wedstrijdverslag

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 18:19

Okee, vandaag had ik dus mijn eerste wedstrijd met Brando. Een vriendin sliep bij mij, wekker op kwart voor 7 en om kwart voor 8 waren we op de manege. Wij Brando helemaal mooi poetsen en zijn knotjes zaten nog heel mooi. Toen wachten op een andere vriendin en mijn ouders. Die kwamen om half 9. Trailer aangekoppeld, spullen in de auto, Brando klaar gemaakt en weg konden we! Helaas was het niet echt super mooi weer maar dat maakte niet uit. Toen we daar aankwamen hadden we nog tijd zat. Rustig aangemeld bij het secretariaat en toen maar Brando opzadelen en de proppen indraaien. Om half 11 was ik bij de inrijring en ik moest om 11 uur rijden voor mijn eerste proef. Lekker Brando losgewerkt wat goed ging. Reageerde gelukkig errug vlot op mijn been. Toen moest ik rijden. Gek genoeg was ik de hele dag niet zenuwachtig. De proef liep naar mijn mening niet helemaal lekker, maar de jury vond het goed genoeg en in die ring werd ik tweede met 159 punten!! Ik was heel blij. Mijn eerste winstpunt was binnen!! Toen 20 minuten wachten en toen kwam mijn tweede proef. Die liep heel goed. Echt, er ging helemaal niks fout. Daar was de jury het helemaal mee eens en werd ik eerste met 174! punten!!! Ik helemaal blij natuurlijk. Zomaar 3 winstpunten in 2 proeven!! 's Middags om 3 uur was er een parade voor de prijswinnaars. Waar ik dus ook bij zat. Ik moest een ereronde rijden met twee bekers in mijn hand! Was errug leuk. Maar wat ik net hoor was ook heel leuk, want ik kreeg net een PB van Zip en die was bij de prijsuitrijking! Ze had mij en Brando dus gezien. Dat vond ik best leuk!
Ik heb volgende week in Ommen weer een wedstrijd. Dezelfde proeven. Ik hoop dat ik weer zo rijd, want dan kan ik al door naar de L1! Ik ben echt heel blij dat het zo goed is gegaan!!
Groetjes Joleen Party!! Party!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 18:23

hey dat heb je heel erg goed gedaan zeg helemaal voor de eerste keer super! kun je trots op zijn. 174 das niet mis hoor nog 2 puntjes en je bent al l1!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 18:28

Wat leuk! Jou dag kan zeker niet meer stuk. Gefelicibokt Haha!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 20:39

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben heel benieuwd hoe Brando het volgende week in Ommen zal doen. ik wacht met spanning af!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 22:35

zo he das knap *LOL*

gefeliciBOKT hoor *LOL*

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 10:30

Zo heee....super punten hoor! Veel succes volgende week, je hebt kans dat je dan zomaar al L1 mag starten als je zo blijft rijden!

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 12:06

Zo hee!!! Wow dat is goed zeg!! Knap hoor, gefelicibokt! Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 12:21

Wauw ging het bij mijn wedstrijden maar zo goed Schijnheilig Ik was bij m'n eerste wedstrijd 2e met 164 punten geloof ik en verder was het allemaal SLECHT Verdrietig
Succes bij de volgende wedstrijd en gefelicibokt!! Clown

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 12:56

gefeliciTEERD warum doet iedereen gefelicibokt?? naja bommuh in ieder geval kei leuk voor je!!!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-01 21:19

Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik had ook niet verwacht dat het zo goed zou gaan, dus was ik echt heel blij. En nog steeds eigelijk! Haha! Haha! Haha!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 21:50

Heb je die knappe Brando van je een super knuffel gegeven??!!
Wat knap van jullie zeg, en dat op de 1e wedstrijd!! Dat belooft nog wat voor de toekomst, je kunt in ieder geval alvast gaan trainen voor de L!

Van harte gefeliciteerd, geniet er maar van!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-01 22:19

Ik heb hem natuurlijk een hele dikke knuffel gegeven!! Wel meer zelfs!! Haha! Haha! Haha! Ik heb al een paar keer een L1 proefje geoefend en dat ging lang niet slecht. Ik wil bij 5 winstpunten denk ik wel meteen over. Ik blijf waarschijnlijk wel wat langer in de L1, maarja, dat zie ik dan wel weer. Ben nu iig heel trots op Brando!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 06:59

goed zeg, gefeliciteerd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, gonniee, Hanneke137, kaatje77 en 37 bezoekers