ook een baggerwedstrijd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-01 21:36

Vandaag ook een ontzettende baggerwedstrijd gehad. Gelukkig in de middag, dus ik hoefde niet zo vroeg op Dromen

Het inrijweiland was veranderd in een enorme modderbak, waar de paarden tot aan de koten door moesten ploegen. En helaas was de eerste ring niet veel beter. Van de galop naar de draf gleed Lamanda uit en hebben we bordje C omver gereden *LOL* Omdat ze weinig vertrouwen in de bodem kreeg ging ze ook nog eens superscheef door de bochten.

De tweede ring was beter, maar naast een maïsveld. En dat ruist zo heerlijk als het waait en daar kan je als paard natuurlijk leuk op spoken.

Kortom, een enorme baggerwedstrijd Misselijk Maar wel twee winstpunten, een vierde plaats en een envelop met (wat) geld !!!!!! En dat na een week rust, omdat Lamanda een antibiotica-kuur kreeg. Ik ben dus supertevreden en heel blij met mijn bokje Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 12:08

Ondanks de bagger toch een goed resultaat! Goed hoor!

Groetjes Mieke

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 12:21

heeey netjes joh! de bagger hadden we dus gemeen Lachen
welke klasse reed je?

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-01 23:56

Kim,

Dit was mijn tweede wedstrijd, dus B. De eerste had ik eind juni (ook twee proefjes en twee winstpunten). Helaas stond ik voor twee wedstrijden in juli op de wachtlijst, dus ik heb lang moeten wachten.

Maar de komende maand heb ik wat meer wedstrijden (als het goed is...). Dus volgend jaar de L moet lukken Schijnheilig

Zo snel als jij met Lot gaat, gaat mij niet lukken. Maar eigenlijk ben ik al lang blij dat ik met mijn bokje wedstrijden kan rijden en dat ze kreupelvrij blijft.