Op Opa gereden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-01 21:28

Kreeg een mailtje van Patries of ik zin had om Opa te rijden. Even voor de duidelijkheid: Opa heet eigenlijk Wilco, en is van mijn tante. Maar omdat Opa/Wilco al 21 jaar is ofzo noemen we hem Opa.
Maar mijn tante kon niet, dus mocht Patries iemand meenemen om op Opa te rijden, vond het wel tof van haar dat ze mij dan vroeg Haha!
Alleen was mijn vriend bij mij dus wou ik eigenlijk niet gaan, maar hij vond het niet erg om te gaan dus toch maar Patries gebelt dat ik wel kwam.

Eerst heeft Patries Gorelino, de hengst binnengehaald uit de wei. Eng paard is dat.
Toen Holly en Indy losgelaten uit de wei, die gaan zelf naar de stal. Ik Opa gepakt en zij Jerai.
Gepoetst en opgezadelt. Poeh ik was lekkah aan het klooien zeg. Heel ingewikkelt te doen joh. Duurde volgens mij wel 5 minuten voor het zadel helemaal goed lag. Hoofdstel in, dat ging al helemaal niet, was zo ingewikkelt. Heeft Patries effe geholpen. Toen was ik de martingaal vergeten Frusty Slimme ik! Maar goed na een tijdje zat alles en konden we gaan rijden.

We gingen op de baan (zo'n lange waar ook die sulky's op rijden).
Eerst rondje stappen, en toen draven. Normaal is Opa wel sloom, maar nu wassie lekkur fit. Hij heeft vorige week ook van dat speciale spul gehad dat zijn spieren sterker worden ofzo, weet effe niet meer hoe het heet. Dus daar kon het door komen. Dus wij in vlot drafje over de baan. Daarlangs staan ook van die tuintjes. Natuurlijk superrr eng joh! Jerai was echt iets aan het zoeken waar ze van kon schrikken. Toen kwamen we in de hoek, eg heeelll eng daar natuurlijk!!! Verward Ik en Patries zagen niks maar volgens onze beestjes zat er iets heeelllll engs!!! Opa helemaal hoofd in de lucht en benen super hoog optillen en hard lopen. Hihi kon h'm nog wel houden. Toen nog een half rondje gedraaft, half rondje gestapt, half rondje gedraaft en weer half rondje gestapt. En toen maar afgespoten en op stal gezet. Kort gereden dus, want Patries had nog pijn in haar rug en mijn vriendje stond natuurlijk ook te wachten, vonden we ook beetje banketstaaf.

Maar was dus wel leuk.
Vrijdag mag ik Jerai verzorgen en rijden, ook super tof van Patries Lachen
Hoop dat het goed gaat en Jerai een beetje rustig is dan....


Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-01 09:42

Hier 2 foto's van Opa:

[img]../upload/529/ikopwilco.jpg[/img]
Ik heel lang geleden op Opa in de zomer.

[img]../upload/529/ikopwilcoopa.jpg[/img]
Ik heel lang geleden op Opa in de winter.



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Charmotte op 2001-08-20 10:42 ]</font>


Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 09:57

bn jij dat op de bovenste foto?? vind het meer op een man lijken? als je je had vergist ok dan Party!! zoniet sorry voor de belediging.
leuke dag gehad dan he *LOL*

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 11:04

Volgens mij is dat ook een man. Haha!
Nog veel plezier met rijden!!

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-01 11:38

En bedankt!!!!! Boos! *LOL*
haha ben ik toch eg hoor, maar dara was ik 9 ofzo (nu 13) had ik een pony (nee geen beest maar m'n haar bedoel ik! Haha! ) en ik had een staart in en een bril.... Maar zie je allemala niet zo goed.
Maaruh bedankt he!!! Tong uitsteken

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 11:52

Sorry!!
Het is ook een wazige foto. Haha!

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 17:27

owwwww nikki ben jij dat op die bovenste foto?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

*LOL* Haha! *LOL* Haha! *LOL* Haha! *LOL* *LOL* Haha!

Vindt het ook een man lijken had je toen kort haar ofsow?

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 17:42

ow eg blonT he, beter lezen, hierboven staat: ik had een staart in


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, MairiMacBran, Mark0919, Martje70, SentiBot en 47 bezoekers