Update 2: toch wel positief

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Update 2: toch wel positief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-03 08:30

Gister ben ik bij Dorine geweest en het ging erg goed met haar. Dankzij de medicijnen is ze behoorlijk actief (galop op Cerise), maar na een beetje inspanning is ze gelijk helemaal op.
Zoals jullie vast wel weten kan Dorine ook op DA komen (hoi Dorine ) en heeft ze dus van een aantal dingen al alles gelezen. Jammer? Ja en nee. Ja, want het is geen verrassing meer. Nee, want nu kan ze tenminste zeggen wat ze zelf het leukste vindt en dat is toch het belangrijkst.

De 'rit' heb ik ook nog even met haar besproken. Ze heeft aangegeven dat ze het gewoon rustig wil houden, geen drukke bende etc. Nu kun je dat niet voorkomen als je met een heleboel mensen rond gaat rijden natuurlijk, maar Dorine wil graag hier en daar met mensen kunnen spreken. Hebben we een 'wedstrijd' dan is dat niet echt mogelijk omdat er constant wat te kijken is. Behalve dat is er echt ontzettend weinig tijd, na 3 uur is Dorine (naar mijn verwachting) helemaal op. Daarbij komt dat ook Dorine niet lang wil (kán vooral) wachten, dus geen weken vanaf nu gaan plannen. 14 of 15 juni is prima en op zn laatst een week later. Peter heeft de komende twee weken vrij en daarom lijkt mij 14 of 15 juni het beste (poll volgt). Voor mensen die er niet bij kunnen zijn is er altijd de mogelijkheid om een afspraak te maken om een poging te wagen Cerise te temmen (vindt Dorine leuk Lachen )
Van de rit moet dus niet heel veel verwacht worden, voor evt mensen te voet zijn we aan het kijken of daar ook iets voor te regelen is. Hoe meer mensen, hoe meer vreugd en dat is het belangrijkste.

Ik heb gister ook even gekeken in hoeverre het mogelijk is om Dorine met een grote groep op te halen. Ik denk dat het niet verstandig is om dat te doen. De provinciale weg is erg druk en in het eerste stuk is er geen parallelweg oid. Later loopt er een fietspad langs (als ik het goed gezien heb, zat ook nog te sturen). Het lijkt mij gewoon niet verstandig om dan met een grote groep te paard rond te crossen, vanaf het viaduct moet het over het fietspad wel mogelijk zijn, en anders kunnen we haar aan het begin van het zijweggetje opwachten.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 08:33

Dat is wel duidelijk, fijn dat het op het moment goed gaat met haar
Allemaal stemmen op de 14e he? (15e ben ik jarig en kan ik echt niet koemn ivm de afstanden enzo...)
Neenee dat is geen poging iedereen te beinvloeden vooraf Haha!

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 10:14

ik kan wel, maar heb geen paard Boos!

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 10:36

vamp schreef:
ik kan wel, maar heb geen paard Boos!

Als je stevig zit mag je mijn kameel wel lenen!
Hij ziet alles! Maar blijft wel bij de rest!

En Dorine (je leest toch mee), top hoor dat je zo doorzet!
maar dat wist je al Knipoog .

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 10:53

hoe stevig moet ik zitten dan Haha!

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 10:54

als het niet te erg is graag:)

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 11:39

Ik heb ook geen paard, maar wil de 15de wel graag mee Haha!