Verslag Boktrit.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Verslag Boktrit.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 17:11

Vanmorgen om 8 uur opgestaan, even op bokt gekeken en lautjuh gepbt om te vragen of er nog een paard bijkom Haha!

Eenmaal bij de Boshoeve aangekomen hebben we eerst wat gedronken en de paarden gezadeld wat al goed begon Haha!
Eerst wou de staldeur niet open/dicht, toen had ik hem open en dacht paard: "Jeeej!" en liep dus stal uit. Ik geduwt etc. maar meneer banjerde door Verward Haha! en ging leuk in de stal van de overbuurman staan . Toen moesten we een formuliertje invullen en moesten we voorrijden.

Daarna konden we het bos in, Meghann had ons opgehaald en zo vertrokken we naar de Lage Vuursche.
Nouja, we waren een beetje verkeerd gereden, dus kwamen niet echt bij een dagcamping uit, maar een gewone camping
Na ongeveer tig keer napoleon gebeld te hebben, hadden we elkaar eindelijk gevonden en kon de pret beginnen.
Lekker ff twee uurtje door het bos gecrosst waar we ook nog een bokster tegen kwamen (en aan wie ik heel brutaal vroeg welke bokker ze was Haha! lang leve boktpetjes Haha!) en weer alle paarden naar huis gereden en verzorgt.

Daarna kwam Irma ons ophalen om naar de mauritshoeve te gaan.
Eerst gingen we nog even naar Jewel om meghann op te halen en jewel gedag te zeggen en op naar de mauritshoeve (waar we ook nog langs Sjuimpjes huis zijn gekomen Kwijl )

Bij de maurtishoeve elkaar weer gevonden. Steffi, ik & lautjuh gingen even onze handen wassen en toen waren we ineens de groep kwijt Scheve mond Scheve mond
Na veel zoeken hebben we ze weer gevonden, ze zaten om de hoek Bloos Schijnheilig

Allemaal eten besteld en wat drinken en toen heerlijk gegeten.
Natuurlijk veel foto's gemaakt
Nog even boktpaardjes bekeken en daarna vertrok iedereen weer naar huis...

Een zeeeeeer geslaagde dag dus!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 18:12

haha was zeker leuk Haha!
alleen mijn paard was heeel lief (zeiden ze) eerste drafje: bok..later er nog afgevallen Scheve mond Bloos
hij ging er vandoor, bok Tong uitsteken ik ernaast Tong uitsteken

ik vond het iig leuk Haha! foto's komen er aan Lachen

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 19:46

Jullie moeten ook een boktmeeting organiseren als ik er ben hoor. Want dan ga ik mee.

Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 19:56

Het was zeker een hele gezellige rit Haha! . Jewel deed ook heel braaf en had nog een aardige conditie. Terwijl ze deze week amper heeft gelopen ,ja alleen in het weiland, maar ze deed heel braaf Knipoog Ik vond het een hele leuke rit en dit moeten we echt vaker doen *LOL*

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 19:57

aah dat klinkt gezellig!! tis ook wel erg lekekr weer nu om lekker buiten te rijden!

Belker

Berichten: 15301
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 20:41

Vooral het eten as erg gezellig, allemaal digitale camera's die foto's maakten. Gek werd je er van, de meeste rare fratsen werden eruit gehaald.
Wel heel gezellig

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:08

jaa het was zeker tof Haha!
Eten was ook leuk, dan kon je ook wat beter moet iedereen praten enzo! Lachen

Meghann -> Jewel leek onvermoeibaar Tong uitsteken
lautjuh -> Elk paard kan bokken of op hol slaan, dat heeft er verder niks mee te maken of ie braaf is of niet!

Belker schreef:
Vooral het eten as erg gezellig, allemaal digitale camera's die foto's maakten. Gek werd je er van, de meeste rare fratsen werden eruit gehaald.


*probeerd zich niet aangesproken te voelen*