Uitslagen ZZGP Aerdenhout, NK-selectie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Barrie

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-08-02

Uitslagen ZZGP Aerdenhout, NK-selectie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 11:46

Wie weet de exacte uitslagen van de ZZGP-wedstrijd op donderdag 29 en vrijdag 30 mei, de selectie voor het NK? Wie is er geweest (om te rijden of om te kijken)?

Ik heb zelf wel wat uitslagen gezien, maar lang niet alle uitslagen. Staat het misschien ergens op het Internet?
Laatst bijgewerkt door Barrie op 01-06-03 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Promovendus Ontwikkelingspsychologie sinds 1 februari Lachen


Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 11:47

www.nvdr.demon.nl

Het gekke is echter dat van 29 mei niet alle uitslagen erop staan maar van 30 mei wel.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Barrie

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 11:56

Ik zag het. Hij opende de uitslagen van donderdag helemaal niet... Ik vond het wel erg leuk, al die grote namen op Mariënweide. Ik rij zelf al jaren wedstrijden op Mariënweide en ik ben zelf ook lid van NHRV.
Wat mij betreft zouden ze wel vaker ZZGP mogen organiseren.

Promovendus Ontwikkelingspsychologie sinds 1 februari Lachen

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 13:11

Wie weet komend weekend weer, want Kootwijk is nog niet vrijgegeven!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 17:20

Uitslagen staan inderdaad er nog niet op, dit duurt een paar daagjes, meestal na het weekend wordt het bijgewerkt..

She's my lady Lovers

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 18:34

Dan is het wel vreemd dat de uitslagen van 30 mei er wel op staan??
Ik heb zelf het idee dat ze 29 mei vergeten zijn.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 19:21

Grappig om te zien dat Egbert Marijnissen met Ovatie H alweer ZZ-licht rijdt, ik heb meerdere keren tegen hem moeten rijden met dit paard. Ik ben geloof ik ietsje achter gebleven Haha!

Barrie

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 10:24

Ik heb de uitslagen van 29 mei ook gevonden op horses.nl. Edward Gal heeft heel mooi gereden en ook hele mooie punten! Ik heb helaas Gribaldi niet gezien...

Promovendus Ontwikkelingspsychologie sinds 1 februari Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 10:36

Barrie, intussen staan alle uitslagen op de site van ZZGP en de tussenstanden voor de selectie kun je er ook vinden. Volgende week is er nog een selectiewedstrijd, het is alleen nog niet duidelijk waar Lachen.

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 11:06

Lovely schreef:
Barrie, intussen staan alle uitslagen op de site van ZZGP en de tussenstanden voor de selectie kun je er ook vinden. Volgende week is er nog een selectiewedstrijd, het is alleen nog niet duidelijk waar Lachen.


Op nvdr.demon.nl?? Ik krijg nog steeds "geen actuele informatie" bij 29 mei Aerdenhout....

Bel straks ff terug mam, ik sta net de cake af te gieten - Loesje
** M2 +4 **

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 11:58

Vreemd, ik krijg gewoon de lijst te zien met uitslagen van de 29e.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 06:28

Anky’s leerlingen winnen veel in aanloop naar NK Nijmegen



Het afgelopen weekend vond de eerste selectiewedstrijd plaats voor het Nederlands Kampioenschap in Nijmegen. In vele rubrieken waren de leerlingen van Anky hoog geklasseerd en zijn daarmee, met nog één selectie voor de boeg, al zo goed als zeker voor een startplaats.

Een van de wedstrijden werd gehouden in Aerdenhout. In de eerste groep van de ZZ-Licht was er een eerste en een derde plaats voor Hans Peter Minderhout en Whisper. Hij reed tweemaal in de 65%. In de derde groep won Seth Boschman een proef met Da Silva’s Omar en werd Christa Laarakkers met Orinoko tweede en zesde. De andere proef werd gewonnen door Dominique Filion op Raetsh.Naughty Boy. Zij behaalde een fabelachtige score van 72,90%! In de eerste proef werd zij achtste. In de tweede groep ZZ-Zwaar won Diana van der Spek een vierde prijs met Living Legend DS.

Prachtige percentages waren te vinden in de Lichte Tour. Een ex aequo plaatsing was er voor Joyce Heuitink op Berkel I. Dancer en Imke Schellekens en de KWPN-goedgekeurde hengst Gestion Lancet. Tineke Bartels debuteerde met haar merrie Sunrise en behaalde een achtste plaats met 67,25%. Degenen die een wat mindere dag hadden waren Mieke de Kok en Iglesias (10e), Anne Franssen met Lucky Times (13e), Johan Rockx met Tango (18e) en Hans Peter Minderhout en de voorheen door Anky gereden hengst Junior STV (23e). In de Intermediaire I nam Anne echter sportief wraak en won met een schitterend resultaat van 67,13%. Mieke de Kok werd derde met 65,75%. In de tweede groep was Edward Gal ongenaakbaar en won met Gestion Nourejev en eindigde op een tweede plaats met Le Charmeur. Arjen Teeuwissen werd tiende met Gestion Libido, ex aequo met Christa Laarakkers op Most Wanted. Seth Boschman eindigde als dertiende met Makelaar en Petra Filion op Les Burga vijftiende. De derde groep werd opnieuw een prooi voor Edward Gal, nu met Gribaldi. Vera Zegwaard werd tweede met Limited Edition. Vera won en passant ook de Intermediaire I en een mooie vierde plaats was er in deze rubriek voor Diana van der Spek op Lambada DS.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 08:10

Ben er niet geweest maar wel leuk om te zien dat Rien en Inge vd Schaft goed gereden hebben

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 14:24

ik heb ook meegereden maar dan in nieuw vennep moest nml ook een deel rijden Ik was tweede en derde in het ZZ-licht. gr


Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:18

ik ben er geweest om mn instructrice te groomen.
Zij was met de 1ste proef 9de en de 2de proef 5de ( niveau zz-licht)
Bart bax was er, en Tineke bartels (die was ziek, ze zei dat ze al de hele weg naar concours in de living van de vrachtwagen had liggen dutten, maar kroop toch op dr paard) en Imke bartels, en Hans-peter minderhout, joyce heutink, en Roger schulekens. enz. en de schoonzus van Anky reed ook mee, ben alleen dr naam vergeten... maar ik heb ze niet allemaal zien rijden, maar wel gezien.
maar het was wel heel warm, en ik ben helemaal verbrand, maargoed.

Je moet kijken op http://www.nvdr.demon.nl/uitslag.aerdenhout.300503.htm voor de uitslag.

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:20

Fitzroy schreef:
Wie weet komend weekend weer, want Kootwijk is nog niet vrijgegeven!

ja, kootwijk ligt ook in beschermt gebied tegen vogelpest, dus waarschijnlijk zal dat weer naar Aerdenhout worden verplaatst.
Nijmegen is wel vrijgeven, net zoals concours Hippique Eindhoven.

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:52

Toch staat op de ZZGP site dat het gewoon in Kootwijk gehouden wordt. En ze hebben lang gewacht met de startlijst dus het zal wel kloppen, vermoed ik.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 12:21

Kootwijk ligt bij de gelderse vallei, en kootwijk ligt bij ermelo en ook Ermelo is nog niet vrijgegeven.
Dus ik weet het niet.

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 13:36

Kootwijk gaat gewoon door geen probleem. heb de startlijst ookal.... gr

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 12:08

Ja, ik heb net ook gehoord dat kootwijk toch vrijgegeven was.
Heey joop007, in welke groep zit jij? Mijn instructrice zit in de 2de groep en moet om 15:11 op zondag, hoe laat moet jij?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers