balen nieuws! Barley komt zondag pas :-(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-01 19:03

Net belde de fokker en ze kon geen oppas krijgen. Dus nu komt zo zondag pas. Dat vind ik natuurlijk erg jammer want had er best op gerekend. maar ja het is niet anders.

Goed nieuws is dat ze deze week extra verzorgd is en dat ze nu al een beetje gepoets kan worden etc. Ze leert heel erg snel!


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-01 19:44

Dat is wel balen ja!
Heb je trouwens al een naam bedacht? Als je nog iets exotisch wil (Portugees dan) moet je het maar vragen... Heb nog wel een woordenboek liggen. Mooie taal hoor...

Laui

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-01 20:04

Ze heeft al een naam en ik d8 dat heike die ook maar gewoon aan wou houden
barley queen
verbeter me als ik het fout heb... Haha!

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-01 18:19

Hi Heike. Wel jammer ja, dat ze zondag komt, maar wel fijn dat ze deze week lekker verzorgd wordt. Is zeker wel spannend voor jou,of niet? Lijkt mij wel heel spannend! Groetjes Amina Haha!


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-01 18:25

Hi Iris,
Nah, tegen mij had ze gezegd dat ze Barley Queen niet zo leuk vond.. Ik vind Barley trouwens wel gaaf. Dat Queen is een beetje tja... Mijn paard heet anders Jopie, dat is helemaal erg, maar hij is een echte Jopie, past wel bij 'm...

Laudine

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-01 18:55

nou ik heb een Lodewijk en een Miss Moonlight.
dat weten ze zelf niet aangezien ze meestal naar koe en/of knol luisteren haha
nee Moon en Lottel is het geworden vind Lodewijk echt een karreknol naam (issie dan ook okee)maar toen ik een nieuwe ging verzinnen vond ik zoveel namen mooi maar uiteindelijk paste er niet 1 zo goed bij 'm...

Gast

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-01 19:53

Citaat:
On 2001-01-11 18:25, Laui! wrote:
Hi Iris,
Nah, tegen mij had ze gezegd dat ze Barley Queen niet zo leuk vond.. Ik vind Barley trouwens wel gaaf. Dat Queen is een beetje tja... Mijn paard heet anders Jopie, dat is helemaal erg, maar hij is een echte Jopie, past wel bij 'm...

Laudine

Mijn pony heet menno.
Zo heb ik hem leren kennen en dan verander je een naam toch minder snel.

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-01 19:54

Sorry dat bericht hier boven was dus van mij Lachen

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-01 20:36

Hoi Heike, jammer joh, nog twee nachies extra slapen! Hihi, maar ze heeft al wel haar eerste post op de Digiplaza! Grtz, Sonja

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-01 20:58

Ja, jammer.

Mijn pony heet trouwens Robin Hood van Graaf Jan's Hof, en die andere gewoon Arizona geloof ik..!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-01 22:24

hoi,

ze gaat gewoon barley heten. Ik vind het steeds mooier klinken en zo heet ze al.dus dan hou ik het maar zo.
Nee ben er al aardig aan gewend.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-01 22:47

Hoi. Ik vind Barley wel een leuke naam hoor. Ik vind dat bijna alle namen wennen. Mijn moeders paard heet Rex, dat vind ik niet zo'n leuke naam. Maar hij is naar z'n opa Rex Fritz genoemd. Soms denken mensen dat het een hond is als ik het over 'm heb. Maar de naam went. Ik zou niet weten hoe hij anders zou moeten heten. In de winter ziet Rex er toch al nog al maf uit, met z'n lange haren, dus op de naam let je dan niet eens meer (sorry Rex).De hond heet Patser. Dat vind ik ook geen leuke naam. En het is nog een vrouwtje ook nog. Ach ja, zo heten volgens mij niet veel honden. Geinig onderwerp, namen!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-01 13:50

Hercules heet eigenlijk (volgens zijn papier) Herman. Maar ja, dat was wel zo dom,e n bovendien kennen we al iemand die zo heet. STa je in de tuin roep je HERMAN.... Denk er maar niet aan. Bleek dat hij bij vorige eigenaars al Heros en Hercules had geheten. Is wel toepasselijk voor onze reus (sterk en groot) van 1.71m...

Laui


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tara_13, Vagabondo en 3 bezoekers