en ja hoor weer is 't raak!!!grrr!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-01 20:11

nog meer ongeluk,zoals jullie weten heb ik pas 1,5 week bertje heeft ie nu sinds 6 dagen dikke pijnlijke warme benen we dachten eerst ach gek gedaan in ''t land ofzo maar werd alsmaar erger dus toch maar even naar de veearts hij kreeg de laatste dag ook opeens mok,had ie dus een onderhuidse mokontsteking op zich lastig maar gelukkig niet iets heel ergs hij heeft antibiotica gehad en heeft nu medicijnen voor de dikke benen en een soort van mokzalf moet binnen 4/5 dagen weer veel beter zijn.
gelukkig maar kon niet nog meer ongeluk aan hoor.
groetjes nathalie

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 20:20

Ach jeetje...nou sterkte er maar mee en beterschap + een dikke knuffel aan Bertje

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 20:30

gelukkig komt alles goed! Lovers

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 07:40

Heeft die van mij ook zo'n last van gehad,
maar met het weer van afgelopen weken hoef ik niets meer aan preventie oid te doen, vreemd dat het dan zo plotseling bij de jouwe uitbreekt Verward

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-01 18:38

ja ik weet ook niet hoe het kan het land is natuurlijk wel wat soppitg maar om echt plassen loopt hij heen,en na het afspuiten droog ik altijd af en z'n stal is droog,hij heeft achter wel witte sokken dat is gevoeliger dan zwarte/bruine maar ja het is vreemd maar ben blij dat het niks heel ergs is.
greetz n