hè bah, liegen om een paar centen!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

hè bah, liegen om een paar centen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 12:02

Ik ben bezig met een onderzoek naar de lange termijn effecten van alcohol op de hersenen. Nu willen we ook alcoholisten meten, maar dat is niet zo gemakkelijk vinden, 1 van de belangrijkste redenen is dat mensen aan behoorlijk wat eisen moeten voldoen.

Vandaag hadden we dan eindelijk weer eens een alco die aan alle eisen voldeed. Dus ik vanmorgen vrolijk mijn bed uit om vandaag een goede meting te doen. Komen we er (aan het einde van de meting Boos! ) achter dat deze man de boel bij elkaar heeft gelogen om mee te kunnen doen Boos! Boos! Boos! Boos! ! Dus een niet bruikbare meting!

Ik ga zo maar een baalmiddag opnemen (=paardrijden in de zon Knipoog )

(Oja als erg nog mannelijke bokkers zijn van 35 jaar of ouder die max 5 glazen alcohol per week drinken of mannen die iedere dag minimaal 6 glazen kijk dan even op http://www.pharm.uu.nl/psycho en dan doorklikken naar proefpersonen)


Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 12:56

Zeer frustrerend! Wel vreemd ook, je zou juist verwachten dat je, om sociaal wenselijke redenen, niet wil toegeven dat je zoveel alcohol drinkt...

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 13:07

Ga eens naar een cafe,daar zitten ook mensen die er dagelijks komen en dus mensen zijn zoals jij die zoekt.
Die mensen vinden meestal een gesprek hebben ook erg gezellig,en zullen je denk ik eerlijk te woord staan. *LOL* Ik sat zelf achter de bar en weet hoe sommige drankverslaafde hunkeren naar aandacht en dus openstaan voor een gesprek

https://www.facebook.com/FotoBiancaS

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 13:50

De drank verslaafde staan inderdaad open voor een gesprek, maar voor een afspraak... daden bij de woorden voegen??? Ze praten je altijd naar de mond, maar liegen dus ook dat het gedrukt staat (dit is niet de eerste keer dat ik dit mee maak .

En ehh, dit was niet zo'n brave jongen, maar voor wetenschappelijk onderzoek mocht hij wel een dagje weg bij oom agent... het ging hem dus echt alleen om een dagje vrij... en de centen Frusty

Oja, hij had niet gelogen over zijn alcohol gebruik, maar over ander gebruik van stimulerende middelen Boos! , dat mag dus niet in dit onderzoek, anders weten we niet of veranderingen in de hersenen door de alcohol komt of door het gebruik van ander stoffen...

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 17:51

Oh ik had niet begrepen dat ze er voor betaald werden,ik bedoelde dus eigenlijk dat je gewoon iemand aan kon spreken in het cafe waarvan b.v de barkeeper weet dat hij /zij meerder glazen per dag nuttigt.
Maar ik begrijp uit je woorden dat het echt op afspraak moet en je niet zomaar iemand kan aanspreken? en by the way ik STA achter de bar en SAT er niet[zie vorig berichtje] Haha!

https://www.facebook.com/FotoBiancaS

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 19:03

We hebben ook folders van ons onderzoek in een aantal kroegen liggen, en sommige mensen achter de bar houden hun ogen ook open voor ons.

Maar op de een of andere manier loopt dat toch niet zo'n vaart Verward . En ja ze moeten echt wel drie keer naar ons toe komen... nuchter... dat is vaak wat veel gevraagd. Maar mocht je nog gezonde alc. mensen weten op je werk... *LOL* We blijven nog tot 20 juni werven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:28

Kun je niet wat regelen via het slaaphuis/dagopvang/CAD voor verslaafden in Utrecht.
Ook op het CS moeten ze toch wel te vinden zijn.

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 08:29

Ja we hebben ook contacten met de hulpverlening, maar de mensen die we daar vandaan krijgen zijn, helaas, over het algemeen te ver heen. Deze mensen hebben vaak veel psychische en lichamelijke problemen.

Ik vrees dat het echt een lastige groep is, maar we hebben vandaag alweer een afspraak, nu zo om half tien . Dus ik ga maar eens kijken hoe het vandaag wil gaan lukken!!!! (Ik probeer iedere keer weer optimistisch te blijven Knipoog Schijnheilig )


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 09:34

Jeetje wat naar dat je nu een baalmiddag in de zon moet nemen. Echt vervelend voor je!!!

Maar wel lastig dat je zo moeilijk mensen kan krijgen, blijft toch een onbetrouwbare doelgroep!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie