Primeval gelatinaat, wie kent dit?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-01 20:56

Ik heb gelezen dat dit erg goed werkt bij peesproblemen en nog veel meer andere dingen.
Nu wil ik weten of meer bokkers dit spul hebben gebruikt, voordat ik deze (dure) pot aan zal schaffen... Schijnheilig Schijnheilig


Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 16:56

Puck gebruikt het ook. PB haar even.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 17:22

yep. Mijn paard liep kreupel en er werd artrose in een vergevorderd stadium geconstateerd. Ik ben Primeval gaan geven en na een paar weken liep hij weer helemaal goed. Hij heeft er geen dag meer kreupel op gelopen zelfs van de winter niet. Ook is hij veel soepeler in zijn lijf geworden en de kwaliteit van de hoeven is aanzienlijk verbeterd. Aangezien veel paarden artrose hebben tegenwoordig, twee buren van mij zijn het ook gaan gebruiken met hetzelfde resultaat. Overigens hebben we geen speciaal beslag nodig gehad! Echt Superspul

Voorzitster AFM


Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-01 20:26

Misschien dat ik het dan ook maar ga kopen, misschien helpt het ook wel bij die van mij!!! Haha! Haha!

Suzanne F.

Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 12:27

Hallo......ik gebruik het ook voor mijn drachtige merrie. Ze heeft een zwaar ongeluk gehad vorig jaar waarbij haar pezen zwaar beschadigd zijn geraakt. Ze was er ook behoorlijk onreglematig aan. Nu heb ik haar laten dekken en las ik dat dit spul ook goed was voor de ontwikkeling van de foetus en voor een goed beenderengestel. Ik weet niet of het toeval is maar ze loopt al stuk minder onregelmatig dan dat ze deed. In stap al helemaal niet meer. Ik blijf het gewoon voeren want het kan zeker geen kwaad!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annefleur200, Anomien, AstridJ, darkadia, GoogleAdsense, lrm, Maanon_, xSimonee en 40 bezoekers