Tip voor Boktmeeting Almelo e.o.

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-01 19:16

Mag ik me er ff mee bemoeien, als ex-Tukker? Lachen

Waarom willen jullie een oostelijke Boktmeeting in de Flevopolder houden terwijl Overijssel zelf een leuk pretpark heeft? Of vinden jullie Avonturenpark Hellendoorn helemaal niets? Volgens mij is dat prima met het openbaar vervoer te doen hoor, via station Nijverdal (of idd carpoolen). En misschien is daar wel minder te doen dan in SixFlags, maar je bent toch het grootste deel van de dag aan het kletsen. Bij de meeting in de Efteling zijn we ook laaaaang niet aan alle attracties toegekomen omdat we de hele tijd liepen te socializen... Haha!

Ik denk ook dat 100 piek voor de meesten best veel geld is. Daarnaast ben je ook behoorlijk wat reistijd kwijt, en er is de 15e ook nog een Boktmeeting in Apeldoorn waar misschien ook mensen uit het oosten naartoe gaan. Alles bij elkaar best veel in één weekend...

Dus denk er nog eens over na: Avonturenpark Hellendoorn is best een leuk alternatief hoor! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 19:31

Ja Avonturenpark Hellendoorn is ook goed.
Ik ga de 15de ook naar Apeldoorn.
En a.s. zaterdag is er weer een boktmeeting in de Efteling.

Geen onderschrift.

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 19:31

ikke ga niet naar apeldoorn, ook niet naar de efteling, maar wel de 16de, wat we gaan doen, tje als het maar gezellie is dan

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 20:29

klopt ja, en als je alles uitrekent met vervoer en alles.....stuk goedkoper! En we maken het wel gezellie toch?

ikke

Berichten: 37461
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 21:14

Mij ook al best. Heeze, Boxmeer, Nijmegen, Arnhem en zo verder. waar ligt Hellendoorn ook al weer. Even kwijt. Volgens mij achter Arnhem ergens. Ga ik wel vinden. Poolers?

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 21:26

Hellendoorn ligt op de lijn van Zwolle naar Almelo, en dan ongeveer in het midden, vlak bij Nijverdal.

ikke

Berichten: 37461
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 21:46

Oh ja, ik zat al te denken, ik heb het onlangs nog op een bord zien staan. Klopt dus wel, ik ben over Raalte van Emmen af gekomen, binnendoor naar Arnhem. mwah is 2 1/2 uur rijden, dat is te doen. Poolers?

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 21:47

Als er iemand over Doetinchem komt, kan ik dan ook met iemand meerijden?

Geen onderschrift.

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 22:46

hoihoi
ik vind het ook goed hoor, hellendoorn verdwaal ik ook nie zo makkelijk, en ze hebben wel leuke attracties.
is iedereen het er mee eens dan?
ik hoor het wel, kussies liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-01 13:20

Hellendoorn heeft helemaal geen treinstation, maar Nijverdal (=gemeente Hellendoorn) wel. En vanaf daar kun je met de bus naar het avonturenpark.

Kijk ff op http://www.avonturenpark-hellendoorn.nl ... matie.htm, daar staat alles wat je moet weten over vervoer (zowel OV als auto).

BTW: je krijgt ook nog fl 2,50 korting als je een bon uitprint die je vindt op http://www.avonturenpark-hellendoorn.nl/aanb.htm Party!!

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> Al onze kennis komt voort uit onze waarnemingen - Leonardo da Vinci</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-08-23 15:27 ]</font>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-01 14:41

Dan is er vast wel iemand die met de auto gaat en jou wil oppikken op station Nijverdal. Nonnie misschien? De weg van Almelo naar Nijverdal loopt praktisch langs het station.

Tja, 't is dat ik de 16e niet mee kan, maar anders had ik het wel willen doen. Want volgens mij gaat m'n zusje (Lautje) ook nog steeds mee. Ze is net terug van vakantie, maar nog niet hier op Bokt gesignaleerd.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 07:25

Ik wil eigenlijk ook wel mee. Ik moet t wel nog ff vragen...
Je hebt niks aan mijn reactie ik weet het Schijnheilig

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 07:26

komt er iemand toevallig langs almere? Schijnheilig anders moet ik de trein pakken Frusty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 10 bezoekers