Programma voor de rit dd. 15/6

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Programma voor de rit dd. 15/6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 10:51

Voor de hele rit! Dus de makke paarden met conditie!
Verzamelen bij het AC restaurant te zevenaar om 12 uur!

Voor de wat jongere en kijkerige paarden of gewoon te weinig conditie!
Dus de inhakers, verzamelen half 1 bij stal het hoge end te didam!

Met de eerste groep, Dorine en Fam. ophalen en door naar het hoge end waar de rest aansluit.
Dan wordt uiteraard de tocht voortgezet.
Onderweg een kleine waterstop voor de paarden en eventueel voor de mensen (onder voorbehoud) een appel of iets dergelijks.
Daarna weer naar het eindpunt wat een verassing gaat blijven voor Dorine!
Je kan daar wat te eten kopen, we hebben een frituurpan geregeld met diverse snacks!

We denken dat de rit geheel in stap gaat, dus waarschijnlijk bijna 2 uur gaat duren!

Vanaf de invalplaats bij het hoge end is het nog maar ongeveer 3 kwartier.

Skatje is voor vragen en opmerkingen te bereiken op nr: [edit:BartVB]Nummer verwijderd na de rit[/edit] 's middags aanwezig en anders gewoon op de gok bellen. Anders kunnen jullie haar pb-en.

In het topic carpool komt een korte beschrijving van af arnhem.

Dan nog even een huishoudelijke mededeling: is er iemand die 'even' een spreadsheet in Excel wil maken met daarin alle deelnemers? En dan onderverdeeld in diegenen die mét paard komen en zonder (sommigen weten dat nog niet, die mogen met vraagteken oid), mensen die de hele rit meerijden en mensen die halverwege aansluiten? Als daar een duidelijke lijst van is wil ik wel een sticky maken en evt wijzigingen alléén via deze persoon ontvangen zodat ik dat kan aanpassen. Hooguit 1x per dag. Iemand?

Huishoudelijke mededeling 2: De kosten van de koetsen moeten ook betaald worden. Hiervoor graag een bijdrage van 3 euro pp. Hier worden dan ook de drankjes van Dorine & Peter (plus familie) betaald. Voor de rest moet iedereen zelf zijn drankjes betalen. Mocht er geld overblijven dan gaat dat uiteraard ook naar Dorine & Peter.
Laatst bijgewerkt door Laui! op 16-06-03 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 12:49

Ik zal het wel proberen, maar ik ben niet zo goed met excel, dus als iemand anders het beter kan?

*Edit* Wil iedereen mij een PBtje sturen als ze meegaan op de rit met deze gegevens: Gewone naam, Met/Zonder paard, Eigen vervoer/ov/meerijden(dan ook graag met wie), extra plaats in auto (voor hoeveel pers?) en waar vandaan. *Edit*

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 14:18

Ik heb mijn gegevens en die van Obsession doorgegeven.

Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 14:18

Even info over de route:
Vanaf het AC naar het inhaakpunt is 4,5 km,
je moet onder een viaduct door en over een provinciale weg. Dus echt alleen geschikte voor hele verkeersmakke paarden!!
Inhaakpunt tot eindpunt is 5 km over relatief rustige wegen.
Het is gelukkig zondag dus het overgrote overige verkeer zal uit fietsers bestaan. Knipoog

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 14:43

Skatje (Petra) - zonder paard

a dirty mind is a joy forever

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 16:03

Evert-Jan met paard
Hanifa met Paard

'Paint' it 'Black'

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 16:20

waar kun je je opgeven voor die rit?


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 16:26

Route beschrijving naar vertrekpunt:
A12 Arnhem - Oberhausen
afslag nr. 29 Zevenaar / Didam / Lobith
einde afslag rechts
eerste weg rechts
Het AC restaurant vind je na honderd meter aan je linkerhand

Route beschrijving naar aanhaakpunt Stal Het Hooge End:
A12 Arnhem - Oberhausen
afslag nr. 29 Zevenaar / Didam / Lobith
einde afslag links onder viaduct door
na viaduct meteen rechts - de Tatelaarweg op
Na +/- 3,5 km bij rotonde rechts
1e gebouw aan de rechterkant is het Hooge End (Hengelderweg 4 te Didam)

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 18:34

Ik en polly komen zonder paard..

Nog even een vraagje (lees er miss gewoon overheen hoor??)
Wij worden dus opgehaald van het station...Waar brengt deze ons heen en rijden wij vanaf beginpunt a tot z mee zeg maar? (in een huifkar ofzo?)

Ik lees het wel..

keep calm, I'm engaged!!! <3

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 19:30

Graag mij een PB sturen! Dat is makelijker dan dat iedereen het hier neergaat zetten.
Graag ook of je met Eigen vervoer/OV/Meerijden komt... En als je meerijd, met wie.
Als je eigen vervoer doet, of je nog extra plaats hebt
En ook even laten weten waar je vandaan komt.
Als je geen vervoer hebt... Even in het PBtje, dan kijk ik of iemand nog plaats heeft, dat is wat overzichtelijker voor mij dan dat jullie het allemaal hierneer zetten.
Bij voorbaat dank!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 19:52

Ik heb je ge'PB't Guinni Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 19:55

Oh ja, nog even over de huishoudelijke mededeling nummer 2 Haha! De 3 euro is dat ter plekke betalen? Of wil je dat vooraf gestort hebben. Beide opties zijn geen probleem om te realiseren.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 21:35

Ik wil ook graag mee. Maar zonder paardje. Rijd ik dan mee met een huifkar of zal ik gewoon wachten bij het eindpunt? Ik heb nog niet veel gelezen over dit onderwerp en weet nog niet wie er meer meegaan.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 23:56

Mensen zonder paarden gaan gewoon vanaf zevenaar mee!
Dus verzamelen bij het AC restaurant!
Daar staat voor iedereen een prachtige benenwagen }>
Je mag natuurlijk ook later inhaken hoor!

a dirty mind is a joy forever

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 07:36

Ok dat is goed...de 3 euro daar betalen??

keep calm, I'm engaged!!! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 12:01

Is er eigenlijk wel toestemming van het AC om daar voor langeretijd te parkeren?

En als ik het goed heb is dan de weg naar Didam vanuit het AC gezien meteen Links, zodat je daar meteen onder dat viaduct moet?
En de rest van de weg is daar wel met brede bermen zonder sloten, dus bij eventueel opzij springen zit je niet meteen op kop in de sloot.
Of heb ik nu de verkeerde weg voor?

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 12:37

Nog even een paar vraagjes.

Ik weet dat er staat verzamelen om 12.00 en 12.30 uur. Maar is het dan de uiterste aankomsttijd? Of is het de bedoeling om dan uiterlijk klaar te zijn om direct de tocht te kunnen maken?

En betreft beide verzamelpunten. Daar worden dus de auto's en trailers geparkeerd. Is het de bedoeling dat we daar terugkomen aan het einde? Of is het de bedoeling dat tussendoor de auto's en trailers bij het eindpunt van de rit worden gebracht?

En voor de voetgangers, ik heb er iig 1 bij me en misschien nog 2 extra, kunnen die dan in een kar mee vanaf het inhaakpunt? Of moeten die gebruik maken van de benenwagen tijdens die drie kwartier dat de rit nog duurt?

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 14:44

Balen !!
Ik ben dan nog net met mijn dressuurproef bezig..

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 16:36

Ik ga dus mee en haal het allemaal net, neem waarschijnlijk wel vriendje maar geen pony mee.

Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 17:01

runningkawa schreef:
Is er eigenlijk wel toestemming van het AC om daar voor langeretijd te parkeren?

En als ik het goed heb is dan de weg naar Didam vanuit het AC gezien meteen Links, zodat je daar meteen onder dat viaduct moet?
En de rest van de weg is daar wel met brede bermen zonder sloten, dus bij eventueel opzij springen zit je niet meteen op kop in de sloot.
Of heb ik nu de verkeerde weg voor?


Direkt tegenover het AC is een industrieterrein, grotendeels in aanbouw.
We zouden daar ook kunnen parkeren mocht het AC moeilijk doen.
Mocht dat het geval zijn dan wordt dat zondag keurig aangegeven!

Vanuit het AC ga je inderdaad meteen onder het viaduct door, maar dan meteen rechts, richting het aanhaakpunt stal het Hooge End.
Er zijn smalle bermen met daarnaast een fietspad dus als je naar rechts springt heb je nog een beetje ruimte. Knipoog

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 17:06

Mayo schreef:
Nog even een paar vraagjes.

Ik weet dat er staat verzamelen om 12.00 en 12.30 uur. Maar is het dan de uiterste aankomsttijd? Of is het de bedoeling om dan uiterlijk klaar te zijn om direct de tocht te kunnen maken?

En betreft beide verzamelpunten. Daar worden dus de auto's en trailers geparkeerd. Is het de bedoeling dat we daar terugkomen aan het einde? Of is het de bedoeling dat tussendoor de auto's en trailers bij het eindpunt van de rit worden gebracht?

En voor de voetgangers, ik heb er iig 1 bij me en misschien nog 2 extra, kunnen die dan in een kar mee vanaf het inhaakpunt? Of moeten die gebruik maken van de benenwagen tijdens die drie kwartier dat de rit nog duurt?


Skatje kan je de precieze tijden geven, PB haar maar even.

Het is de bedoeling dat vrijwilligers de auto's en trailers naar het eindpunt brengen

De voetgangers kunnen zowel bij het beginpunt als bij het aanhaakpunt met de kar mee! Wel even opgeven bij Guinni natuurlijk!

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 17:42

Ik heb mijn gegevens ook door gegeven aan Guinni via pb.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 22:45

Tja, dat verzamelen had ik idd wel breder mogen omschrijven!
We willen om 12.30 wegrijden!
Heb je dus langer werk dan een half uur (wat ik me wel voor kan stellen), moet je dus eerder komen! Wij zorgen dat er iemand is! Moet je niet om 9 uur al komen hoor!
In didam heb je ruim de tijd! In ieder geval een uur!
Lijkt mij genoeg!
Daar is in ieder geval vanaf 12.30 iemand aanwezig.
En helaas is het geheim geen geheim meer! (Scheelt wel een hoop PBtjes)
Er zijn zoals het er nu uitziet koetsen genoeg, dus niemand hoeft te wandelen!

a dirty mind is a joy forever

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 22:56

Dus vertrekpunt 1 rijd weg omstreeks 12.30 uur en vanaf het tussenpunt is het vertrek rond 13.30 uur. Zo klopt het toch?

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 06:01

Guinni schreef:
Graag mij een PB sturen! Dat is makelijker dan dat iedereen het hier neergaat zetten.
Graag ook of je met Eigen vervoer/OV/Meerijden komt... En als je meerijd, met wie.
Als je eigen vervoer doet, of je nog extra plaats hebt
En ook even laten weten waar je vandaan komt.
Als je geen vervoer hebt... Even in het PBtje, dan kijk ik of iemand nog plaats heeft, dat is wat overzichtelijker voor mij dan dat jullie het allemaal hierneer zetten.
Bij voorbaat dank!


Ik heb wel heeeeel veel PB's maar volgens mij gaan er nog heeeel veel meer bokkers mee.... Dus: PB mij! PB mij!
Haha! *LOL*

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!