arme oma

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 09:47

Nou is Pablo bijna beter, ik ben bijna helemaal genezen en nou is oma afgelopen zaterdag in het ziekenhuis opgenomen. Mag het effe wat minder, ik moet ook nu nog afstuderen hoor! Oma is de oma van mijn vriend maar ik zie haar eigenlijk ook een beetje als mijn oma aangezien ik zelf geen oma heb en deze oma lekker dichtbij woon en we haar dus ook vaak zien. En het is een aardige oma, dat is ook belangrijk natuurlijk.
Ze heeft waarschijnlijk niets ernstigs maar het is dus wel ernstig genoeg om haar op te nemen. Haar darmen zijn om onduidelijke reden gestopt met werken en nu blijft alles dus binnen zitten en is haar buik keihard. En daar voelt ze zich natuurlijk keiberoerd van, het duurt al 12 dagen, ze is al een paar keer naar de dokter geweest en steeds medicijnen gehad maar die hielpen niet dus nu wou de dokter haar niet langer thuis hebben. Vandaag gaan ze onderzoeken doen dus ik hoop dat ze wat vinden. Oma is zelf heel bang dat ze nooit meer uit het ziekenhuis komt (ze is 76, ze probeert wel niet negatief te denken maar ze is gewoon bang en opa moet telkens huilen omdat hij bang is dat hij oma kwijt raakt. En de tekkel werkt ook niet mee want Waldi wil niet meer eten sinds oma in het ziekenhuis ligt. Ik ga er wel van uit dat het allemaal meevalt en ze zo weer thuis is maar ik baal er wel van.
Heb ik net een oma en ook nog een lieve oma (mijn oma's leefden niet meer toen ik geboren werd dus ik heb ze nooit gehad)en dan ligt ze nu in het ziekenhuis.
Maar ja, het zal heus wel goed gaan hoop ik maar. Maar dan maak ik me ook zorgen over opa omdat hij zo zit te snikken en dan kan je niks doen, ik zou oma mee willen nemen en hupsakee beter en ze leven nog 100 jaar etc etc. Maar zo werkt het dus niet.

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 11:29

Tsja oude mensen... Echt verschrikkelijk, hopen dat ze wat kunnen vinden bij je oma. Mijn oma's zijn ook overleden (hoewel ik er 1 goed heb gekend), en heb nu nog 1 oma van mijn man. Tsja, sommige mensen zou je het eeuwige leven gunnen, maar dat lukt helaas niet...
Sterkte, wens je oma beterschap, en vertel je opa dat we met hem meeleven!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 13:38

sterkte! mijn omie ligt ook nog steeds in het ziekenhuis gelukkig mag ze al vla eten en kan ze weer zitten dus het gaat al beter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 15:33

gelukkig dat het met jouw oma alweer wat beter gaat, houden zo!

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 16:13

Hoi Katrien, he, wat vervelend voor je. Hopelijk gaat het snel weer goed, wens haar maar beterschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 18:58

Oma heeft vanmiddag een kijkoperatie gehad en daarna is ze vanmiddag met spoed geopereerd. Ze bleek een tumor in haar darmen te hebben. Niet echt het nieuws waar ik op zat te wachten dus Boos!
Hoe het verder gaat weet ik nog niet.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 20:14

Succes met je Oma. Hoop dat het snel weer beter gaat met haar.

Gr Pris

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 08:18

ja, ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat. De operatie heeft gisteren van 17.00uur tot 22.30 uur geduurd, dat is lang dus. Terwijl ik Thinker aan het rondcrossen was lag oma dus nog in de OK. Ze heeft nu een stoma en ze ligt op de IC, de komende 2 dagen zijn nog kritiek omdat het een hele zware operatie was. Misschien dat we er vanavond even heen gaan. ligt er een beetje aan hoe het met haar is, of ze er aan toe is om bezoek te ontvangen. Ik ga in iedergeval straks een mooie kaart kopen om haar een beetje op te beuren.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 09:18

Veel sterkte en maar hopen dat het gauw weer beter met haar gaat.

Jacqueline

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 13:53

Heel veel sterkte

Mijn opa is vorig jaar overleden. Mijn andere opa leeft nog steeds (nu al weer bijna 90) en ook mijn beide oma's leven nog.