Prik in mijn arm.... AUWW

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anna_oud

Berichten: 156
Geregistreerd: 15-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-01 17:46

Vandaag hadden we injecteren op school(HBO verpleegkunde). Dat moeten we bij elkaar oefenen, dus karlijn (vriendin) maakte de spuit klaar en er zat dus echt een of andere vloeistof in die ze subcutaan (onder het bindweefse) aan mij zou injecteren. Dus ze douwd die naald in me vel, en dat voelde ik gelukkig niet en dat deed geen pijn. Maar toen spoet ze die vloeistof derin, en OOOOOOOOOOOOOO ik lag daar te krijsen, jeetje het leek wel of er een of ander bijtend middel in zat. En AUW AUW Boos! ik heb nu nog steeds pijn en een hele blauwe plek op die plek van injecteren.....

Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Volgende keer gaat ze maar op iemand anders oefenen hoor, want ik wil dat echt niet meer..

_________________
Ik hou van het leven
Ik hou van de zon
Ik open de deuren
en flikker van het balkon

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Anna op 2001-03-20 16:46 ]</font>

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 17:47

Hahaha (sorry, geen beter vermaak dan leedvermaak)..

Maar klinkt minder prettig ja.. 't is maar goed dat ik geen verpleegkunde doe (hoewel, dan heb je wel een leuke samenstelling van de groepen Knipoog).

Maar deed ze iets verkeerd dan?

Anna_oud

Berichten: 156
Geregistreerd: 15-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-01 17:58

Nou, nee ze deed het niet echt verkeerd. De naald ging er dus goed in en zat op de goede plek, en je kon de naald nog onder de huid bewegen (deed geen pijn hoor dus dat was allemaal ok.
Maar toen die vloeistof ja, misschien was daar iets mee, overdatum ofzo, maar dat merken jullie wel als ik er morgen niet meer ben Boos! hihi nee hoor, dan was ik er nu allang niet meer. Maar toch dat prikte enorm en het versprijde zich in mijn arm en auwwwww dat wil je niet weten zo pijn. Ik moets er helemaal van janken Boos!

Maar Karlijn deed dus niets fout Lachen de dader was die vloeistof....

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 18:03

Vaaaaaaag!

Lekkere school heb je zeg.. Proberen hun studenten te vergiftigen. Tsk.. En daar betaal je dan nog 1800 piek voor ook Knipoog

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 20:39

prikken = niet leuk!
Ik moest een tijdje geleden mezelf prikken (3x per week oid)... Hmmmz, vonnik niet leuk. De doc had gezegd dat als je tegen je bot aan zit het geen pijn doet. Naja! Ik heb het perongeluk een keer gedaan, ik ging haast dood. Zit je daar lekker in je botvlies te poeren, en zo'n doc zeggen dat het geen pijn doet. Nou, laat hem zichzelf prikken dan! De eerste keer prikte mijn moeder en toen veil ik bijna flauw, ik ga echt nooit van mijn stokje, maar dat vond ik toch niet zo leuk. Maar ja, uiteindelijk ook mezelf geprikt. WEet niet of ik het nu weer zou doen! Bah...

Laui *griezel*

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 23:02

Wij moesten elkaar ook prikken op school, maar dan in de vinger, aangezien we dat ook doodeng vonden, deden we het toch maar bij onszelf. Na een paar keer raak je eraan gewend en laat je het de ander doen. Het verschilde trouwens ook met wat voor lancetjes geprikt moest worden. De ouderwetse prikmesjes zijn veel pijnlijker al s de priknaaldjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 23:27

Sjezes wat een enge school heb jij..... Zeker een soortement van Zweinstein voor Zwarte Kunst en Griezelarij ofzo.... *LOL*