Verslagje 2e Bokt snuffelmarkt Mantinge

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Verslagje 2e Bokt snuffelmarkt Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 21:47

Nou, ik geloof dat ik de eerste ben!
De snuffelmarkt begon voor mij gisteren al, splullen klaarzetten, schuren opruimen en het erf aanvegen. Aangezien ik ook nog 4 stallen moest uitmesten en het erg warm was, schoot ik niet op en toen vriendlief thuis kwam hebben we eerst wat gegeten en zijn we met zijn 2en verder gegaan.
Vannacht om half 2 waren we klaar en om half 3 lagen we in bed.
Mijn wekker stond op 7 uur maar om 5 uur sliep ik nog niet.........
Niet geslapen dus vannacht, veels te opgefokt voor de drukke dag!

Al snel werd het 9 uur en kwam ik erachter dat de vrieskist die ik voor MacMaarten had aanstaan alleen koelde Frusty snel een ijskast met groot vriesvak aangesloten (handig als je nog iets achter de had hebt Haha! ) en die deed het gelukkig wel!
Als eerste ariveerde Chritien die door mijn woeste waakhond Haha! als erg vreemd werd gezien Haha! maar na een tijdje mocht ze toch het erf op en af.
Hondje maar alvast in de hondencreche geplaatst en de rest afgewacht.
Daarna ariveerde de kennissen van christien en al snel hadden we een hele mooie western hoek.

Vervolgens kwam Merel aan (axeltje) die ik meteen helemaal op mijn ponys en mijn tank zag rijden dus Merel, als je nog interesse hebt, graag hoor!

Wie er vervolgens allemaal zijn geweest.....veel en het was weer ontzettend gezellig! Weer veel mensen ontmoet die ik niet meer dacht te kennen maar mijn geheugen bleek mij weer eens in de steek te laten, mensen waarvan ik overtuigd was dat ze er vorig jaar heeeeel anders uitzagen ( Haha! Sorry Karin Haha! maar zonder petje en kiwi wordt het voor mij ineens erg lastig ) en mensen die ik echt voor het eerst heb ontmoet.

Ik heb zelf maar een paar foto's kunnen maken, verder gewoon vergeten en ook vooral te druk voor gehad Haha!

Om te beginnen: Rechts Karin, op de rug denk ik Billy te herkennen (jawel, nu ken ik je echt van voor en van achter Haha! ) en dan mijn grootste afnemers (deze twee hebben mij werkelijk bijna los gekocht Haha! ) Obsession en Steef, van mij mogen jullie echt vaker komen
Verder denk ik in de korte broek Christien te herkennen en wie er voor Steef verscholen staat kan ik zo niet zien. ook de persoon bij de puppy creche herken ik zo niet.

Afbeelding

De puppycreche met De honden van Billy en mijn mafiosopup en de hond van.....??? Ben het even kwijt...

Afbeelding

Het was echt goed toeven op het terras bij onze eigen MacMaarten!

Afbeelding

En Mister Meat himself: MacMaarten!
En nee, we hebben geen Subli op de bbq gehad van hem dat is een afvalzak Haha!

Afbeelding

Voor diegene die niet zijn geweest, jullie hebben echt weer wat gemist want het was weer ontzettend gezellig! Mooi weer, wel erg warm maar de meeste vonden dat toch wel erg prettig (beter dan vorig jaar, toen was het tenen afvries weer)

Hier even een lijst van de mensen die vandaag zijn geweest:

1. Axeltje
2. Christien
3. Kennis van Christien
4. Vader van Kennis van Christien
5.Kitty
6. Robert
7.Cody
8. Maaike van de Vis
9. Riette
10. Naz
11. Bigtime
12.Steef
13. Obsession
14. Belker
15. Hielke (hoort bij Belker)
16. Suzan
17. Twinkelbell
18. MacMaarten
19. Kennis Maarten
20. Kennis Maarten
21. Susan
22. Billy
23. Von
24. Dorus (man van Von)
25.Rubywhite
26. Nathalie (bijrijdster van Rubywhite)
27.Yootha
28.Dees
29.Karin
30.Spades
31.Honeybee
32.Sandra1977
33. Alja
34. Kennis Alja (ik dacht schoonzus?)
35. Rieja
36. Kennis Rieja
37. Suus 25
38. Katja 24
39. Mayo
40. Merilyn
41. Littleghoul
42. ik zelf niet te vergeten.
43. Jawel, ze is wel geweest maar een tikkie aan de late kant: Botervlieg Haha!

Ik heb hier en daar alweer stemmen gehoord dat we het deze zomer nog een keer moeten doen maar ik denk zelf dat 1x per half jaar genoeg is, we hadden vandaag meer aanloop dan vorige keer (toen kwamen er van de ongeveer 80 inschrijvingen 36 mensen, vandaag van de 55 inschrijvingen kwamen er 43, mooiere score dan vorig jaar Haha! )

De volgende Snuffelmarkt staat gepland rond Oktober, dan is het wat betreft temperatuur nog lekker en vriezen onze tenen er niet af Haha!

Ik weet dat er veel foto's zijn gemaakt, dus kom maar op, plaatsen allemaal!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 21:57

Ja, ja... het was écht gezellig!
En inderdaad... heb ook nog de eer gehad botervlieg te ontmoeten, nadat iedereen al vertrokken was Haha!
Ook het vlees van de bbq smaakte als vanouds uitstekend!
Moet eerlijk toegeven dat dat er ook wel in ging!

Maar...... ook dat heerlijke bord soep met een broodje hebben mij goed gesmaakt... Vork THNX!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 21:59

Ps.. je bent niet de eerste met een verlag.. Riette heeft een verslagje geplaatst bij verslag van de dag. Maar wél de eerste met foto's...
Dus mensen! Kom op met die pictures! Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 22:00

Het was gezellig!!!! En ik heb lekker met Eirian geknuffeld. Wat een humpie Lovers

Ik wist nog dat ze graag lebberde en sabbelde. Uit het land plukken, eerste aanraking: lebber Haha! Onderweg: lebber, op stal: lebber en sabbeldesabbel Lovers

Hoe laat was Botervlieg aanwezig dan? Heeft vast veel verkocht Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 22:01

O, ga ik daar ook nog even kijken!
Ben ineens toch weer wakker geworden dus die coma komt nog wel!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 22:07

Botervlieg kwam volgens mij rond zes uur / kwart over zes aan...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 22:08

Hier nog 3 foto's van het knappe koppie van Eirian Lovers De andere beestjes heb ik helaas niet op de foto, aangezien ik ineens in vogelvlucht weg moest Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lovers

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 22:10

Botervlieg was er volgens mij rond 6 uur, heeft wel het dekentje voor Alja bij mij achter gelaten dus Alja, als je dit leest, hij ligt bij mij! Maar ik pb je nog wel even.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 23:48

Nou, ik zal dan ook nog even wat schrijven....Allereerst Tanja, bedankt voor de organisatie, was allemaal super voor elkaar!

En het terras was toch echt een hele goede uitvinding, dan spreek je tenminste iedereen.
Het enige dat de volgende keer echt ingevoerd moet worden is het verplichten van een naambordje!

edits: typo, en nog een typo...
Laatst bijgewerkt door Rhys op 07-06-03 23:57, in het totaal 2 keer bewerkt

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 23:52

Ja dat is wel een goed plan van Rieja. De charmante dame die alleen maar goede ideeën heeft! (is dit nog overtuigend??)

Ik vraag me nu toch af waar alle foto's blijven. Ben ik nou de enige die veel foto's heeft gemaakt :p
Ik wil meeeeeer!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 00:06

En ik stel voor het de volgende keer in een dagdeel te houden. Ik vond het erg jammer dat ik maar zo weinig mensen gezien heb en maar zo weinig heb kunnen (ver)kopen.
Dus volgende keer alleen 's middags ofzo? (hihi... dat was het vandaag ook bijna...)

T@nj@, ik ga de deken (400 grams, arm paard) morgen even passen en dan laat ik wel weten of hij goed ligt of dat Kevin ermee door het leven mag.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 00:10

Och, Kitty, wat ga je dat arme paard aandoen zeg Haha!
Dan wel even heel snel passen he, anders bezwijkt hij (waar is nu het zwetende smiley, zou er met deze temperatuur wel bij moeten zitten Haha! )

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 00:13

Kitty je moet gewoon een hele dag in plannen de volgende keer Knipoog

Ik ga morgen maar weer kijken of er wat nieuwe foto's op staan, want het lijkt er nog niet echt op.
Ehm vanmiddag Knipoog

Ik ga nu naar bed, en als ik T@nj@ was zou ik dat ook maar eens doen Tong uitsteken

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 00:18

Mja, kitty, dat is wel zo, maar dat is natuurlijk niet voor iedereen mogelijk, om dat zo precies te plannen. (ik heb btw ook wel mensen gemist die ik best had willen meeten...maarja)
Ach, als je persé iedereen wilt zien moet je er gewoon de hele dag zijn (zoals Axeltje)!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 08:33

Ja mamma Merel Haha! Ik heb je raad opgevolgd en ben ongeveer gelijk met jouw naar bed gegaan, heb geslapen als een blok Dromen maar ben helaas alweer veel te vroeg wakker met een knallende koppijn! Zucht straks weer naar Uithoorn voor een verjaardag van een van onze neefjes, lekker weer 200km rijden met dit hoofd Frusty

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 10:08

volgende keer ben ik ook van de party hoor! het klinkt allemaal zo gezellig!

Alja

Berichten: 25582
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 10:23

hoi
vind het jammer dat ik botervlieg heb gemist maar kom de deken natuurlijk wel gauw halen

verder was het erg gezellie en heb goede koopjes gedaan...

ONDERSCHRIFTLOOS

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 10:28

Het was zeker gezellig! Nu ken ik tenminste ook wat meer bokkers in het echt! En heb me zusje blij gemaakt me wat ik voor haar had gekocht.. Haha!
T@nj@ heel leuk georganiseerd en bedankt voor de gastvrijheid!! *LOL*
Ben al benieuwd naar de foto's!! Hihi!

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 13:40

Gezellig was het zeker, jammer dat ik later op de middag nog moest werken anders was ik zeker langer gebleven (en waarschijnlijk naar huis gegaan met een nog legere pprtomonnai!!) T@nj@ bedankt voor de leuke dag. Ook dank aan de verkopers, ik heb 2 dekjes, hoevenkrabber, halstertouw en een paar leren handschoenen gekocht.

Veni, vidi, vici

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 14:33

Ook ik vond het gezellig. Ik heb mooie transportbeschermers van Von overgekocht. Belker, Hielke Twinkelbell en ik mochten Maarten's eerste BBQ baksels proberen en ik moet zeggen, hij was direct goed op dreef, want het smaakte me heerlijk!
En T@anja, je hebt leuk paardenspul daar staan! Ik moest erg lachen om je kleine, stoere hengstje die een schimmel die lekker in het zonnetje lag, aan het pesten was. Wat een draakje.

Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 14:35

Het was een super dagje.; Het is wel typisch dat we o pde erste BBQ foto's staan Haha! Oeps, hoe bedoel je veelvraat Vork .
Lekekr dagje uit, lekker eten en veel geld lichter.

Fiesta, freiberger, what else?


Loesiejj

Berichten: 272
Geregistreerd: 11-04-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 14:49

Dat hoofdje van die pony: lieehieev Lachen

Als je een keus moet maken en je doet het niet, is dat op zich een keus Lachen

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 17:53

Dat is zeker een mooi hoofdje
Ze is echt een knapperd!!

Maar komen er nou echt geen andere foto's? Ik ben wel benieuwd naar foto's die anderen hebben gemaakt!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 20:14

Mister Meat! *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Twinkelbell

Berichten: 1187
Geregistreerd: 06-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 10:08

Het heeft ff geduurd voordat ik de topic had gevonden, vond het al raar dat niemand over de boktmeeting te vertellen had! En nog maar van de fotos te zwijgen!

We hebben absoluut genoten van de bbq! Maarten, ga zo door!! Tja, de veelvraten staan op de fotos, ontkenning neit meer mogelijk... Vork

Tanja, dankzij jouw snuffelmarkt, ben ik eindelijk geslaagd voor een super klein singeltje! Wat een droppie is dat Welsje van je!!! Kwijl BEDANKT! Voor de leuke dag!

Verder natuurlijk mensjes gekeken, welke verhalen horen bij wie! Haha!

Wat mij betreft ben ik volgende keer weer van de partij, misschien wel met een iets vettere portemonee!

Tot ziens!

Veel verzorgingsproducten en supplementen te koop!
Stella vd Lommerweide, elite + sport, Z2 +1! Ruhne van de Smidshof, L2 startgerechtigd!
Vienna Ventus CK haflingers Jeugdkampioen 2009


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 75 bezoekers