tinkerbell is zo'n schatje he?waterbalet.........!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-01 17:13

eerst lekker bij haar in de stal gezeten,want ik had om 13.00 uur priveles maar was te vroeg.en toen zat ik dus links in het hoekje en ze ging heel lief met dr hoofdje bij me staan SLAPEN!lief he?heel de tijd zakte dat hoofdje naar benenden,helemaal achter mij verscholen,de lieverd Lovers Lovers Lovers

met de les in deze bloedhitte in de zon in de buitenbak....maar ze was zelfs hartstike braaf en deed heel goed dr best!ik kreeg een compliment van Han,dat ze het heel goed deed en dat we nu al aan bepaalde wendingen gaan werken zo dat ze met haar kont niet tegen de lamoenen mag lopen,nou das natuurlijk heel moeilijk voor een paard,omdat ie in de lamoenen 'opsgesloten'zit,maar han zei dat we daar nu al naar toe konden gaan werken!snel he?normaal gesproken leer je dat pas veel later,maar hij vond het zo goed gaan met ons dat we daar al een beetje naar toe kunnen werken.
*ikke helemaal trots,mijn tinkie in 10 weken al zo'n brave dressuur pony!*

we hebben niet zo heel lang gereden want behalve dat ze heel braaf was,was het ook erg warm dus na 3 kwartier was het goed.

daarna heb ik dr lekker afespoelt met water en dr manen gewassen*zijn nu heeeeeeerlijk zacht*
en daarna lekker afgedroogd en droog gestapt.ze was ook al zo braaf onder de douche!tja oke ik heb ook gelijk een douche meegekregen Frusty ,ik was na ons waterballet tot mijn middel nat*grin*maar goed,dat gaf niet. Schijnheilig

ik ben toch zo trots op mijn meissie.hoe ze alles oppakt en hoe slim ze is en ik ben stiekum ook wel trots op mijzelf dat wij saampjes zo gauw al zo vorderen.........hihi

ik had eerlijk gezegd nooit voor ogen gehouden om met haar zo dressuur te gaan rijden maar omdat het nu zo onwijs goed gaat ben ik echt mega trots op dr!mijn knappe meidje!

na het afverzorgen lekker slobbertje gemaakt voor dr en toen ik thuis kwam was ik ook nog eens knetter verbrand,helemaal niet in de gaten gehad!haha Frusty

soms is het beter om te zwijgen


paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 17:22

Goed zeg! En wanneer zien we jullie tweetjes op de olympische spelen tegen anky rijden? *grin* Haha!

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 17:25

Ah wat lief dat Tinkie zo lekker gaat slapen met jouw in de buurt Lovers en fijn dat het zo goed gaat!! Is idd erg snel zeg, bravo! Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 17:43

super zeg! jullie gaan echt hard! echt zonde dat je straks niet kan starten met haar jullie zouden heel wat prijzen weg halen!
Wat een lieffurd is het ook dat ze alles zo braaf oppakt!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-01 17:53

tja misschien dat ik wel ga starten hoor met dr,maar niet eerder als volgend jaar,ik wil haar niet te vroeg op die wedstrijden hebben.........maar volgens mij zouden we nu al rustig een B proef kunnen rijden.we kunnen alles al:voltes,volte 10m,door s van hand veranderen,middendraf,middenstap,stilstaan,4 passen achteruit(bijna al helemaal goed)gebroken lijn,links en rechtsomkeert,ehmmmmm met 1 hand en slangevolte met drie bogen,tja zeg het maar,wij trijden wel!hahahahaha,ik ben echt reuze trots.......wat moet je eigenlijk allemaal kunnen in een B men-proef?weet iemand dit?

soms is het beter om te zwijgen

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 17:55

Whaaaaah, wat gaaf!! Ik vind dat echt zo stoer dat alles zo goed gaat! Enne, je moet echt gaan starten met die mooie Tink van jouw Kwijl Kwijl Kwijl !
Groetjes Joleen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-01 18:08

weet je het enige probleem is nml. dat als je wedtrijden wilt rijden dat er én een trailer mee moet én en oplegger met wagentje(dus twee auto's moeten mee)en ik heb niet eens een trailer laat staan een oplegger*zucht*ach misschien brengt het jaar 2002 mij wel iets moois in het verschiet.dit jaar heeft mij iig al een heleboel bijzondere mooie dingen gebracht-afkloppen-dus mij hoor je niet klagen!ik ben nu al reuze blij!

soms is het beter om te zwijgen

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 19:02

Kun je bij het starten van Tink niet Han of iemand zoals hij 'inhuren', en dat die dan rijdt met trailer/wagentje etc.?
En dan gewoon niet zo vaak wedstrijden rijden?
En nog een vraagje: heeft Teun al op de bok gezeten, en hoe vaak? Ook al buiten? Lijkt me keigaaf, eigenlijk moet hij ook maar eens besmet raken met het paardenvirus *LOL* ! We blijven hopen...
Veel succes met jouw intelligente elfje!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-01 19:48

ach joh dorine,ik zie dat allemaal wel,ik laat het gewoon op me af komen.net zoals het mennen enzo;dat heb ik gewoon op me af laten komen en zie hoe ver we nu al zijn,nee ik zie wel,komt tijd komt raad.........en teun gaat vrijdag voor de tweede keer mee,en idd naar buiten(in de bak rijden met twee man op het wagentje is veels te zwaar om te trekken voor zo'n kleine pony,daar mee help je je pony naar de mallemoer!)nee als er iemand mee gaat gaan we altijd naar buiten,bovendien vind ze buiten super leuk en ze is hartstikke braaf......ze is nergens bang voor dus naar buiten kan makkelijk.
teun vind het wel leuk mee op de wagen Haha!

soms is het beter om te zwijgen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 20:11

op zulke momenten weet je waar je het allemaal voor doet, toch? Lovers

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-01 20:22

eigenlijk he,weet ik op dit moment waar ikhet allemaal voor doe:
Citaat:
Op 2001-08-22 17:13, schreef sanderijn:
eerst lekker bij haar in de stal gezeten,want ik had om 13.00 uur priveles maar was te vroeg.en toen zat ik dus links in het hoekje en ze ging heel lief met dr hoofdje bij me staan SLAPEN!lief he?heel de tijd zakte dat hoofdje naar benenden,helemaal achter mij verscholen,de lieverd Lovers Lovers Lovers





al dat andere wb het mennen en dressuren enzo dat haalt het gewoon niet hierbij.de band tussen een paard en mij is voor mij vele malen belangrijker dan wat ik er rijtechnisch gezien mee kan bereiken.
tuurlijk ben ik enorm trots en gelukkig hiermee,maar al had ik de rest van mijn leven haar alleen maar op de wei kunnen zetten,dan was ik net zo gelukkig geweest als wat ik nu ben.......het feit dat tink zoveel vertrouwen in mij stelt is mij heiliger dan wat dan ook.............

soms is het beter om te zwijgen

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 22:58

Wat leuk allemaal, leuk dat ze toch zo'n vertrouwen in jou heeft, dat ze bij je komt slapen en leuk dat het mennen zo goed gaat, supertink!

Navragen is beter dan afvragen.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 09:46

Jeetje, wat mooi om te lezen. Die band is werkelijk voor het leven! Ze is duidelijk stapeldol op je en dat is niet voor niets zo!

Toon is normaal een beetje een introvert, afstandelijk paard, niet echt een knuffeldier. Laatst was hij ergens heel erg van geschrokken en moest ik hem echt geruststellen. Toen ik hem daarna ging poetsen deed hij een stap naar voren en legde zijn hoofd op mijn schouder. Daar was ik even heel stil van. Dan weet je inderdaad meteen weer waar je alles voor doet!

Ik zag laatst de foto's van Tinkerbell voor de wagen: een prachtig plaatje!

Groetjes Mieke

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-01 14:58

thanks mieke*bloos*

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: frutsel05, Groetje, kimmetje26, petraaken en 93 bezoekers