ik ga aan het einde van de week een tato laten zetten

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-01 13:04

Jep, jullie lezen het goed een tato. Op mijn schouder een panter of een orka moet effe kijken welke ik het mooist vind. Als ik de tato over een tijdje nog steeds leuk vind laat ik er nog 1 zetten met een slang, schorpioen en een tarantula erop. Party!! Cool

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]


lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 15:14

Hoi Sanne,

Ik heb ook een tatouage met een orka erop,ik vind hem heel leuk en het deed ook helemaal geen zeer.
Ik ben er zo tevreden mee dat ik er ook nog een bij wil,of een steigerend paard of een tijger.
Nou succes ermee en het valt allemaal wel mee,maar ik zou voor de orka gaan want panters zijn er al zo veel Party!!

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 16:08

ieuw, Tattoo's vind ik wel mooi, maar het lijkt me zo auwa om er eentje te zetten... In ieder geval veel succes

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 16:11

cool man!!!!! ikke wil al een hele lange tijd een tijgertato Haha!
Ik ben namelijk een tijger van chinese sterrenbeeld *LOL* grrrrrrrrrrr

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 16:48

als je er echt een wilt hebben dan moet je het gewoon doen,en het doet echt niet zo zeer als ze zeggen.Het ligt er natuurlijk wel aan waar je hem laat zetten maar op je bovenarm is het goed te doen zonder flauwvallen

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 17:02

Zonder flauwvallen, wat een geruststelling....hihi

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 17:06

Op je schouderblad valt ook wel mee...en op je heup is ook niet zo erg...(behalve als het een stukje doorloopt naar je lies...das wel een beetje gevoelig Haha! ) Maar eh, naar welke tattoo artiest ga je??? Ik ehb mijn tattoos laten zetten door Ronald Bonkerk in Zaandam, ik vind hem erg goed!

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 17:34

tattoo'S?? Hoeveel heb je er dan?? Klinkt als heel erg veel Haha!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-01 18:05

ehm, naar degene wie mijn moeder ook gedaan heeft. Die is heel goed hoor ik. Ik weet niet hoe hij heet Verward

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 18:18

Zelf heb ik er drie: een hartje met de naam van m'n man erin (onze trouwring Lovers ), stampertje die op z'n rug ligt van het lachen en een rat. Het doet idd op zich geen pijn, meer een irritant kriebelgevoel. Maar toen ik vorig jaar voor zat te wachten voor m'n rat zat er een jongen voor me, type ik ben de bink, die dus mooi ff tegen de grond ging. En dat voor een tattoo op z'n bovenarm, niet eens een echt pijnlijke plek dus Haha! }>
Wie weet wil ik er ooit nog wel een bij, iets met een paard, het liefst een portret van Sam. Maar da's best nogal duur, dat geld stop ik liever in iets voor Sam zelf en bovendien heb ik nog geen flauw idee waar ik 'm zou willen hebben dus wie weet komt het er wel nooit van...

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 18:18

*LOL* Ik heb er maar 2 hoor Assie Haha! Een elfje op mijn schouderblad en een soort kindermeerminnetje op mijn heup. Daar houd ik het bij... Schijnheilig


assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 19:21

aaah lief.. Ik zou wel willen, maar ik denk dat ik gillend wegren uit die zaak als ik er sta..
Als ik een dier een spuit moet geven (toen ik bij de diernarts meekeek), dan vind ik er niks aan, maar als je zelf allemaal 'gaatjes' in je lichaam krijgt
Afbeelding
Help!!!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 05:57

Ik heb ook 2 tatouages. 1 van mijn duitse herder en die zit op mijn rechter schouderblad, en 1 van een eenhoorn met vleugels, en die zit op mijn linker heup. Het doet idd niet zo zeer als ze zeggen. En die op mijn schouder is best groot (al zeg ik het zelf *LOL* ) en heb toch een hele avond ervoor gezeten.
Ik heb die van mij laten zetten bij Ed's Tattoo Studio in Alpen a/d Rijn.
Denk er wel over na Sanne of je wel een orka of een panter wil. Ik vind dat met veel zwart, dat het net een zwarte vlek lijkt. Tenzij het natuurlijk een gewone panter is met vlekjes *LOL* Knipoog
Ik zou dolgraag nog een tattoo willen zetten, maar mijn man is er helaas op tegen Verdrietig Ik zou dan mijn andere herder op mijn andere schouder willen laten zetten....
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-01 08:51

Ja, ik denk er goed over na, maar de panter krijgt ook een boom waar ie dan tegen aan staat, dan is het niet zo'n zwarte flek. Maar een orka lijkt me ook super! Cool kan nog niet kiezen, maar ik weet nog niet waar ik uit kan kiezen! Verward Lovers

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 09:27

iene-miene-mutte-tien-pond-grutten.....
Zo kun je ook kiezen, ik zou voor de Orka gaan, dat is iets origineler dan een panter!
En als je echt niet kunt kiezen... dan doe je ze toch gewoon allebei *LOL*

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 09:34

gaaf joh
ik wil ook een tattoo.
een chinees teken op mijn schouder, zon 'band' om mijn arm (snappen jullie) en een dragon op mijn dij. die wil ik het liefste, da dragon!!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-01 09:38

gaaf! Lovers Lovers

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 09:41

Orka is leuk!

Een panter vind ik persoonlijk meer iets voor mannen...

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 09:42

me is fan van sisqo that explains allot *LOL*
weet je van die reclame van bacardi, so you like needlworking ofzoiets die tattoo! is toch een dragon?

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 10:31

Ow, dat vond ik meer op een roos lijken, grinnik. Haha!

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 10:41

nou ja zon idee in ieder gevalm op die plaats *LOL*
wet uj weel zag het namelijk niet hihi
http://www.sisqo.com staat ie dacht ik op

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-01 10:49

Was een roos met een lange steel. Frusty Haha!

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 12:06

Ik heb een eenhoorntje op mijn linker schouder pijn vond ik het niet doen is meer hetzelfde gevoel van epileren.
ene we willen wel een foto he!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-01 13:28

tuurlijk!!!!!!!!! Lovers Haha!

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 18:28

ja jongens doen vaak heel stoer van oh dat doe ik wel effe en ik heus niet flauwvallen en juist diegene die dat denken gaan tegen de vlakte.
Je moet je gewoon ontspannen en dan is er niks aan de hand.
Het doet ook niet echt zeer het is een soort schrijnend gevoel vind ik.En achteraf vind ik het aanvoelen als een schaafwond.

En het is wel leuk dat er meerdere mensen zijn hier met een tatouage,er komen ook steeds meer mensen bij,tegenwoordig kun je niet meer op straat lopen zonder er 1 te zien,bijna iedereen heeft er een of wil er een. Party!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, _Madelon, _Mir, AhrefsBot, aliida, AngeliqueB, Ann, Appeltje00, glenmore, kosseh, maaaikkee, ManonGrr, Mariett, Mizora, mvdende, Nikkii026, NinaCharlie, Pellelilly, rozebadeend, TessaxQuincy, TheNovelist, xxmichellexx, YandexBot, Zebrastreep en 53 bezoekers