gister zo lekker gereden met hon

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-01 19:58

samen met Jolanda en Pion (half gelder) buiten gaan rijden. Pion wordt normaal (ook onder het zadel) met oogkleppen gereden, omdat het een nogal nerveus paard kan zijn.
Dit keer ging ze het echter maar eens zonder proberen.
Op enkele heeeeeeeeeelllleeeeee enge dingen na (waaiende gras sprietjes enzo).
Maar steeds als Pion iets eng vond, liet ik honey eerst passeren, en dan liep Pion er braaf achteraan.
Nog een flink stuk verschrikkelijk gecrossed (pion in draf, hon in galop Haha! ) en jeetje wat gaat ze dan hard zeg, ze wil gewoon koste wat het kost langs pion. En dat gebeurde dus ook.
Ik ben wel helemaal mijn zit kwijt. Ik heb nu een maand op 2/3 met het dress zadel gereden, maar rij nu weer met honey's kadetje (VZH), whaa wat wennen zeg, ik ben echt heel mijn zit kwijt, zeker in galop....
Ach, zal wel wennen weer toch?


PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 19:59

ja wisselen van zadel is erger dan je denkt, maar het went snel hoor Stef, gewoon weer ff wat vaker rijden

Voorzitster AFM

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 12:50

erg is dat he? ik moet zelfs omschakelen als ik van zonder zadel naar met ga dan zit ik zo vast.... Scheve mond\

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dazai, elisespunky, GoogleAdsense, josien_m_, Keizerinnnn, Lucy_121, Miiej, SentiBot, sterregoud en 100 bezoekers