Het is nou wel mooi geweest zeg ...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Het is nou wel mooi geweest zeg ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 15:19

Wel, de laatste tijd schijn ik nogal in de lappenmand te raken vanwege het feit dat ik een paard heb en ik doe er wat mee! Boos! Het is begonnen op 20 mei toen ik besloot mijn haflinger in te spannen. Wat hier te lezen valt : [AR] Eerste lange rit gemaakt, ging relatief goed Hier heb ik een stijf lijf en wat blauwe plekken aan over gehouden. Vervolgens wilde ik de vrijdag erna wat springen gaan oefenen voor een wedstrijd die ik een weekje later een wedstrijdje zou hebben. Die vrijdag dus geoefend, knal ik keihard met mijn knie tegen een hindernisstaander omdat ze weigert. Resultaat: blauwe knie. Vervolgens toch op 28 mei de wedstrijd gaan rijden wat hier te lezen valt : [VvdD] Vandaag dressuur en behendigheidswedstrijd Daar heb ik een beurse kont en wat blauwe plekken en schaafwonden aan overgehouden. De dag erna ga ik in het bos rijden, waar ik besprongen word door mijn haflinger wat hier te lezen valt: [VvdD] Gij vervloekte rotknol! Heb het helemaal gehad. Beurse kont wordt extra beurs plus nog een lading blauwe plekken en wat kleine wondjes. En alsof dat nog niet genoeg is, wilde ik gisteravond op 2 juni een bosritje gaan maken. Valt de buurfjord Amanda aan waardoor die wegspringt en met haar volle ruim 400 kg op mijn kleine teentje springt. Dat deed behoorlijk zeer maar ik denk dat het wel weg zou trekken, dus ik maak gewoon die bosrit van 1,5 uur, deed wel zeer maar ach, daar trek ik me niet veel van aan. Vanochtend bleek dat dat het toch wel erg veel zeer doet en dat ook blijft doen dus maar naar de huisarts gegaan. Uiteindelijk blijkt het botje van mijn kleine teentje een scheurtje te hebben Scheve mond

Ik ben het een beetje beu aan het worden, mijn lijf doet nog steeds pijn van al deze gebeurtenissen en ik wil gewoon weer gaan rijden, en met haar bezig zijn zonder ongelukjes


Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 15:29

zow dan..PIJNLIJK Gaaaap nou k hoop dat de pijn snel over gaat Haha!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 15:31

Auwwww maar hij blijft toch wel je vriendje?? Lachen

littleroosie

Berichten: 6052
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 15:43

Toe aan vakantie? Haha!

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+4

Jokonootje

Berichten: 4829
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 16:29

littleroosie schreef:
Toe aan vakantie? Haha!


haha dat dacht ik ook al toen ik het verhaal las *LOL*
ze zijn beiden toe aan vakantie *LOL*

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 17:19

Daar heb ik nou de laatste tijd ook last van. De ene dag overrend door en galloperend paard en 2 dagen daarna ben ik weer op mn stage springt dr ook eentje boven op mn voet en wordt ik daarbij geplet tussen het hek Nou ja, heb je wel eens last van... Hoop dat het bij jou snel weer over gaat Knipoog

<3 Veerle en Tiemen <3

Zing Vecht Huil Bid Lach Werk en Bewonder, maar niet zonder ons


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 18:22

Aah, ben ik dus niet de enige met aanvarinkjes met paarden "henla-tent", ik help het je hopen dat we allebei nu niets meer ondervinden Lachen
En Roos en Bengel, ik denk dat we allebei wel heerlijk vakantie kunnen gebruiken, maar dat kan pas over een tijd helaas.
Ach, ik heb voor paardrijden gekozen, en niet voor dammen dus moet ik ook de consequenties aanvaarden Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 21:14

Schiet niet op zeg! Beterschap iig!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:13

Ja pech komt nooit alleen,heel erg beterschap want dat heb ik ook eens gehad en dan kom je erachter dat dat kleine teen-dingetje toch best veel kan hinderen! *en pijn doen Huilen *

Groetjes Angelique

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 09:01

Idd als je dit niet wilt moet je cavia's gaan fokken (zeiden ze tegen mij Haha!)

<3 Veerle en Tiemen <3

Zing Vecht Huil Bid Lach Werk en Bewonder, maar niet zonder ons

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 10:17

Of geen haflinger hebben Lachen haflingers staan bij mijn weten nu eenmaal bekend als lomp, maar zelf vind ik: het is maar hoe je het bekijkt Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jitskenienke, Marije112, Sting en 41 bezoekers