?


Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 20:05

Ja ja netje, ik ga werken bij de efteling Knipoog Heb nog geen contract maar ik word wel zeker aangenomen...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 20:06

Nee, jammer genoeg nog niet.. zou het liefst wat tussen de paarden gaan doen! Aangezien ik nu paardloos ben (binnenkort waarschijnlijk niet meer.. Haha! , ach ik kan altijd nog in de kassen gaan, kassen genoeg.. Knipoog

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 21:49

Nee, jammergenoeg niet! Ik wil wel graag alleen is het bij veel dingen al vol!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 22:02

ik ga lekker de hele vakantie rijden Haha!

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 22:33

Ik weet nog niet of ik vakantiewerk ga doen. Ik loop nu stage bij een aardbeienkwekerij. Ik denk niet dat ik dat blijf doen iig niet bij deze. Dit is een vollegrondskwekerij, denk dat ik eens bij een stellingkwekerij ga kijken of ze mensen nodig hebben. Het enige waarom ik het zou doen is dat het makkelijker te combineren is met mijn paarden je hebt meer mogelijkheden qua werktijden.
NOrmaal gesproken zou ik dit nooit hebben gedaan maar het is gewoon moeilijk om een parttime baan te vinden en dan nog iets administratiefs wat ik graag wil in de vakanties. Of je zit in de catering en dat wil ik zeker niet.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 22:35

Ik heb twee baantjes voor in de vakantie. Bij een pannenkoekenhuis hier in de buurt en bij een evenementenbedrijf. Ik had liever ook een baantje van 9 tot 5, maar vakantiewerk vind ik best moeilijk aan te komen.
Horeca is gewoon zwaar en werken als andere vrij zijn, maar toch is het best leuk. Ach ja je moet wat he?

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 23:08

ik heb er ook 2 voor in de vakantie.
de ene werk ik nu al in de in de weekenden dus daar ga ik de eerste 2 weken elke dag werken dan 1 week vrij en dan in de weekenden daar blijven en door de weeks op mijn stage plaats waar ik nu dus stage loop....

Love the life that you live, live the life that you love

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 23:13

Nog niet, maar ik wil misschien weer gaan werken bij wat ik vorig jaar deed. Ik werkte in de vakantie voor InWear (Matinique, Part Two etc). Kleding sorteren, ophangen, magazijnwerk en vrachtwagens laden/lossen en het beviel me opzich goed. Heb het toch een aantal weken achter elkaar gedaan Lachen

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 23:20

Ik heb het wel leuk geregeld dit jaar Verdien er geen cent mee, maar daar kan ik wel mee leven Knipoog
En dan straks vijf weken stage(30 juni t/m 1 augustus), wat ik daarna ga doen moet ik nog bedenken Haha! Ik ga in ieder geval lekker een weekje naar Ermelo en misschien dat ik die andere weken wel in het bedrijf meewerk(naast de 8 uur die ik nu al draai). Archief opruimen ofzo en een beetje rotzooi wegwerken dat normaal blijft liggen...*LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 23:34

Mwah, ik heb er niet zoveel actie op gezet tot nu toe.
In de galerie/het theehuis waar ik nu werk, mag ik wel alle vakantiedagen van m'n collega's opvullen. De galerie is alleen maar drie dagen in de week open dus dat schiet nog niet heel erg op.
Waarschijnlijk ga ik ook nog wel wat dagen op de kwekerij/het tuicentrum waar m'n broertje werkt doen, maar alleen als hij er niet is.
Maar ik heb van de zomer drie paarden te rijden, dus ik hoef me niet te vervelen!

Archief opruimen oid lijkt em wel een relaxed baantje, zou ik direct doen iig!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 00:00

3 weken bij de super de boer achter de kassa (in barendrecht, dus woon je daar, kom dan een keer langs de laatste 2 weken van juli/1 van augustug)
had echt overal formulieren heen gestuurd die in de kranten stonden enzo. alleen bij de super vroegen ze of ik wilde komen en had gelijk vakantiebaantje toen.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 11:38

Ik ga gewoon extra werken bij de intertoys, daar werk ik sowieso al op zaterdags en nu gewoon wat extra, is iig gezllig. En ik begin morgen, ga 2 a 3 dagen per week extra werken.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 11:40

Ik denk dat ik bij de pizzeria waar ik nu werk wat meer ga werken. En als m'n vader een paar dagen weg wil mag ik het bedrijf draaiend houden en daar krijg ik ook voor betaald. Voor de rest wil ik gekwoon lekker van m'n vrije tijd genieten.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 13:50

Ik werk bij de Media Markt achter de kassa 1 a 2 keer per week. Nu het vakantie is ga ik gewoon 3 a 4 dagen per week werken. Het is daar qua collega's erg gezellig dus vind het niet zo erg...

Siësti van de Rythpluim

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 15:15

nee nog niet .. maar volgens mij ben ik al weer te laat om werk te krijgen. Iemand nog iedeeen ?

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 15:22

pfff tis echt moeilijk om te vinden nu... zeker als je ook nog een klein beetje kieskeurig bent.
Zou ook het liefst iets in de paarden doen, maarja dat wil iedereen wel Lachen
(gelukkig ben ik nog niet blut)

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 15:24

Ik ga misschien als kaartjes-controleur werken bij de RET, dan kan ik mensen toegang weigeren in de metro

Alleen moet het minstens 2 maanden, 3× per week kunnen, en dat kan ik niet...


dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:13

Ik doe bij de edah 4 weken. Het is dit jaar veel moeilijker, komt natuurlijk door de slechte economie. Ik heb nou niet een droombaan maar ja het is beter als niets toch!


Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:20

had bij de IKEA gesolliciteerd, maar daar hebben ze zoveel mensen aangeboden gekregen dat ik niet aangenomen ben Boos! Morgen toch maar ff bellen waar ik vorig jaar heb gewerkt, die hadden mij namelijk ook al gebeld maar toen zat ik nog in de waan van ikea.......

jennifer878
Berichten: 902
Geregistreerd: 05-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:20

9ik werk miss binnekjortt voro vast morge sollicitatie gesprek bij de appie hein hhw

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:41

Ja, ben vandaag begonnen.

In de kledingzaak Who's next Plaza in Rotterdam.

Leuk hoor

Het leven is een gebakje!

Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:44

Daar hebben ze errug leuke kleding Knipoog

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 20:53

Ik zou wel willen, maar wordt je wel aangenomen als 5jarige bij een uitzendburo?

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 21:03

Elke schreef:
nee nog niet .. maar volgens mij ben ik al weer te laat om werk te krijgen. Iemand nog iedeeen ?


in de kassen?? daar werk ik zelf ook..is wel warm maar verdient lekker Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Eelmo, GrapeshotBot, Iloveiswan, juval, manou_diablo, Marocje, moeshie, Paardennamen, Pantykous, rocky_1995, tinker_sally, Traiectum, turtlelito en 155 bezoekers