de STILTE voor de STORM! Whuhahaha

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

de STILTE voor de STORM! Whuhahaha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 12:23

GISTEREN HEB IK EEN DIGITALE CAMERA GEKOCHT!

Ik heb de Hp735 photosmart...

Kei mooi aparaatje, echt leuk.. Ik ben er een beetje mee gaan klooien. Toen ik balou ging uitlaten, en de katten van de buren eten (die zijn op vakantie) moest gaan geven heb ik hem ook even meegenomen. Maar toen ging het bijna onweren, dus heb ik kei mooie lucht foto's gemaakt.

Eerst de poesjes...

Afbeelding

Dit is bobje, bob was eerst altijd heel bang voor mij, het is namelijk een heel schuw katje. Aan het begin van deze twee weken dat ikz e moest verzorgen ben ik er eens bij gaan zitten, en voor het eerst sinds 3 jaar mocht ik hem aaien! EN KNORREN DAT HIJ DEED! Sindsdien vind hij me niet meer eng, en vlucht hij niet weg als ik binnen kom, nee hoor, zoals jullie zien blijft hij lekker in zijn mandje liggen.

Toen eten gegeven.

Afbeelding

Die andere is Simba, kei lief poesje, houd alleen meer van kopjes geven dan van geaaid te worden, maar die is helemaal niet bang. Er is nog een derde, Lotje, dat is een zwarte maar die zat nu al 2 dagen buiten. Ik dacht dan laat ik de achterdeur wel even open staan als ik balou ga uitlaten, en dan kom ik hem straks wel dichtdoen.

Dus ik de hond gaan halen. En gaan lopen. Toen zag ik dat het op het punt stond te gaan onweren, MAAR DIE LUCHT WAS MOOI!!!

Daar nam ik een paar fototjes van...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Toen werd het toch wel heel erg donker...

Afbeelding

Toen begon het echt kei hard te regenen. En ben ik met mijn hond kei hard naar huis gerend. Eenmaal thuis sloeg ik mezelf voor mijn kop...

de deur bij de buren stond nog open. Kei hard naar de buren gerend!

Het waaide kei hard, het regende kei hard, je zag gewoon bijna geen hand voor ogen door die regen... Snel deur dichtgedaan, en vloer opgedwijlt. En gekeken in de kamer. Lotje was nog niet binnen Huilen Die heeft dus met die storm buiten gezeten, ik denk dat die wel graag naar binnen wil, dus ik ga zo nog eens kijken of die nu wel in de tuin is...

Maar goed, toen ik terug liep zag het er dus zo uit...

Afbeelding

En nee hoor dat zijn geen druppeltjes op mijn lens, dat is gewoon zo gekomen, ik snap ook niet hoe....

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 12:26

Gaaf, hij knipt mooi zeg Lachen
ikke heb de HP Photosmart 620 Haha!
die laatste foto is koel zeg Tong uitsteken

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 12:26

haha erg leuk die lagen van de lucht.. hebben we hier net ook gehad.. die 2e is wel schattig Haha!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 12:28

Mooie lucht hoor! En de camera doet het dus goed, mooie gfoto's komer er iig uit!
En weet je wat ik vanochtend heb gedaan.....................

Foto's van de lucht gemaakt die er mooi uitzag Tong uitsteken! Haha die komer er dus ook nog op zo irekt. Onze lucht zag er ongeveer wel hetzelfde uit, echt mooi!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 12:49

Fairie schreef:
ikke heb de HP Photosmart 620 Haha!


Die wilde ik eerst ook, maar daar was mama niet enthousiast over. Deze vond mama wel heeeeeel mooi

En hiervoor was ze ook bereid een lening aan me te geven Knipoog dus hoefde ik geen 2 tot 3 maanden meer te sparen LOL

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 12:51

Shiloh"]
[quote="Fairie schreef:
ikke heb de HP Photosmart 620 Haha!


Die wilde ik eerst ook, maar daar was mama niet enthousiast over. Deze vond mama wel heeeeeel mooi

En hiervoor was ze ook bereid een lening aan me te geven Knipoog dus hoefde ik geen 2 tot 3 maanden meer te sparen LOL
[/quote]

hahah, ik ben er wel tevreden over, (ondanks dat hij niet goed inzoomt, maar daar heb ik bout aan Tong uitsteken )

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 12:52

mijn foto's van net:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 13:21

Hey wat leuk dat je nu je digi al hebt!! Je mama wilde dus toch wel wat lenen Knipoog

Nu wil ik wel veel foto's van de paardjes he?! *LOL*

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 13:27

ja tuurlijk antoinette tuurlijk foto's van de paardjes, en een hele hoop andere dingen....

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 14:11

ZO! Super man, die foto's van die wolken...die rollen als het ware gewoon over elkaar heen! Dat was hier niet zo...wel effe bui enzo, maar niet echt heftig. Succes met de camera.

Gezochtt bijrijder. Voor paard en ruiter: http://www.mijnalbum.nl/Album=7HUQWTTA

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 14:45

zo zag de lucht er bij ons ook uit.
mooie huizen daar bij jullie in de buurt

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 14:46

Ik denk dat die "druppeltjes op de lens" door de flits komen, dat het water het licht weerkaatst naar je lens, dat het lijkt alsof ze er op zitten.. :S misschien zoiets? Maar goed, het zijn wel hele mooie foto's!!! Veel plezier met je camera

... And we like all the fluffy animals.


axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 14:51

Ook al zo mooi Knipoog
Die vlekjes had ik aan het eind van de friese hengstenkeuring..door het stof. Dat weerkaatst ook, dus het zullen idd wel regendruppels zijn

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 15:45

Vet mooie lucht!! Bij ons wat t ook zoiets maar niet zo mooi als bij jullie Knipoog

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 15:51

Hele mooie lucht!!Leuke foto´s!!

http://www.csunallegra.come2me.nl


LaSsIe

Berichten: 28
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: HOOI!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 17:09

mooie lucht!

$uper is echt $uper (wat een gebruikersnaam heb ik eigenlijk he?!haha)

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 23:32

Prachtig, die kleuren in de lucht!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 11:33

HAHA ik had iemand uit Amerika gesproken, en deze foto's laten zien (een mail vriendin) en die zei dat die laatste lucht foto heel erg leek op de wolken daar vlak voor een tornado. LOL ben toch wel blij dat wij die dingen niet hebben hier, nou ja bijna nooit, of heel zacht Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

The_man
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: vraag maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 21:45

Die tweede luchtfoto is mooi!

tssss


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 47 bezoekers