vraagje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 22:38

In theorie ben ik al een heel eind, heb alle boeken en wil alles weten.
Volgend jaar is het pas echt zover dat mijn eigen merrie moet bevallen.
En een beetje praktijkervaring kan dan geen kwaad Knipoog
Een merrie op stal is na jaren proberen eindelijk drachtig.
Ze is over 4 weken uitgerekend.
Ze is bijna haar gehele zwangerschap niet gereden o.i.d, waardoor ze behoorlijk (te) dik is.
Ik bemoei me er verder niet mee, maar hang natuurlijk gereld onder de merrie om te zien of er al wat veranderd is.
ruim 2 weken terug kreeg ze al een vollere uier, keihard maar de tepels zijn nog iets naar elkaar toe gedraaid.
Vanavond was de uier niet veel voller, de tepels zijn misschien ietsje minder naar binnegedraaid, maar naar mijn idee kan de uier veel voller.
WEL stond ze behoorlijk te kegelen! haar hele benen zitten onder en er hangen echt harde druppels aan haar tepels.
Ook is haar vulva al wat slapper.
Ik snap er nu dus niet veel meer van..normalite loopt toch eerst de uier vol en op het laatst gaan ze pas kegelen?
Ik hoor wel vaker dat merrie gerust 2 weken kegelen

Wat denken jullie?



Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 22:55

Die uier hoeft helemaal niet zo rond te staan als een skippybal...
De tepels moeten wel een beetje naar buiten wijzen, maar veel meer zekerheid biedt de rek in de vulva.
Als de vulva er uit gaat zien alsof er een banaan van binnenuit naar buiten wordt geduwd, je ziet dan een lichte spanning waarbij de vulva-'flappen' niet meer geribbeld zijn, dan is het binnen een paar uur bingo.

Kegelen en melk druppelen verraadt vaak wel dat het binnen 24 uur gaat gebeuren, maar sommigen staan rustig eeen week of 4 te lekken.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 23:00

dank je wel dees!
Ik wacht vol spanning af en hoop er veel van te leren

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 16:36

hoop voor je dat je erbij bent..

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amyz, Anne_vD, Blacky94, bonnielau, Cjuan, DeGelukkige4, Fly_high, GrapeshotBot, horzieloverr, Ineke2, J30d, MightyMike, Nientsje, ogidni, Pova, redbutton, Renkle, Riviera87, Sintara, Symke, Vagabondo, Yentaah en 91 bezoekers