meeting met sanderijn en tinkie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

meeting met sanderijn en tinkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-03 18:48

vanmorgen om even voor tien werd ik door sanderijn gebeld dat ze in het dorp stond. ik zou haar daar opzoeken en na even zoeken (het was me niet helemaal duidelijk waar ze precies stond) zag ik haar auto en ben haar voorgegaan naar mijn huis. daar aangekomen kreeg ik een hele grote bos bloemen van haar Kwijl en heb ik wat te drinken ingeschonken. ze heeft gelijk ook even kennisgemaakt met mijn kids, man en schoonouders. na het frisse drankje zijn we even langs al mijn beestjes gegaan. eerst even geitjes en schaapje gekeken, toen naar nina en noah. het geluk trof dat ze net wat beweging kreeg van mijn buurmeisje waar ze nu op het moment even staat en sanderijn had de eer om ook even op mijn kanjer te mogen rijden. niet dat ze er erg blij mee was Haha! en foto's maken van haar op nina was helemaal uit den boze!!! lekker toch gedaan en ik hoop maar niet dat ze die straks weggooit. toen ben ik nog even op nina gaan hobbelen en vervolgens zijn we terug naar huis gegaan en hebben met zijn allen gegeten. na het eten zijn we richting tinkie vertrokken voor een meeting met tink en een prachtige rit met tinkie voor de kar. heerlijk zitten kletsen samen en ook tinkie had het goed naar haar zin. ik nog enthousiaster dan ik al was toch maar nadenken over nina aanspannen... het was heerlijk weer en we vergaten tijdens de rit al gauw de tijd. bleek dat we zon 1,5 uur weg waren geweest en de stalhoudster vroeg zich al af waar we bleven. nadat we tinkie hadden teruggezet heeft tante sanderijn me thuis gebracht en tevens haar autorijkunsten laten zien Haha! vrouwen (behalve zij zelf) en oude opa's horen niet achter het stuur toch sanderijn Schijnheilig alleen die jonge binkies ziet ze graag autorijden om er vervolgens een partijtje wegracen mee te doen Haha! . toch wel enigszins veilig thuisgekomen hebben we afscheid genomen en beloofd dat ik snel weer eens bij haar thuis kom meeten. sanderijn bedankt voor de gezellige dag!! mijn armen zijn nu toch ook wel knalrood van die zon.

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 19:08

Leuk volgens mij was het heel gezellig!!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 19:17

jij ook bedankt voor de gezellige dag!
ik vond het erg leuk je nou eindelijk eens te ontmoeten en gelukkig woon je dichtbij dus kan ik je vaker komen lastigvallen met mijn kletspraatjes Haha!
maar ook ik ben weer heel thuisgekomen hoor Knipoog
en nina is idd een prachtig mooie en lieve pony!
en je knappe veulen heb ik natuurlijk ook op de gevoelige plaat vastgelegd,ben benieuwd.
enne ik ben ook verbrand op mijn armen én in mijn nek en ik heb hoofdpijn van de zon
slim idee hoor zo'n lange rit haha

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-03 20:54

ik ben nu nog helemaal vol van het mennen, t was echt te gek en ik ben echt verslaafd geraakt aan het mennen. alleen kun je beter mennen dan autorijden Haha! en de shake was ook heeeeeeeerlijk. mac donalds bedankt Vingers aflikken nee het was zeker voor herhaling vatbaar en ik kom zeker nog eens menervaring opdoen bij je superknollie, want ze doet het fantastisch