manier om vaker te rijden..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
renske
Berichten: 652
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: velp

manier om vaker te rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 19:14

hallo,
ik had een vraag, ik zou graag wat vaker in de week rijden, en aangezien de manege erg duur is en een verzorgpaard kan ik niet vinden vroeg ik me af of jullie nog andere manieren weten om vaker te rijden? want ik dacht ook aan paard in half pension of zo. Maar dat is op onze manege erg duur. dus weet u iets in de omgeving van Arnhem waar het niet zo duur is? of iets anders?
renske

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 20:24

dan zal het denk ik ophouden...
als manegeles op manege paard te duur is,verzorgpony niet te vinden is,tja of heb je geen vriendin die een pony heeft waar je eens op mag rijden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 20:30

Een manege is ook erg duur maar iedere dag op een manege paard rijden is altijd nog veel goedkoper dan het hebben van een eigen paard.
Ik las dat je 16 bent. Misschien kun je een vakantiebaantje zoeken en daarvan wat extra manegelessen nemen. Misschien kun je een deal sluiten met de manege voor de zomervakantie. Voeren, vegen, mesten in ruil voor rijden. Vraag ook eens of er nog begeleiders voor ponykampen nodig zijn.
Dat moet best lukken. Suc6!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 20:38

jah idd beautyfull_mickey heeft gelijk....of zoek een pony op de manege die je mag inrijden...Heb k nu ook en k mag gratis met de lessen rijden wanneer en hoelaat ik maar wil

renske
Berichten: 652
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: velp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 23:24

maar ik had wel eens gehoord dat je ergens een paard kunt leasen, dat is dan geen manege maar ook niet iets met prive-paarden.. of kan dat niet?

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 23:28

dat kan wel
maar als extra manege lessen al te duur zijn ,wordt dit helemaal onbetaalbaar
probeer wat te bedenken dat je aan meer geld komt, of ga nog harder op zoek naar een verzorgpony

renske
Berichten: 652
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: velp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-03 08:41

dat word dan maar harder op zoek naar een verzorgpaardje denk ik.. hoop dat snel vind want lijkt me leuk om verder te gaan met rijden. Want in de les leren we niet echt dressuur verder, en dat lijkt me juist ook heel leuk.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 10:15

renske schreef:
dat word dan maar harder op zoek naar een verzorgpaardje denk ik.. hoop dat snel vind want lijkt me leuk om verder te gaan met rijden. Want in de les leren we niet echt dressuur verder, en dat lijkt me juist ook heel leuk.


In dit geval, als je dus meer dressuurmatig wilt rijden, zou je ook kunnen overwegen om op zoek te gaan naar een andere manege. Waar daar wel aandacht aan besteed wordt.

pacster

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:35

ik had eerder een regeling met de eigenaar van de manege waar ik rijd.. als ik (samen met mijn zusje) de stallen mestte.. dan mochten wij de paarden die niet in de lessen werden gebruikt rijden.. misschien kun je ook zoiets regelen.. succes!!