Hoe kun je zo snel mogelijk je autorijbewijs halen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Hoe kun je zo snel mogelijk je autorijbewijs halen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 19:52

Hoihoi

Ik wil zo snel mogelijk mijn rijbewijs halen, dus ik dacht bel de anwb ff op, de tijd dat ik die snelle cursus kan doen zal ongeveer tijdens de kerst zijn!! ik wil mijn rijbewijs eigenlijk al deze vakantie halen zodat ik niet tijdens school hoef te lessen, hoe kan ik dit het beste doen en hoe hebben jullie het gehaald?? Hoeveel lessen, kosten etc.. ben heel benieuwd


missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:54

er zullen toch wel meer bedrijven zijn die snelle cursussen aanbieden? zoek een bij google of startpagina ofzo

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 21:22

Er zijn genoeg bedrijven idd!

Ik ga nu lessen bij All in Solo, schijnen wat duurder te zijn, maar je hebt wel garantie dat je slaagt, als je zakt dan betalen hun dus je volgende examen.

Ze zitten door heel Nederland, Heb me een week geleden aangemeld voor een Intest en ik kan al meteen beginnen eigenlijk.
Wilde eerst ook een sneltoets doen, maar dan zit je iedere dag 3 uur in de auto, had ik niet zo'n zin in, dus nu doe ik de daaropvolgende mogelijkheid en dat is die van 8 weken een paar keer per week anderhalf uur lessen.

Je kan pas de sneltoets doen als je je theorie hebt! Dus dat was ook een reden om het niet te doen Tong uitsteken

Je krijgt een gratis cd-rom met alle theorie vragen enzo en een oefen examen!

De site: www.all-in-solo.nl (als hjet goed is)

Maar goed, er zijn nog ZAT andere autorijscholen hoor!


sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 21:35

je heb een 10 dagse cursus toch.. geen idee hoe duur enzo. moet je maar vragen bij eens van de les bedrijven in de buurt

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 21:54

Pas er wel mee op hoor, er zitten ook oplichters tussen. Lachen

Het leven is een gebakje!

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 00:00

neem geen bedrijf die je na 10 lessen van een uurtje al laat afrijden, dan zak je zowiezo.

ik rij bij Blad in rotterdam, heb nu 55 lessen van 50 minuten gehad en ben al 2 keer gezakt . ik rij elke week een dubbele les, dus 100 minuten achter elkaar.

in de (plaatselijke) krant staan trouwens bij de advertentietjes vaak rijscholen met snelle cursussen (10 dagen enzo)
en dan gewoon overal heen bellen naar de prijzen en in hoe'n korte tijd je kan beginnen enzo.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bellatrix, Danseresje, Facebook, GoogleAdsense, IASCrawler, jasmijn16, JudithGigi, LiannePuthzy, Polarize en 124 bezoekers