Ik zie het gewoon niet meer zitten.....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Ik zie het gewoon niet meer zitten.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 13:50

Om maar meteen met de deur in huis te vallen...
Zit ik hier achter de computer met tranen in mijn ogen en ben ik eigenlijk best wel hysterisch aan het worden.
De problemen alhier stapelen zich maar op en ik weet niet meer wat ik moet en/of kan doen.

Sinds mijn ex en ik uit elkaar zijn, stapelen de schulden zich hier op... deurwaarders blijven komen... ontruimingsbrieven heb ik al gehad en ga zo maar door...
Huistelefoon is inmiddels afgesloten, Mobiele telefoon is afgesloten, heb nu een toestel met prepaidkaart te leen zodat ik wel bereikbaar ben,
Niets meer te eten en/of te drinken in huis, behalve het water wat ik nog uit de kraan kan halen.

Heb verschillende instantie's al om hulp gevraagd, maar wordt overal de deur gewezen. GKB al benadert, maar voor ik daar iets daadwerkelijk van hoor, zijn we ook minstens 10 tot 12 weken verder.

Ik weet het allemaal niet meer, zit met mijn handen in het haar.

Sorry jullie hiermee lastig te vallen, maar ik MOEST het kwijt.
Sorry.... sorry.... sorry....

Ps.. of het nou zo verstandig was dit hier neer te zetten, weet ik niet, maar eigenlijk kan me dat op dit moment niet eens zoveel meer schelen.


youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 13:54

Hoezo lastig vallen, meid dit is niet niks.. Kan je niet tijdelijk ergens bij een vriendin of ouders intrekken?
Heel veel sterkte in iedergeval!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Tallie1979
Berichten: 22720
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 13:56

Jeetje San.. Scheve mond

Kon ik maar wat voor je doen.. Scheve mond

Meissie, kop op.. Als ik je ook maar ergens mee kan helpen dan moet je het zeggen.. OH maar lekker tegen me aan als je dat wilt hoor Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 14:00

Jeetje meis, wat erg, ik had geen idee.....
Heb je niet de mogelijkheid om (tijdelijk) terug te gaan naar je ouders? Even rust, zaken op orde brengen, liefde van het warme nest van vroeger....

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 14:01

Hey Gekkie je hoeft toch helemaal geen sory te zeggen?

Ik vind het heel moedig van je dat je dit op bokt zet.
Verder weet ik ook niet echt wat ik moet zeggen, alleen dat ik hoop dat voor jou de zon snel weer gaat schijnen.

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 14:02

Jemig wat erg voor je !
Ik vind het zo vreselijk om te lezen dat je geen hulp krijgt ja als het te laat is !
Ik ken je dan wel niet, maar als ik je ergens mee kan helpen moet je het zeggen hoor !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 14:06

Tja ik heb dit eerlijk gezegd wel een beetje zien aankomen.
We hebben het er al zo vaak over gehad, maar nooit een oplossing kunnen vinden.
Ik las laatst over een baan, gaat dat nog door?
Sterkte...

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 14:10

Jeetje San wat erg voor je, kun je idd niet tijdelijk terug
naar je ouders??
Hou je taai hoor, achter de wolken schijnt de zon ook
voor jou hoor Ach gut

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Dees

Berichten: 18857
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 16:05

Kom af en toe bij ons eten!
Je bent welkom hoor, om zo nu en dan even een gezonde maaltijd mee te prikken - je moet wel gezond blijven eten!

het is idd heel lastig, de problemen waar jij nu voor staat... Ik kan je daar waarschijnlijk niet bij helpen, maar af en toe even uithuilen is goed, ook al is het op Bokt...
Heel veel sterkte Sandra!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 16:05

inderdaad, ik zat ook aan teruggaan naar je ouders te denken
baan zoeken en wat kunnen sparen om weer wat op te kunnen bouwen
sterkte!!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 16:10

Pfoe ik wist niet dat het zo erg was! Ik kan je helaas qua materiaal en financiën niet helpen, maar ook tegen mij mag je aan-OH'en Knipoog

Sterkte lief!!!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 16:22

Jeetje dit is inderdaad wel heel erg! Ik hoop dat alles zich zo snel mogelijk toch gaat oplossen, want zo kan het echt niet langer, dat is wel te zien! Sterkte!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 16:33

Dees, bedankt voor je aanbod! Zal je er zeker nog over contacten.

Wat betreft het vrienden/familie verhaal...
Vrienden... blijken als het ergens op aan komt toch geen vrienden te zijn... helaas.
Wat familie betreft... een warm nest heb ik nooit gehad, maar heb ze desondanks toch benaderd voor enigerlei hulp.. maar helaas... de deur wordt letterlijk en figuurlijk voor mijn neus dicht gesmeten, dus ook daar heb ik helaas niets aan.

Cody.. wat die baan betreft, ik ben aangenomen (via het uitzendbureau), maar op de dag dat ik zou beginnen (vorige week maandag) belden ze op dat het hele verhaal in eerste instantie niet door zou gaan. Dus ben er niets mee opgeschoten.


Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 16:35

Meis toch, wat vreselijk..
Kun je niet bij vrienden terecht?
Of bij je ouders?
Kop op meid! En idd, achter de wolken schijnt de zon.. Ach gut



Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 16:44

He jeetje wat een rot situatie.
En het ergste vind ik nog dat je niet bij je ouders terecht kan, ik vind dat ouders er altijd voor je moeten zijn. Maar dat ik blijkbaar mijn instelling en hebben andere dat niet.
En kan je dan niet bij een Bokker uit de buurt terecht? Zoals Dees al aanbied om af en toe te komen eten.
En is het ook niks voor je om je aan te bieden als huishulp zodat je per dag een beetje betaalt wordt om wat te eten te kopen en gedeeltes op te sparen voor huur e.d? Succes ermee! Ach gut

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 16:53

Van alle dingen die je mee maakt leer je. Je zit misschien nu een beetje in een dalletje, maar met de ervaring die je heb opgedaan moet je je even sterk maken om weer uit dat dal te klimmen! Zoek een baan, solliciteer bij meerdere bedrijven.. Dan heb je altijd wel ergens beet al is het voor tijdelijk. Ik zou je graag tijdelijk onderdak geven, alleen is daaar helaas geen mogelijk heid toe. Ik wens je heel veel succes met het opnieuw opbouwen van je leventje! Sterkte.. Lovers

"What we call human nature, is actually human habit.."

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 17:33

joh, ga eens langs bij het Algemeen Maatschappelijk Werk, welke in iedere woonplaats wel te vinden is. Ik weet dat je daar hulp kan krijgen in deze situatie, in de vorm van een luisterend oor en hulp bij het in kaart brengen van alle schulden.

dit heb ik op internet gevonden:

Citaat:
Schuldhulpverlening

Voor schuldhulpverlening is de afdeling Sociale Zaken een samenwerking aangegaan met het Bureau Integrale Schulphulpverlening (Bish) in Leeuwarden. Inwoners met problematische schulden kunnen voor de oplossing van deze problemen door onze afdeling bij het Bish worden aangemeld en worden daar verder geholpen.

Indien u door het Bish geholpen wilt worden dan moet u zich eerst melden bij de afdeling Sociale Zaken die u hiervoor kan aanmelden.



succes en voor vragen kan je me altijd pb´en (heb zelf namelijk een jaar bij het Algemeen Maatschappelijk Werk gewerkt tijdens mijn studie)

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 18:09

getver san dat wist ik allemaal niet.
Ik weet niet zo goed wat ik kan doen maar als je hulp nodig hebt dan hoor ik het graag
knuf en sterkte!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 18:20

Jeetje, ik had niet door dat het zo erg was meid!
Als ik nog iets voor je kan doen? Pb je me maar!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 18:36

Krijg je geen uitkering dan? Of ben je gewoon heel verkeerd met je geld omgegaan? Je hoort ten alle tijden genoeg geld te ontvangen, of je nou werkt of niet om jezelf te kunnen onderhouden. En dat krijg jij dus blijkbaar niet.

Ik weet niet hoe hoog je schuld is, maar bij de gemeente zou je schuldsanering aan kunnen vragen. En anders betalingsregelingen met de deurwaarders.

Succes!

28-09-2007
Nothing compares too you...

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 18:49

Echt verschrikkelijk voor je Ik wou dat ik je kon helpen.

Maar wat vraag je voor de renaut auto??????????
Misschien kan ik je daar mee helpen.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:02

he jakkes joh, ik kan me voorstellen dat je erg baalt nu en met een knoop in je maag zit....natuurlijk kun je dat op bokt zetten, dat lucht erg op, en je krijgt vaak hartverwarmende reacties....
kun je niet met je auto naar een garage in de buurt gaan en hem daar verkopen? dan kun je je iig eerst even redden qua eten enzo, en heb je even tijd om het verder op te lossen....
ik weet uit ervaring dat via uitzendbureaus moeilijk werk is te krijgen, maar probeer ook open sollicitaties te doen, heeft bij mij erg geholpen?
lukt het om je paard(en) te onderhouden?

Apple

Berichten: 76180
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:12

Voor advies en informatie kun je me PB-en.

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:55

Jeetje, wat erg zeg... en wat een vrienden zijn dat zeg.
Als ik nou op mijn eigen woonde had ik gezegd kom maar langs wanneer je wilt, maar helaas ben ik ook pas 15 en woon nog thuis.

En ik wens je ook heel veel sterke, en ik hoop dat het vlug allemaal weer goed komt Ach gut

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 21:37

Jeetje San, weet even niet wat ik moet zeggen.... Heel veel sterkte, hoop dat het snel iets gaat oplichten allemaal.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Patriesz, Charlies, Colaaa, CoonArt, GoogleAdsense, Indy_Mouse_9, Jade91, katinker, Kayleigh__, maaikemuis, Miriam91, MoniqueT, pinto_1, tesseke, Tribunals, Zoe_97 en 57 bezoekers