Ik zie het gewoon niet meer zitten.....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 21:56

Tuurlijk hoef je je niet schuldig te voelen dat je het op bokt zet. Zoals je ziet, zijn er hier genoeg mensen die je willen helpen.
Dat je niet bij je ouders/ vrienden terecht kan maakt het natuurlijk allemaal nog veel moeilijker, vooral als je dan ook je verhaal niet kwijt kan en het allemaal op kropt.

Ik wou dat ik wat voor je kon doen, maar woon ook nog bij m'n ouders en woon behoorlijk ver weg.

Sterkte Ach gut

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


tina

Berichten: 1470
Geregistreerd: 12-05-01
Woonplaats: Papenburg ,Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:14

ik ben een tijdje niet zo vaak op bokt geweest en ken dus de situatie niet zo maar heb je al een sociale dienst uitkering aangevraagd??
daar heb je recht op hoor(als je geen recht op ww hebt) en zij kunnen je ook helpen met een schuldsanering en het vinden van een nieuwe baan of je eventueel omscholen daarvoor op hun kosten

over geen eten in huis ,heb je vrienden nog over of familie waar je op bezoek kan?daar krijg je vast iets meer dan water al zou maar een kopje koffie en een koekje zijn bv.


aan de deurwaarders uitstel van betaling vragen of in termijnen betalen regelen zogauw je financien in orde zijn

wil je veel sterkte wensen en hopelijk draait alles gauw weer op rolletjes

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 08:35

San je weet het he......... Ach gut Ik heb het er hier over en jij denkt er over Haha!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 12:13

Getver, wat vervelend voor je! Ik moet er niet aan denken om in financiele problemen te zitten, lijkt me echt vervelend.

Maar hoe zit het met je internet? Of ben je nu bij familie/kennissen.
Troggel hen toch even een lekker broodje af joh!! Lachen

Jurenko

Berichten: 265
Geregistreerd: 29-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 12:31

Ik wens je veel sterke toe.
Kijk welke rekening op jou naam staat of op die van je ex.
Iedere rekening die op de naam van je ex staat moet je naar hem sturen.
Geef aan de deurwaarders door dat het van hem is en waar ze hem kunnen vinden. Ze zullen proberen te plukken bij jou maar volgens mij mogen ze wettelijk alleen plukken bij de eigenaar van de rekening.

Wees open naar de deurwaarders leg de situatie uit en maak een lage betalingsregeling.
Instanties zien liever al hun geld dan dat er een sanering komt en ze met weinig worden afgescheept.
Ook al duurt het lang ga toch langs bij de gemeentelijke kredietbank en vraag een sanering aan. Je bent in 3 jaar van je schulden af. Laat je niet failiet verklaren de schulden blijven dan op jou naam staan.

Is er helemaal geen eten meer leger des heils daar kan je eten ze vragen er alleen voor terug dat je luisterd naar de verhalen uit de bijbel.

Nu zit je diep in de elende. Het kan alleen maar minder worden.
Hou goed bij waaraan je het geld besteed zo hou je overzicht.
Praat met de woningbouw regel iets.
Bij de gemeente kun je in aanmerking komen voor een vangnet regeling. Dit is de voorloper van huursubsidie.
Je moet met je billen bloot maar elke 3 maanden krijg je geld.

heel heel veel sterkte de komende tijd.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 13:37

hee meid echt verschrikkelijk voor je
ik weet hoe je je voelt,had hetzelfde probleem toen mijn ex en ik uitelkaar gingen.
bij je gemeente kun je schuldhulpverlening aanvragen dit mogen ze niet weigeren
heel veel sterkte en wil je een je ei kwijt mag je me altijd pb-en natuurlijk

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 14:16

Jeetje San... wat verschrikkelijk!
Heel veel sterkte meid Ach gut

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 14:38

Jeetje, wat zou ik je graag willen helpen als k dit zo lees,zou alleen nie weten wat ik kan doen. Als er iets wat ik zou kunne doen, laat het weten!!
Liefs Marleen

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 14:39

Jeetje wat een rot situatie!!!
je moet toch eten hebben Boos! wat verschrikkelijk naar bah!

Als je niet zo ver weg woonde had je bij mij wel een tijdje tot rust kunnen komen.
En jezelf weer een beetje op orde kunnen brengen.
Ook al kennen we elkaar nauwelijks zo kun je gewoon niet leven!

heel veel sterkte!!!

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 15:14

jeetje san, wat vreselijk klote allemaal, je woont helaas niet in mijn buurt, anders had ik je met alle liefde ontvangen voor een maaltijd. als ik ook maar iets voor je kan betekenen.... pb me maar!

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 21:53

Um misschien heb je er niks aan misschien wel. Ik loop momenteel stage bij een aardbeienkwekerij....volgens mij zoeken die momenteel volop mensen. Je kunt veel uren maken als je wil en vaak wordt je per week uitbetaald.....misschien een tijdelijke oplossing om eventjes snel wat centen te verdienen zodat je iig kan eten en drinken??

In iedergeval nog veel sterkte al heb je er waarschijnlijk niet veel aan....
Hoe is dit dan gekomen? Hadden jullie al veel schulden?

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 23:48

Je moet toch een uitkering krijgen. Eten en drinken moet een mens toch minimaal kunnen! Wat rot voor je dat je bij niemand terecht kunt. Ook geen oom of tante, buur of wie dan ook.

De zon schijnt voor iedereen!!