Verhalen over de Snuffelmarkt Mantinge

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Verhalen over de Snuffelmarkt Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 13:19

Zoooo ben alweer terug Haha!
Apart dat iedereen de vorige keer bij aanvang al op de stoep stond en dat er nu 's ochtends bijna niemand was *LOL*
Maar toen wij weggingen druppelde iedereen binnen, dus zal nog wel erg gezellig geweest zijn.
Opbrengst: een shabrakje van Naz en stijgbeugels van Riëtte
Toch snel gedaan of niet dan.
Riëtte heeft ook nog een rijbroek verkocht en wat maaike van de vis in die korte tijd allemaal gekocht heeft heb ik niet meer bijgehouden Tong uitsteken
*duikt wederom weg* Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Cody op 07-06-03 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 15:38

Maaike heeft idd haar best wel gedaan! Mijn verslag staat op verslag van de dag, daarin ook debevindingen van de dierenarts....

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 18:02

Gggggrrrrrr, Cody vraagt echt nog eens om een harde aanpak Extreme duivel

En zoveel heb ik niet gekocht hoor Verdrietig , alleen een mini-longeersingeltje en een Parelli-boek, en het ponydekje was gratis. Die kon ik toch niet laten liggen ? Schijnheilig

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 18:35

Ik heb alleen maar VERkocht Lachen
5 schabrakken en een zweetmes kwijt Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 19:24

Ik heb ook netjes alleen verkocht Haha! Best apart met meer geld weg gaan dan komen *LOL* Transportbeschermers, dekje en een zweepje kwijt Lachen

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 19:37

heeft iemand al verslagen?

Bokkende Fjordenrijder #2
Hobbelende Vosjes Pester #18
Vrijheidsdressuurprater #25

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 19:47

Die van mij staat hier: [VvdD] DA bij Des en Maaikevandevis meets Des

Was ik vanavond aan het eten koken, belt mijn baas op. Dit keer dus wel raak! Die kat (waarvan vanmorgen de eerste vruchtblaas was geknapt) moest een keizersnee onder gaan. We hebben 2 kleine persjes op de wereld geholpen. Een zwartje en een witje.....
'k Moet maar niet weer zeggen dat ik toch bijna nooit wordt opgeroepen!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 19:58

Ik moet wel zeggen dat we snel terug waren Haha! We (Merilyn, Littleghoul en ik) waren om 16.45 uur nog in Mantinge en om 18.10 uur waren we weer thuis (158.3 km verderop) *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:04

En ik.... kom dus net weer thuis...
Ben tot kwart over acht nog bij T@nj@ gebleven.
En was er net voor twee uur ongeveer.
Ook ik zou vroeg komen, maar helaas.. er kwam een coma moment tussen waar ik niet op gerekend had Haha!


axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:09

Haha dus toch net zo lang gebleven tot iedereen weg was.
Is het dan niet meer vastgelegd hoe je je auto inklimt?
Verdrietig helaas

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:10

Nope.. Dat is niet vastgelegd.. Mayo die dat zou doen, moest onverwachts en met veel spoed ineens weg Haha!
En tja.. T@nj@ vond het toch wel een beetje sneu Tong uitsteken Knipoog

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:18

Heb jij geluk gehad!
Maar ik vind het wel jammer dat ik het nu niet kan zien...Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:20

Grrr.... wacht maar San, mijn tijd komt nog wel }>

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:21

Mayo schreef:
Grrr.... wacht maar San, mijn tijd komt nog wel }>


Hahahaha..... eerst zien... en dan geloven! Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:36

Desnoods als je weer normaal kan instappen dwing ik je gewoon om via de achterklep te gaan }> *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:53

Oef vals hoor Mayo Extreme duivel

Ik heb een verslagje geplaatst: [MV] Verslagje 2e Bokt snuffelmarkt Mantinge
Axeltje, jij hebt volgens mij veel foto's gemaakt......ik heb er maar 4 gemaakt Druk en verder helemaal niet meer aan gedacht Frusty Wil jij ze er ook bijzetten?

Ik ga slapen, heb afgelopen nacht niet geslapen dus ga nu de coma beleven die Honeybee vandaag had Haha!

Allemaal bedankt voor weer een te gekke dag!

Laatst bijgewerkt door Tanja op 07-06-03 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:55

Ik vals??? Nooit... Schijnheilig Tong uitsteken

Ik ga je verslagje lezen Haha!

Ik heb nog een paar foto's van het sabbelaartje Lovers Die zal ik zo ook even proberen te uploaden.

Jij bedankt voor een te gekke dag

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:59

Yeehh, foto's, meer foto's!!!
Er zijn door iemand anders ook mooie foto's van Mambo en Freddy gemaakt, wil ik ook hier zien maar ik wil ze ook via de mail hebben, ook die van mij crazy krezip hond, het filmpje ook

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 21:06

Ook evelineB heeft foto's gemaakt van Mambo en Freddy...

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 21:15

Volgens mij was het idd. evelineB die ook een klein filmpje van de honden heeft en echt hele mooie foto's!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 23:38

Naar het schijnt is Axeltje niet enorm begaaft in het uploaden van fotos...Gelukkig maar, want ik ben niks niet gerust op de "butt-shot'...waar men mij VEEL te laat op wees!

Ik vond het hartstikke leuk om ook even mee te komen meeten! Heb van Naz een dekje en het zweetmes gekauft, en een dekje van Rieja en vriendin. En heb verkocht een leren halster, een hooinet en een toileteerschaar, weggegeven een zadelhoes. (jaja, [naam verwijderd] heeft ook een 'softe kant', het is niet allemaal commerce Knipoog ). Bokt Snuffelmarkt is toch een leuke traditie aan het worden !

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 09:19

en je hebt een dressuurteugel verkocht, vergeet dat niet!!

ONDERSCHRIFTLOOS

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 14:12

Zeg Maaike, bij wie heb jij dat mini longeersingeltje gekocht? Heb jij even mazzel, ik ben daar al tijden naar op zoek en heb hem gisteren dus blijkbaar gemist Frusty ben je me net voor geweest Haha!

Ik heb erg veel verkocht o.a. alle winterdekens (totaal 4 stuks) alle sporenriempjes (sorry Sjuim, heb niets meer en kan er ook niet meer aan komen) een laarzenknecht, erg veel sjabrakjes, 1 hoofdstel, veel dressuur teugels, springteugels en leren springteugels, veel beugelriemen, hoevenkrabbers, alle paardenshampo met teatree olie (schrijf je dat zo?) dus die heb ik ook niet meer, kan ik ook niet meer aankomen, handschoenen zowel leer als dat andere spul Haha! en ik ben vast nog het een en ander vergeten Haha! O ja, Regina, de kennis van Christien heeft mijn western zadel mee genomen om te passen, hopen dat die past want dan heb ik een aanloopje naar mijn torsion of Barefoot zadel Haha! Overigens het pad van mijn western zadel heeft Regina ook gekocht.

Zelf heb ik bijna niets gekocht, heb mij beter in weten te houden als vorig jaar alleen van Christien 2 borden met letters gekocht (die je in een winkel vaak ziet met prijzen e.d.) voor mijn toekomstige winkel Haha! en een stalboy maar dat is eigenlijk geen snuffelmarkt koop want dat had ik vooruit al afgesproken en die is voor mij opgehaald.

Alle kopers bedankt, ik heb nu weer een beetje geld om de VA rekeningen van de afgelopen weken te betalen (is nogal veel gebeurt de laatste weken bij ons en het drama is nog niet ten einde....)

In Oktober allemaal weer komen Gezellig!!!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 14:25

Als in oktober mijn kleine spruit ook meemag, kom ik ook weer meeten!!! Als ik dan dienst heb, probeer ik hem wel te ruilen, wel zo makkelijk!

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 14:34

Nog 3 weekjes toch Riëtte? Ik ben benieuwd hoe de kleine er uit komt te zien Haha!
Je westernzadel was erg mooi T@nj@ Maar hopen dat ie past. Kun je weer een nieuwe voor jezelf kopen!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 11 bezoekers